Zobacz wÄ…tek - Honda CR 500 nie kreci obrotow
NAS Analytics TAG

Honda CR 500 nie kreci obrotow

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Honda CR 500 nie kreci obrotow

Postprzez WojciechW » 24/1/2011, 18:42

Witam!
Mam powazny problem z Honda CR 500, moto wbija sie zaledwie do 1/4 swoich maxymalnych obrotow, przy czym bardzo ladnie odpala.Posiadam Honde CR 250 z taka sama instalacja elektryczna i gaznikiem, ktora chodzi idealnie.Przelozylem z niej gaznik, cewke, regulator napiecia i dalej tak samo silnik pracuje.Rozebralem silnik sprawdzilem simeringi i sa szczelne.Zalalem kilka kropel benzyny bezposrednio do cylindra, ale i to nie pomoglo, kupilem az 4 nowe swiece bo ludzilem sie, ze moze i nowe sa wadliwe :| Nie sprawdzilem jedynie iksrownika i impulsatora, ale czy to moze byc wadliwe? Jezeli motocykl dostal paliwo bezposrednio do cylindra i silnik pracowal ciagle tak jak nie powinien to moga byc uszkodzone membrany przy dolocie mieszanki?
Musze dodac jeszcze, ze tlok nie jest w rewelacyjnym stanie, ma juz lekkie luzy, sa widoczne przerwy na pierscieniach i nie mam zamiaru inwestowac w nowy tylok + szlif jezeli nie bede mial pewnosci, ze to rozwiaze problem.Nie jestem zielony w tym temacie i odpalalem wyczyny z duzo bardziej zuzytymi tlokami, ale to jest prawdziwy rebus, nigdy z takim przypadkiem sie nie spotkalem.Bardzo, ale to BARDZO prosze o pomoc, zbliza sie wiosna i pragne przetestowac mozliwosci tego potworka = ]

Serdecznie podrawiam, lewa w gore o/

@edit
mam jeszcze pytanie odnosnie dyszy glownej w gazniku, jaka powinienem zalozyc, w cr 250 mam 175, a do 500? nie mam pojecia :)
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.


Postprzez Lysy1995 » 24/1/2011, 19:18

Sprawdź membranę,może jakiś syf wpadł, albo się ząbek ułamał
Lysy1995
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 24/6/2010, 18:47
Lokalizacja: Pożóg


Postprzez WojciechW » 24/1/2011, 19:22

oki sprawdze, ale wydaje mi sie, ze po nalaniu beznzyny do cylindra motor powinien wbic sie, przynajmniej na chwile, do pelnych obrtow nawet z uszkodzona membrana.Czekam na inne propozycje rozwiazania tego problemu.Wszelka pomoc mi sie przyda :)
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez henio12323 » 24/1/2011, 19:33

no tak teoretycznie bez membrany tez powinien pracowac :D tyle ze by sie zalewał ;P i przerywal na wysokich. ale aż 1/4 obrotów to juz nieciekawie. ja na twoim miejscu zdjął bym głowice i zobaczył jak wyglada cylek. moze całkiem pierscien ci pękł. albo np wał sie zaciera. chociaz wtedy to by sie nie wkręcał tylko chodził jakby ktos paczke gwoździ do silnika wrzucił ;D a filtr powietrza masz czysty ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez WojciechW » 24/1/2011, 19:41

Silnik rozebralem, sprawdzilem wszystkie lozyska - nasmarowalem je.Korba jest zdrowa.Filtr mam czysty, palilem tez bez filtra i zatykalem gaznik reka, ale i to nie pomaga :/
Cylinder nie ma zadnych rys i progow, a pierscienie luzno pracowowaly w rowkach i nie byly zapieczone.Tlok zalozylem na pewno dobrze wiec nie mogly zaczepic o kanaly.Po zatym motor ciagnie z dolu odrazu, moze to przez pojemnosc i pracuje na wlasnych obrotach.Po za tym swieca jest wiecznie mokra jak ja chwile przytrzymam na tych przerywajacych obrotach :(
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez Lysy1995 » 24/1/2011, 19:49

A może wydech masz gdzies zapchany i nie może wykręcić dalej tych obrotów, albo jakoś powietrze może źle dochodzić wydech w dwusuwie jak za zapcha to własnie tak jest że na obroty nie chce wbić
Lysy1995
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 24/6/2010, 18:47
Lokalizacja: Pożóg

Postprzez WojciechW » 24/1/2011, 19:56

Dyfuzor w 500 ma taka pojemnosc, ze 3 dni spalinami mozna go napelniac, szczerze mowiac nie sprwadzlem jak sie kreci bez dyfuzora.To raczej nie jest problem bo mylem go myjka cisnieniowa i woda wylatywala z drugiej strony duzym strumieniem.
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez henio12323 » 24/1/2011, 22:04

a zawór wydechowy ? działa ? moze to przez to słabo kręci ?
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez WojciechW » 24/1/2011, 22:59

Przy tak duzej pojemnosci nie montowali zaworow :P
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez WojciechW » 25/1/2011, 11:53

Rozwiercilem mocowanie zaplonu i zrobilem fasolki, w taki sposob przyspieszalem i opoznialem zaplon, ale to w ogole nie wplynelo na prace silnika.Dalej kicha jest :(
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez grunder » 25/1/2011, 16:04

uważam iż aczkolwiek jest to kwestia źle wyregulowanego gaźnika. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa

Postprzez WojciechW » 25/1/2011, 16:41

Bardzo mozliwe, lecz nie wiem jaka dysze glowna wkrecic.Bardzo malo pisza o 500 :) Pozatym mam dysze w 500 zalozana 450 przelot(nie wiem dokladnie jak to sie przelicza - ilosc ml na minute?) i jest "na oko" duzo wieksza od dyszy 175 ktora mam w 250.I na tym i na tym gazniku moto kreci sie do bani.
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez henio12323 » 25/1/2011, 17:55

to zadzwon do serwisu hondy to ci powiedzÄ… ale tez w ksiazce serwisowej powinno byc info o tym
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Mathonda » 26/1/2011, 19:29

Witam!
nie zawsze jest problem z gaźnikiem, czy to się stało z dnia na dzień? podczas jazdy motor gwałtownie zgasł? prawdopodobnie może być to wina impulsatora miałem taki przypadek cr-ka paliła z kopa chodziła ale przy dodaniu gazu gasła i świeca była zalana.Pewnie dało by się przemienić sam impulsator od 250 trzeba by było wylutować kabelki i wlutować impulsator do cr 500 i sprawdzić.

Pozdrawiam Mathonda
Mathonda
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 14/7/2010, 10:39
Lokalizacja: Olszyna

Postprzez WojciechW » 27/1/2011, 19:32

Problem rozwiazany, przepalilem ja bez dyfuzora i sie wkrecala ladnie.Prawdopodobnie poprzedni uzytkownik przyspawal za cienka rurke, przedluzke do koncowki wydechu i sie dusila :)
Honda CR 500
Avatar użytkownika
WojciechW
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 24/1/2011, 18:29
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Postprzez grunder » 27/1/2011, 23:26

hmmm, ciekawa przyczyna nikt by na to nie wpadł :D. Cóż to trzymaj GAZ!. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
grunder
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2969
Dołączył(a): 19/9/2010, 20:29
Lokalizacja: LBN/WÅ‚odawa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê