Zobacz wÄ…tek - Problem przy 300km/h
NAS Analytics TAG

Problem przy 300km/h

O wszystkim
_________

Problem przy 300km/h

Postprzez mar111cin » 17/4/2012, 21:10

Witam.

Mam następujący problem.
Mój motocykl zaczął zużywać zauważalnie więcej paliwa.
Od kiedy wyjechałem za miasto i normalnie zacząłem jeździć w okolicach 300km/h, to mój GSX600F Katana, zaczął zużywać około 5,85l na setkę. Wcześniej przy spokojnej jeździe w mieście tak do 200km/h brał tylko 4,5l. Czy to normalne?
Jak sprawa wyglÄ…da u was?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)


Postprzez gelo007 » 17/4/2012, 21:15

Na moim gixxie750 sytuacja wygląda nieco bardziej tragicznie. Póki kulam jeszcze w zabudowanym tak do 130-140 to spalanie mieści się w granicy 7,5 litra, ale jak tylko wylecę na siekierkowską i rozbujam tak do 260-280 to niestety w baku wbija niezły wir - moto potrafi zeżreć i 15 litrów :shock:.
Avatar użytkownika
gelo007
Administrator
 
Posty: 2731
Dołączył(a): 3/7/2006, 13:28
Lokalizacja: Radom


Postprzez mar111cin » 17/4/2012, 21:21

zastanawiam siÄ™ czy to nie przez zapchany filtr...
Chociaż ostatnio zmieniłem wydech na przelotowy i ładnie daje ogniem :D
Co prawda sąsiedzi jak tylko wyjeżdżam dzwonią po niebieskich, ale efekt dźwiękowy jest nieziemski.
Jak myślicie, czy to może być przyczyną?

Pytam, bo wcześniej nie jeździłem 300, a tylko do dwustu dochodziłem i nie wiem czy to normalne w tym modelu, czy należy się bać.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez grunder » 17/4/2012, 21:27

Wychodzę z założenia że im większa prędkość, tym większy pobór paliwa :D. Po założeniu przelotu zrobiłeś synchro ? U mnie w XT wydech pierdzi na 101dB a u Ciebie xD?
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/Włodawa

Postprzez Seba_ER5 » 17/4/2012, 21:27

Ja od kiedy przycisnałem swoim lovelkiem do 150 na expresówce pochłaniam 2galony power ade na 100km.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez mar111cin » 17/4/2012, 21:33

no tak, ale to prędkość tylko trochę większa, a zużycie większe aż o 30% ? Panie to tylko motocykl jest.
Gelo to rozumiem, większa pojemność, większa maszyna... Chociaż i tak chyba masz coś nie tak z gaźnikiem, regulowałeś go może? czy masz większą dawkę paliwa ustawioną na przyśpieszenie?
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez C-bool » 17/4/2012, 21:39

A jaki masz kolor motocykla?
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez k9aro3l » 17/4/2012, 21:42

naklejki mocy ?
how low can you go? | www.pajacyk.pl
Avatar użytkownika
k9aro3l
Stały bywalec
 
Posty: 1013
Dołączył(a): 14/11/2010, 18:39
Lokalizacja: Bartoszyce

Postprzez zxer » 17/4/2012, 21:44

Dopompuj opony do maksymalnego cisnienia zalecanego przez producenta,

Zamiast filtra powietrza najlepiej zamoczyc papier toaletowy w oleju i napchac nim airbox.

dodatkowo zredukuj mieszanke paliwowa do minimalnej...niestety wiekszosc swiec nie wytrzymuje temperatury dlatego trzeba wkrecic swieczki od matiza.

warto tez nasmarowac tarcze hamulcowe olejem dzieki temu podczas hamowania energia bedzie wytracana parabolicznie wzgledem predkosci co pozwoli zaoszczedzic okolo 5% paliwa.
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Postprzez mar111cin » 17/4/2012, 21:44

Wiadomo że jedyny słuszny - czarny! tak jak ghost rider!
co do tarcz, to faktycznie trochę szorują jak ruszam, może to być to.
Silnik mi bierze olej, tak że nie muszę zwilżać filtra powietrza, cylindry i bez tego mają lepsze smarowanie.

A faktycznie powietrza nie dopompowywałem po zimie, będę musiał jutro odwiedzić stacje benzynową.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez Leonneon » 17/4/2012, 22:06

Może to być spowodowane brakiem ciężarków w kierownicy (mowa tu o jedynych słusznych- czarnych pochłaniających fale emitowane przez słońce tzw światło). Warto też zmienić powietrze w oponach na wysoko górskie, osobiście preferuje majowe z polotem baranich bobków. Chyba nie musze dodawać ze dzięki bobkom guma nie tylko sie lepiej kleji ale też jest smarowana, dzieki czemu opory toczne sie zmniejszają. Do baku można czasem sypnąc pierogów ruskich, które swoją energią bezwładności trochę zmniejszają wielkość wiru powstałego w baku. Dodanie ruskich do baku jest bardzo niebezpieczne! przy obrotach powyżej 5tys strzela skwarkami z wydechu. Do dzis nie wyjaśniono co dalej dzieje sie ze skwarkami po wystrzale.
Avatar użytkownika
Leonneon
Świeżak
 
Posty: 103
Dołączył(a): 13/6/2010, 00:35
Lokalizacja: Dębica

Postprzez Hyde » 17/4/2012, 22:13

300km/h?! Jak te wariaty i szaleńce z Maślic przy wysypisku!
Avatar użytkownika
Hyde
Bywalec
 
Posty: 703
Dołączył(a): 23/4/2011, 23:06
Lokalizacja: Jelenia Góra

Postprzez mar111cin » 17/4/2012, 22:26

Hyde, jak Ty taki świętoszek to na forum jedynego słusznego radia w tej prawej polsce. To jest forum motocyklowe, a nie różańcowe. Wszyscy wiemy jak się jeździ, tak że świętego nie udawaj. A jak nawet 140km/h nie potrafisz przekroczyć, to myślę że pora stuningować, a najlepiej to sprzedać tego skuterka co posiadasz.

Pozdrawiam
Lewa w górę bracia.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R :(, jest V-Strom 650 AK8 :)
Avatar użytkownika
mar111cin
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6941
Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
Lokalizacja: FSW (lubuskie)

Postprzez amahay » 17/4/2012, 22:45

może spróbuj wlać benzynę z dystrybutora z napisem "on" . bo to chyba po to żeby włączyć ("on") niskie spalanie .
Avatar użytkownika
amahay
Stały bywalec
 
Posty: 1090
Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez SzpiceR » 17/4/2012, 22:47

Panie spirytusu dolej, za uboga mieszanka paliwowo-kosmiczna
ten co sobie nie żałuje
Avatar użytkownika
SzpiceR
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3773
Dołączył(a): 8/8/2006, 18:46
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez C-bool » 17/4/2012, 22:57

Przyczyną spalania może być też zbyt słabe przyśpieszanie. Najlepiej jak najszybciej przyśpieszyć do tych 300 km/h i jechać ze stałą prędkością - wtedy spali mniej, niż np. byś miał się powoli rozpędzać przez całe miasto.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Seba_ER5 » 17/4/2012, 22:57

Inno rada zgazowac :D... lub kupic moto z silnikiem diesla
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Vergon » 17/4/2012, 22:57

A jakie masz gumy? Jak miałem świeżo założone Pirelli Diablo Bablo to też mi tyle palił jak latałem pod 300km/h.
Teraz mam bieżnik ok 1mm i spalanie drastycznie spadło i lata się zaj*biście. W niedzielę spaliłem gumę przed kościołem w trakcie sumy i zobaczymy czy coś się zmieni, ogólnie to już czuję, że lepiej się w winkle składa.
Psami się nie przejmuj, prawka nie masz to nie mają Ci co zabrać :evil:

Obrazek
Avatar użytkownika
Vergon
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 3302
Dołączył(a): 24/2/2010, 10:11
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez Seba_ER5 » 17/4/2012, 23:13

Ty tankujesz moto tankuje sycci tankujemy i tankowac bedziem.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5225
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez zxer » 17/4/2012, 23:34

mi sie wydaje ze trzeba obnizyc lagi o 8 centymetrow....mniej bedzie palil, lepiej wygladal i bedziesz go lepiej czul.

Pamietajmy tez o tym ze zwiekszenie kompresji poprzez sztuczne wytworzenie nagaru weglowego w komorze spalania pozytywnie wplywa na ekonomie motocykla. aby zwiekszyc kompresje nalezy nagrzac silnik do optymalnej temperatury i wlac do kazdego gaznika 250 ml octu. JEzeli moto jest na wtrysku to mozna dolac octu do paliwa w odpowiednich proporcjach

Warto tez uzyc domestosa zeby przeczyscic silnik. Poprostu wlewamy domestosa zamiast oleju i odpalamy motocykl na 2 minuty. Nastepnie spuszczamy domestos i pluczemy woda 2 razy. Po takim zabiegu trzeba silnik wysuszyc. Do tego celu wystarczy przylozyc glowke suszarki do wlewu oleju. Pamietajcie tez o tym zeby sruba spustowa oleju byla odkrecona aby powietrze lepiej cyrkulowalo w silniku
tea who you yea bunny
Avatar użytkownika
zxer
Stały bywalec
 
Posty: 1277
Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
Lokalizacja: Londyn / inowroclaw

Następna strona


Powrót do Hydepark



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości




na górê