Zobacz wÄ…tek - Problem silnikiem GPz 550 z 85 roku
NAS Analytics TAG

Problem silnikiem GPz 550 z 85 roku

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problem silnikiem GPz 550 z 85 roku

Postprzez The Bad News » 4/12/2011, 17:14

Witam -wiec tak , jak w temacie stary GPz sprowadzony z niemiec w celu przbudowania dawno nie odpalany.Po odpaleniu i wyregulowaniu silnik pracuje ok wkreca sie jak cza ale...jak sie pozadnie zagrzeje blokuje caly sinik .Walem moge pokrecic jak troche wystygnie nie ma mozliwosci odpalenia z rozrusznika . Jak jest letni normalnie zapala i jest ok do chwili nie nagrzania sie silnika .....wiec pytnie co jest powodem blokowania silnika , mysle ze moze puchnie tlok moze panewka lapie nie wiem dlatego pytam -pozdrawiam
The Bad News
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/7/2010, 09:23
Lokalizacja: Waldenburgh


Postprzez KAPELA911 » 4/12/2011, 19:52

no tak jak powiedziałes ze cos puchnie, stawiam na tłok bo jakby panewka tak puchła to raczej by się silnik rozleciał jedyna możliwosc to rozebranie silnika i zdiagnozowanie.
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni


Postprzez The Bad News » 4/12/2011, 20:22

tylko dlaczego tak sie dzieje , silnik ma przebieg ponoc 46 tys
The Bad News
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/7/2010, 09:23
Lokalizacja: Waldenburgh

Postprzez KAPELA911 » 4/12/2011, 20:37

zwiększone tarcie??? duza temperatura elemntów współpracujących=> problem z chłodzeniem, słaba jakość materiałów??? Ma to dysze natryskowe oleju na denka tłoków????
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez The Bad News » 5/12/2011, 14:57

Wiem ze olej jest stary, wymienie na nowy ale doradzono zebym wlal nafte w gary i potem zlal ze starym olejem jak to nie pomoze to bede rozbieral silnik .Nie wiem czy ma natrysk na denko tloka .ogolnie ciezka sprawa .Wyglada mi na to jakby ktos w nim cos grzebal ...nie wiem moze nowe tloki czy piercsienie cholera wie.Padla terz taka mysl ze moze uzwojenie alternatora sie rozszerzylo , bo ladowanie bylo na poziomie 14 powyzej .Na mocnym akumulatorze 13 z hakiem ....
The Bad News
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/7/2010, 09:23
Lokalizacja: Waldenburgh

Postprzez KAPELA911 » 5/12/2011, 16:04

to zrób tak jak mówili chodź jeszcze o tym nie słyszałem, napisz czy to cos dało czy nie???
Avatar użytkownika
KAPELA911
Bywalec
 
Posty: 868
Dołączył(a): 18/7/2008, 13:47
Lokalizacja: Z rajskiej benzyniarni

Postprzez The Bad News » 5/12/2011, 18:51

Tak w gole to chyba ja dalem ciala bo sie troche zajaralem i meczylem silnik ze 20 min na wolnych i wysokich obrotach i moze po prostu sie mocno zagrzal i koniec .Dzisiaj odpalil od strzala jakby nigdy nic wszystko normalnie po staremu.Zobaczymy jak dalej sie bedzie sprawowal naleje nowego oleju nowy filtr oleju .Zobacze ....
The Bad News
Świeżak
 
Posty: 19
Dołączył(a): 14/7/2010, 09:23
Lokalizacja: Waldenburgh

hmmmm

Postprzez piotrp » 5/12/2011, 20:33

sprawdź sobie czy wałki rozrządu mają smarowanie w banditach 400 bywały problemy z brakiem smarowania na wałkach co skutkowało przycieranie ich i blokowanie silnika :wink:
piotrp
Świeżak
 
Posty: 83
Dołączył(a): 27/11/2011, 10:53
Lokalizacja: Kraków



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê