Zobacz wątek - <i>[biblioteka]</i> Najlepsze silniki motocyklowe...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Najlepsze silniki motocyklowe...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 27/3/2013, 13:17

Komentatorzy napisał(a):poprzecznie ustawione V2 w moto guzzi, zwlaszcze w wydaniu quatrovalve, montowane miedzy innymi w griso 8V, jazda tym motocyklem rzuca na kolana. <br><hr>Gucio<br>
Z tym, że MG ma WZDŁUŻNIE ustawione V2, w odróżnieniu od POPRZECZNIE osadzonych V2 w H-D, czy Ducati, gdyż ustawienie WAŁU KORBOWEGO definiuje WZDŁUŻNE bądź POPRZECZNE ustawienie silnika.<br><hr>mark
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 28/3/2013, 06:23

Jak dla the best to twin z Hondy CB 500. Głownie za bezawaryjność. Obecna cena to jego druga wielka zaleta.<br><hr>siu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 5/1/2014, 20:50

w Pegaso 650 był silnik rotaxa który był dzielony z BMW f 650, a nie była to konstrukcja Yamahy:)<br><hr>Basin Raider
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/3/2014, 18:07

gpz 500 podobno miało niezawodny silnik który bez większych zmian był produkowany przez 17 lat (tak jak sam gpz 500)<br><hr>ORZEŁ
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/5/2014, 23:36

Silnik z XR też nie był najgorszy ;)

BTW. Macie błąd- Nie Radała tylko Rafała i nie otwarła a otworzyła ;)<br><hr>X7
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2014, 06:27

Komentatorzy napisał(a):w Pegaso 650 był silnik rotaxa który był dzielony z BMW f 650, a nie była to konstrukcja Yamahy:)<br><hr>Basin Raider<br>
Ale nowsze modele pegasso miały silniki z Xt-eka. Rotax to padaka straszna !!<br><hr>grad
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2014, 10:38

Zastanawiam się dlaczego nie uwzględniono rzedowego silnika Hondy CBR 1000 F. Przejechanie 200 tys. km nie robi dla niego problemów. Przy tym przebiegu wymieniamy panewki i jezdzimy dalej. Silnik bardzo elastyczny i mimo tego że ma już swoje lata koni ma wystarczająco.<br><hr>Pająk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2014, 10:38

Zastanawiam się dlaczego nie uwzględniono rzedowego silnika Hondy CBR 1000 F. Przejechanie 200 tys. km nie robi dla niego problemów. Przy tym przebiegu wymieniamy panewki i jezdzimy dalej. Silnik bardzo elastyczny i mimo tego że ma już swoje lata koni ma wystarczająco.<br><hr>Pająk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2014, 20:48

R1 rn 09,jedwabiście mocny, przewidywalny piec. często ponad 20 tysi w sezonie w tym kilkaset na torze, zero awarii az do zabicia w wypadku<br><hr>torowiec
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2014, 21:02

Komentatorzy napisał(a):V2 z Transalpa/Afryki , NTV itd :)<br><hr>Skalpel<br>
V2 zAT i TA to rewelacja<br><hr>nomad
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 14/5/2014, 21:05

Komentatorzy napisał(a):A V-twin z XRV750 Africa Twin?<br><hr>Janek<br>
I od TransAlpa V2<br><hr>greg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/8/2014, 22:12

Zaraz a gdzie silnik od hondy varadero/shadow 125 cm3? czy też od hondy CG125? V2 z małego viaderka jest niesamowite, a jednocylindrowe cg 125 ?!?! Te pozycje powinny być tu wymienione !<br><hr>mdfimage
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/8/2014, 08:22

nie wiem jakim cudem brakło w tym, zestawieniu silnika Hondy VFR800 na kołach zębatych. Absolutnie bezawaryjny silnik.<br><hr>miki1406
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/8/2015, 13:37

a silnik simsona s51 i nowszych simsonow ? Ktore mozna z latwoscia tiuningowac i robic z motorowera rakiete ?<br><hr>Didix
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/8/2015, 13:52

Komentatorzy napisał(a):a silnik simsona s51 i nowszych simsonow ? Ktore mozna z latwoscia tiuningowac i robic z motorowera rakiete ?<br><hr>Didix<br>
Zgadzam się, te silniki dorównują dzisiejszym 50cm a konstrukcja jest o wiele starsza, simsonow na naszych drogach przybywa :)<br><hr>Rafał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/8/2015, 15:51

Komentatorzy napisał(a):Zaraz a gdzie silnik od hondy varadero/shadow 125 cm3? czy też od hondy CG125? V2 z małego viaderka jest niesamowite, a jednocylindrowe cg 125 ?!?! Te pozycje powinny być tu wymienione !<br><hr>mdfimage<br>
piździkowce<br><hr>mary
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/10/2015, 22:29

Komentatorzy napisał(a):Zaraz a gdzie silnik od hondy varadero/shadow 125 cm3? czy też od hondy CG125? V2 z małego viaderka jest niesamowite, a jednocylindrowe cg 125 ?!?! Te pozycje powinny być tu wymienione !<br><hr>mdfimage<br>
v2 z małego wiadra to nieelastyczne, bardzo słabe, dużo palące i trudno regulowane g..... Miałem i wiem, co do silnika cg 125, zgadzam się.<br><hr>lel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na gr