Pierwszy motor sv 650
Posty: 71
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Cacper napisał(a):Nie zgodzę się że obowiązkowo z między gazem mi nigdy nie zablokowało się koła czy większy komfort kwestia gustu ja uwielbiałem zrzucić bieg i słyszeć jak silnik schodzi z obrotów (dźwięk).
'Obowiązkowo' dla ludzi, którzy dbają o motocykl. Rób tak dalej i czekaj na efekty...
Cacper napisał(a):Jak czasem wezmę brata RSV1000 również silnik jest V to również nie używam między gazu.
(jeździłem RSV-ką po torze w Poznaniu i nie wyobrażam sobie aby przed zakrętem zrzucać biegi i używać jeszcze między gazu)
Tylko teraz trzeba odróżnić dwie rzeczy. Redukcja biegów z przygazówką, czyli przy zwalnianiu np. dojeżdżając do świateł. I redukcja do przyśpieszenia, czyli nie odejmując gazu przy redukcji.
Kelhorn napisał(a):Pomijam fakt, że przy 8 tysiącach budżetu i parciu na v2 rozglądałbym się na monsterem a nie jego ryżową kopią.
http://www.scigacz.pl/Suzuki,SV650,po,4 ... 15335.html
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
-
C-bool - Mieszkaniec forum
- Posty: 2915
- Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
- Lokalizacja: Poznań
Kelhorn napisał(a):amahay napisał(a):ja bym wybrał sv650 bo v2 ... jeździłem fz6 i konie koniom nie równe ... liczą się przełożenia i charakterystyka silnika . Co z tego że ma 100 koni jak nie idzie i oddaję moc tak liniowo że chce się zasnąć .
I nawkładasz młodemu bzdur do głowy, nie daj Boże uwierzy. R4 a V2 to dwa inne światy i próbujesz porównać jabłko do pomarańczy. R4 w średnim zakresie jest tak samo nudne jak V2 w wysokim. A że FZ6 nie idzie... bez komentarza, jak 3,5 sekundy do setki tak nazywasz, to co twoim zdaniem "idzie"? kawa 1400? Prom kosmiczny?
Jest na riderblogu wpis dziewczyny, która kupiła sv 650 na pierwsze moto, nie była to zbyt wesoła historia (obejmująca malowniczy ślizg przy 80km/h).
Na pierwszym motocyklu masz się czuć wygodnie i pewnie, nie możesz się bać tej maszyny, bo na drodze masz dość zmartwień bez zastanawiania się "jak k***a zredukować bieg?".
Pomijam fakt, że przy 8 tysiącach budżetu i parciu na v2 rozglądałbym się na monsterem a nie jego ryżową kopią.
Nie czytasz ze zrozumieniem . Zasugerowałem własnie że moc nie ma znaczenia w tym momencie gdy wybieramy v2 a r4 gdzie wszyscy sugerują się tym "przerażająco" mocnym dołem. Chodzi o to że robicie z igły widły i straszycie ludzi . mam spore doświadczenie . Sporo motocyklistów znam i mogę z czystym sumieniem polecić sv 650 na pierwszy moto . Jeśli ktoś sobie z tym rady nie daje to znaczy że nie dałby sobie rady z xj 600 czy banditem czy gs'em . TAKA PRAWDA !!
Pytasz co dla mnie idzie. Dla mnie idzie moja sv 1000 . fazer stoi jak sosna mimo że idzie tak samo . Popatrz na to tak że jesteś "świeżak" raczej za często nie przekraczasz 5 tys obrotów jak się uczysz zachowań . tym samym ze 100 koni robi się powiedzmy 70. A jak masz olej w głowie który powinieneś mieć to będziesz sukcesywnie więcej odkręcał w miarę swoich możliwości . Czy na cb500 czy na er500 czy na gs 500 itd !
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
pan_wiewiorka napisał(a):amahay napisał(a):Popatrz na to tak że jesteś "świeżak" raczej za często nie przekraczasz 5 tys obrotów jak się uczysz zachowań . tym samym ze 100 koni robi się powiedzmy 70. A jak masz olej w głowie który powinieneś mieć to będziesz sukcesywnie więcej odkręcał w miarę swoich możliwości . Czy na cb500 czy na er500 czy na gs 500 itd !
Ahaś (otwórz link)
A czytałem czytałem . Wiem że się da mając na drugi motór. Da się nie mieć wypadku .
Skracając cały wywód : osoba robiąca sobie krzywdę na mocnym motocyklu zrobi sobie krzywdę na słabym motocyklu .
Pomijając fakt że nie polecam fazera , tylko uświadamiam że sv 650 to sprzęt który ja bym wybrał zamiast r4.
-
amahay - Stały bywalec
- Posty: 1090
- Dołączył(a): 25/3/2010, 16:08
- Lokalizacja: Wrocław
Cacper napisał(a):"Panewki bardzo padały w gaźnikowych, od k3 poprawili smarowanie."
hubi199 od 2003 roku Sv zmieniło się diametralnie, to był motor na wtryskach już a nie na gaźnikach więc nie zgodzę się z tobą że poprawili smarowanie bo to jest całkowicie inny silnik.
http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=40032
Nie wiem w jakim znaczeniu piszesz, że to inny motor. Ale piec jest ten sam.
Dodano wtrysk, zmieniono fazy rozrządu, troche układ smarowania, chłodnica oleju i poprawiono kilka mniej istotnych problemów jak np. cykający napinacz łańcuszków rozrządu.
Może coś jeszcze. Ale to nadal V2
- hubi199
- Bywalec
- Posty: 581
- Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
- Lokalizacja: J-no
Zapomniałeś dodać że jest od 2003 całkowicie nowa rama jeszcze. W przeciwieństwie do dotychczas stosowanej nie jest ona spawana z rur o owalnym przekroju. Teraz podłużnice odlewane są przy zastosowaniu nowoczesnej technologii próżniowej dzięki temu jest lżejsza o ok 3kg.
Zazwyczaj następcy różnią się nieznaczni od siebie ale jak zostały zmienione takie rzeczy jak:
-rama
-silnik wtryski
- inny, bardziej kanciasty design
-zastosowanie chłodnicy oleju
Dlatego uważam że to inny motor.
Po prostu dla mnie to za dużo zmian naraz od ramy po design.
Zazwyczaj następcy różnią się nieznaczni od siebie ale jak zostały zmienione takie rzeczy jak:
-rama
-silnik wtryski
- inny, bardziej kanciasty design
-zastosowanie chłodnicy oleju
Dlatego uważam że to inny motor.
Po prostu dla mnie to za dużo zmian naraz od ramy po design.
Ostatnio edytowano 7/3/2012, 21:31 przez Cacper, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
- Cacper
- Świeżak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 17/1/2011, 21:00
- Lokalizacja: Warszawa
Ale pisałem o silniku,
Rama jest lżejsza i również ma minimalnie geometrie ponoć zmienioną.
Jednak nie o tym temat.
Napewno lepiej mieć troche mniej koni na początek przygody, każdego poniesie by sprawdzić ile idzie.
Co w skrajnych sytuacjach może mieć ogromne znaczenie z jaką prędkością się właśnie poruszamy.
Edit
Pisz motocykl, a nie motor. JEst spora różnica.
Rama jest lżejsza i również ma minimalnie geometrie ponoć zmienioną.
Jednak nie o tym temat.
Napewno lepiej mieć troche mniej koni na początek przygody, każdego poniesie by sprawdzić ile idzie.
Co w skrajnych sytuacjach może mieć ogromne znaczenie z jaką prędkością się właśnie poruszamy.
Edit
Pisz motocykl, a nie motor. JEst spora różnica.
- hubi199
- Bywalec
- Posty: 581
- Dołączył(a): 24/8/2011, 12:56
- Lokalizacja: J-no
oooo dzięki dzięki koledzy i kolezanki nawet nie spodziewałem się ze tak dużo odpowiedzi będzie. super ciesze sie:) pewno to mi pomoże.
tylko mało o tej jeździe z plecakiem a może coś więcej??? PROSZEEEE:)
tylko mało o tej jeździe z plecakiem a może coś więcej??? PROSZEEEE:)
GSF 600 N 2003r
-
Misza173 - Świeżak
- Posty: 56
- Dołączył(a): 5/7/2010, 22:03
- Lokalizacja: OÅ‚awa
Z plecakami zwykle jest mnóstwo problemów. Nigdy, ale to nigdy w życiu nie miałem okazji jechać z ogarniającym sytuację plecakiem...
PS: SV nie jest chyba zbyt wygodna jeśli o to chodzi, ale nie przejmowałbym się tym. Nie szukasz przecież turystyka.
PS: SV nie jest chyba zbyt wygodna jeśli o to chodzi, ale nie przejmowałbym się tym. Nie szukasz przecież turystyka.
-
motoluka - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 1914
- Dołączył(a): 17/5/2011, 18:53
- Lokalizacja: Europe
Posty: 71
• Strona 4 z 4 • 1, 2, 3, 4
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości