[biblioteka] Najlepsze silniki motocyklowe...
Posty: 57
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Z tym, że MG ma WZDŁUŻNIE ustawione V2, w odróżnieniu od POPRZECZNIE osadzonych V2 w H-D, czy Ducati, gdyż ustawienie WAŁU KORBOWEGO definiuje WZDŁUŻNE bądź POPRZECZNE ustawienie silnika.<br><hr>markKomentatorzy napisał(a):poprzecznie ustawione V2 w moto guzzi, zwlaszcze w wydaniu quatrovalve, montowane miedzy innymi w griso 8V, jazda tym motocyklem rzuca na kolana. <br><hr>Gucio<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jak dla the best to twin z Hondy CB 500. Głownie za bezawaryjność. Obecna cena to jego druga wielka zaleta.<br><hr>siu
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
w Pegaso 650 był silnik rotaxa który był dzielony z BMW f 650, a nie była to konstrukcja Yamahy:)<br><hr>Basin Raider
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
gpz 500 podobno miało niezawodny silnik który bez większych zmian był produkowany przez 17 lat (tak jak sam gpz 500)<br><hr>ORZEŁ
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Silnik z XR też nie był najgorszy
BTW. Macie błąd- Nie Radała tylko Rafała i nie otwarła a otworzyła <br><hr>X7
BTW. Macie błąd- Nie Radała tylko Rafała i nie otwarła a otworzyła <br><hr>X7
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ale nowsze modele pegasso miały silniki z Xt-eka. Rotax to padaka straszna !!<br><hr>gradKomentatorzy napisał(a):w Pegaso 650 był silnik rotaxa który był dzielony z BMW f 650, a nie była to konstrukcja Yamahy:)<br><hr>Basin Raider<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zastanawiam się dlaczego nie uwzględniono rzedowego silnika Hondy CBR 1000 F. Przejechanie 200 tys. km nie robi dla niego problemów. Przy tym przebiegu wymieniamy panewki i jezdzimy dalej. Silnik bardzo elastyczny i mimo tego że ma już swoje lata koni ma wystarczająco.<br><hr>Pająk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zastanawiam się dlaczego nie uwzględniono rzedowego silnika Hondy CBR 1000 F. Przejechanie 200 tys. km nie robi dla niego problemów. Przy tym przebiegu wymieniamy panewki i jezdzimy dalej. Silnik bardzo elastyczny i mimo tego że ma już swoje lata koni ma wystarczająco.<br><hr>Pająk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
R1 rn 09,jedwabiście mocny, przewidywalny piec. często ponad 20 tysi w sezonie w tym kilkaset na torze, zero awarii az do zabicia w wypadku<br><hr>torowiec
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
V2 zAT i TA to rewelacja<br><hr>nomadKomentatorzy napisał(a):V2 z Transalpa/Afryki , NTV itd <br><hr>Skalpel<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
I od TransAlpa V2<br><hr>gregKomentatorzy napisał(a):A V-twin z XRV750 Africa Twin?<br><hr>Janek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zaraz a gdzie silnik od hondy varadero/shadow 125 cm3? czy też od hondy CG125? V2 z małego viaderka jest niesamowite, a jednocylindrowe cg 125 ?!?! Te pozycje powinny być tu wymienione !<br><hr>mdfimage
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie wiem jakim cudem brakło w tym, zestawieniu silnika Hondy VFR800 na kołach zębatych. Absolutnie bezawaryjny silnik.<br><hr>miki1406
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a silnik simsona s51 i nowszych simsonow ? Ktore mozna z latwoscia tiuningowac i robic z motorowera rakiete ?<br><hr>Didix
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się, te silniki dorównują dzisiejszym 50cm a konstrukcja jest o wiele starsza, simsonow na naszych drogach przybywa <br><hr>RafałKomentatorzy napisał(a):a silnik simsona s51 i nowszych simsonow ? Ktore mozna z latwoscia tiuningowac i robic z motorowera rakiete ?<br><hr>Didix<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
piździkowce<br><hr>maryKomentatorzy napisał(a):Zaraz a gdzie silnik od hondy varadero/shadow 125 cm3? czy też od hondy CG125? V2 z małego viaderka jest niesamowite, a jednocylindrowe cg 125 ?!?! Te pozycje powinny być tu wymienione !<br><hr>mdfimage<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
v2 z małego wiadra to nieelastyczne, bardzo słabe, dużo palące i trudno regulowane g..... Miałem i wiem, co do silnika cg 125, zgadzam się.<br><hr>lelKomentatorzy napisał(a):Zaraz a gdzie silnik od hondy varadero/shadow 125 cm3? czy też od hondy CG125? V2 z małego viaderka jest niesamowite, a jednocylindrowe cg 125 ?!?! Te pozycje powinny być tu wymienione !<br><hr>mdfimage<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 57
• Strona 3 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości