Zobacz wÄ…tek - Honda CBR 600rr - odpowiedni dla kobiety??
NAS Analytics TAG

Honda CBR 600rr - odpowiedni dla kobiety??

Tutaj tylko zadajemy pytania o ocenę oferty motocykla, którą sobie upatrzyłeś. Dotyczy motocykli o pojemności większej niż 125 ccm.
_________

Honda CBR 600rr - odpowiedni dla kobiety??

Postprzez izunia2izunia2 » 7/10/2010, 19:42

Witam,

Jestem właścicielką Hondy CBR 125r już od ponad 2 lat tyle samo jestem czynną motocyklistką i wreszcie zamierzam przezucic sie na cos wiekszego mianowicie na pojemnosc 600. Jestem ogromną fanką Hondy, dlatego też chce zostać przy tym modelu...
Tylko...
Właśnie - czy to odpowiedni motor dla kobiety? Mam 165 wzrostu i waze 50 kilo - niech to nikogo nie zwiedzie, jestem silną kobietką ktora radzi sobie z 500 kg zwierzętami [ konie ] jak i z dużymi motorkami:P
Jezdzilam już na 600 [ suzukach, r6 itp ] i w sumie jakoś mi szło :P Praktyka czyni mistrza nieprawdaz? ;)
Poprostu chciałam uslyszeć opinie czy to dobry pomysl? W sumie jestem juz zdecydowana jednak wasza opinia bardzo by mi pomogla w ostatecznej decyzji...

Pozdrawiam!
izunia2izunia2
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 7/10/2010, 19:30
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz


Postprzez Invi » 7/10/2010, 20:16

600RR to się właściwie tylko dla kobiet nadaje ;) Sorry Limak, żarcik taki ;)

Swojego gixa kupiłem od kobiety. I twierdziła że to jej pierwsze moto :D

No ale żeby to stwierdzić z całą pewnością to musimy mieć dodatkowe info. Ktoś ci pewnie zaraz napisze o co chodzi.
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12


Postprzez JÄ™drekZDW » 7/10/2010, 20:19

Mam znajomą policjantkę bardzo szwarna dziewczyna może wiekszych wymiarów ale daje sobie świetnie rade na 600RR .
sc33 FireBlade
Avatar użytkownika
JędrekZDW
Bywalec
 
Posty: 958
Dołączył(a): 29/5/2008, 11:19
Lokalizacja: Zduńska Wola

Postprzez leff » 7/10/2010, 21:06

IMO skok z pierdzipeda 125 na SS600 to nie jest najlepszy pomysl
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez C-bool » 7/10/2010, 21:25

j/w
RR'ka na jedynce pojedzie więcej niż CBR 125 na 6stce.
Masz olej w głowie? Będziesz szanować manetke? Nie będziesz odkręcać na prostej? :twisted:

Co do wielkości to rzeczywiście motocykl maluteńki, ale to praktycznie teraz standard w tej klasie.
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez Seba_ER5 » 7/10/2010, 22:18

ale wysokie siodlo....
Rob jak chesz :). Jak bedziesz sie na nim dobrze czuc to biera.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Jaca636 » 7/10/2010, 22:26

Ja bym radził F4 sport lepsze walory użytkowe ale nie ma tego wyglądu co 600RR
Avatar użytkownika
Jaca636
Świeżak
 
Posty: 4
Dołączył(a): 6/10/2010, 19:16

Postprzez Pat123 » 8/10/2010, 10:12

Z pewnoscia nie spodoba Ci sie to co napisze ale, dwa lata na CBR 125 ce. Ile km nakrecilas ?

Nie chce byc zlosliwy ale zastanawiam sie tez cuy nie zjawilas sie tu pod inna postacia

viewtopic.php?t=53817

moze jestem po prostu przewrazliwiony, jezeli tak to wybacz.

Co do pomyslu przesiadki z CBR 125 R na CBR 600 RR to powiem Ci wprost smieszna jestes ! To, ze radzisz sobie z konmi nie znaczy, ze okielzdasz RR. Mam kolezanke ktora zdala egzamin kat A ( na klasie A1 ) nie jezdzac wczesniej zadnym motocyklem i wlasnie jako pierwszy kupila sobie ten ktory Tobie tak sie marzy. Zakrety pokonuje z nachyleniem 20 – 25 st ( czyli prawie w pionie po dwoch latach jest juz nieco lepiej ale daleko jej jeszcze do stwierdzenia, ze sie poruusza , bo o jezdzie nibedzie jeszcze za 2 – 3 lata mowy ). Jako, ze jest kobieta, jezdzi bardziej rozwaznie ( PJ kat B ma od kilku lat wiec wie jak wyglada ruch drogowy ) i nie przegina. W porownaniu z dziewczyna ktora przejezdzila 125 ka az 300 km i przesiadla sie na klase 500 ccm ( po jekcjach doskonalacych technike ) to roznica jest jak dzien do nocy. Ta n aklasie 500 objezdza ja w kolo na kazdym jednym winklu.

Rachunkowo przedstawia sie to tak.

13,6 KM = 100 %
120 KM = 882,35 % wiekszej mocy

w przypadku momentu obrotowego to

10,6 Nm = 100 %
66 Nm = 662,64 %

W przypadku przesiadki z CBR 600 RR na Fireblade masz roznice mocy rowna 40,83 % a w przypadku momentu obrotowego rounica 42,61 %

To tak jakbys przesiadla sie z Malucha na rakiete. Mam nadzieje, ze wyrazilem sie przejrzyscie.

Spraw sobie moze GS 500 F posmigaj nastepne dwa sezony a pozniej przesiadz sie na klase 600.

leff napisał(a):IMO skok z pierdzipeda 125 na SS600 to nie jest najlepszy pomysl


Popieram

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11

Postprzez wm10589 » 8/10/2010, 10:44

Skoro jesteś zdecydowana to kupuj i do czego potrzebne są Ci nasze opinnie? Szkoda zaśmiecać takimi tematami forum.
Avatar użytkownika
wm10589
Świeżak
 
Posty: 109
Dołączył(a): 7/12/2009, 11:12
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Postprzez Invi » 8/10/2010, 11:25

Pat123 napisał(a):To, ze radzisz sobie z konmi nie znaczy, ze okielzdasz RR.


Jazda konna naprawdę sporo daje jeśli chodzi o jazdę na moto.

Pat123 napisał(a):nie jezdzac wczesniej zadnym motocyklem i wlasnie jako pierwszy kupila sobie ten ktory Tobie tak sie marzy.


2 sezony na 125, a nie jeździć niczym to GIGANTYCZNA różnica. Dużo większa niż pomiędzy 125, a 600.

A 600RR jest taka leciutka i poręczna że prowadzi się nie gorzej od GS'a.

Co do mocy, to kobieta. Nie będzie stawiać jej na koło na wyjściu z winkla :P
Avatar użytkownika
Invi
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 6277
Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12

Postprzez leff » 8/10/2010, 11:36

moze i nie bedzie, high side sam postawi kierowce do pionu
Twoj podpis jest za dlugi
Avatar użytkownika
leff
ZlyCzlowiek
 
Posty: 4443
Dołączył(a): 30/9/2008, 09:22
Lokalizacja: sercem WX

Postprzez rossavu » 8/10/2010, 11:39

@pat124
W innym temacie pisales, ze lepiej uczyc sie na 125 niz 500.

Kolezanko rozgladnij sie za f4i sport - rownie piekny moto + oddawanie mocy jest lagodniejsze (W sensie, ze moto ladnie przyspiesza ale nie dzieje sie to nagle... Bez BOOOOOOOOM).

btw Napisz, ktory rok 600rr Cie interesuje - 2005r to juz wielkie zmiany :)
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Seba_ER5 » 8/10/2010, 11:39

Albo przerzuci przez kierownice :/.

Obrazek
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez sebasbox » 8/10/2010, 11:51

rossavu napisał(a):Kolezanko rozgladnij sie za f4i sport - rownie piekny moto + oddawanie mocy jest lagodniejsze (W sensie, ze moto ladnie przyspiesza ale nie dzieje sie to nagle... Bez BOOOOOOOOM).:)


Panowie bez przesady, że przy mocniejszym przyśpieszeniu jest nagle jakiś BOOOOOM i wyrywa ramiona ze stawów. Nie jeździłem na CBR ale z tego co wszędzie trąbią to jest to 600, która oddaje moc najłagodniej ze wszystkich.
Sam latam na 636 i oczywiście moto zapierdziela jak się odkręci ale moc też raczej oddaje liniowo.
rossavu, latasz/latałeś na jakiejś w mare nowej 600-tce?
sebasbox
Świeżak
 
Posty: 382
Dołączył(a): 21/1/2010, 15:07

Postprzez rossavu » 8/10/2010, 11:55

sebasbox napisał(a):
rossavu napisał(a):Kolezanko rozgladnij sie za f4i sport - rownie piekny moto + oddawanie mocy jest lagodniejsze (W sensie, ze moto ladnie przyspiesza ale nie dzieje sie to nagle... Bez BOOOOOOOOM).:)


Panowie bez przesady, że przy mocniejszym przyśpieszeniu jest nagle jakiś BOOOOOM i wyrywa ramiona ze stawów. Nie jeździłem na CBR ale z tego co wszędzie trąbią to jest to 600, która oddaje moc najłagodniej ze wszystkich.
Sam latam na 636 i oczywiście moto zapierdziela jak się odkręci ale moc też raczej oddaje liniowo.
rossavu, latasz/latałeś na jakiejś w mare nowej 600-tce?


Jezdzilem gaznikowcami :twisted:

Bylem zainteresowany 600rr i kazdy mowil mi, ze jesli chodzi o oddawanie mocy to ten moto ma strasznie slaby dol i sredni zakres obr - w roku 2005 dopiero "poprawili" to.
Avatar użytkownika
rossavu
Stały bywalec
 
Posty: 1347
Dołączył(a): 4/4/2010, 10:51

Postprzez Pat123 » 8/10/2010, 12:45

Invinciblee napisał(a):Jazda konna naprawdę sporo daje jeśli chodzi o jazdę na moto.


Owszem, daje moze nie sporo ale napewno troche, ale to troche inna bajka to tak jakbys porownal do nart zjazddowach )

Invinciblee napisał(a):
Pat123 napisał(a):nie jezdzac wczesniej zadnym motocyklem i wlasnie jako pierwszy kupila sobie ten ktory Tobie tak sie marzy.


2 sezony na 125, a nie jeździć niczym to GIGANTYCZNA różnica. Dużo większa niż pomiędzy 125, a 600.

A 600RR jest taka leciutka i poręczna że prowadzi się nie gorzej od GS'a.


Zgodze sie ze roznica jest gigantyczna. Dla kogos, kto latal juz wczwsniej innymi wiekszymi sprzetami ( niu 125 czy nawet 500 ) bedzie prowadzila sie lekko ( subjektywnie ). Lekko bedzie sie prowadziila gdy bedzie doswiadczenie w przeciwnym wypadku kicha.

Jak juz pisalem wiem o czym mowie, W przypadku kolezanki bylismy na wypadzie w gorach i radzila sobie jednak nie do konca, Gdyby zaczela na 500 – cie bylo by jej duzo latwiej nie miala by blokad i stressu. Niestety jej przyjaciel mial wieksze ambicje.

rossavu napisał(a):@pat124
W innym temacie pisales, ze lepiej uczyc sie na 125 niz 500.


Zgadza sie, nigdzie jednak nie napisalem, ze po dwoch latach ze 125 mozna przesiasc sie na 600 ( znaczy mooooozna ale powiedzmy, ze nie jest to rozsadne ). Pozatym staram sie doczytac (( nawet miedzy wierszami ) jaki motocykl bylby najodpowiedniejszy.

W motyklizmie rewolucje nie sa wskazane, ewolucje natomiast jaknajbardziej. Ciuchow tez nikt z Was chyba nie kupuje na wyrost ? Sprzet MUSI byc adekwatny do umiejetnosci !

Generalnie zaczyna sie od 50ccm, 125 ccm, 500 ccm, 600 ccm, docelowy. Ewolucja trwa kilka do kilkunastu lat. Pisalem juz kiedys, ze smigam w grupie w ktorej wlasciwie wszyscy smigaja wlasnie na CBR 600 RR ( poza mna 1200 ). Mimo, ze kumple to stare wygi jednak nie poprzesiadali sie na litry, jeden przesiadl sie z GIXER'a 750 na 600 RR

Anyway, CBR 600 RR od ca 8000 rpm. Dostaje „ linearnego “ kopa a wrazenie jest takie, ze nieda sie okreslic czy to litr czy 600. Oczywiscie dla tego kto odkreci. Mozna by polemizowac, ze przeciez ona nie bedzie odkrecac, hmmmm, to w jakim celu taki motocykl ? Nie wpadajmy w gigantomanie jak to powiezdial Llech Potynski ze SM.

rossavu napisał(a):Kolezanko rozgladnij sie za f4i


Rownie nierozsadne, ma lepszy dol niz 600 RR

rossavu napisał(a): oddawanie mocy jest lagodniejsze (W sensie, ze moto ladnie przyspiesza ale nie dzieje sie to nagle... Bez BOOOOOOOOM).


Lagodniej, napewno, ale po przekroczenniu wyzszych obrotow bo dol ma lepszy.

:wink:
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11

Postprzez Seba_ER5 » 8/10/2010, 13:57

Moze mi sie zdaje ale pani nie bierze aktywnego udzialu w temacie proponuje sie wstrzymac z robienie z siebie durnia i piania do sciany i poczekac na tzw. odpowiedz.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez izunia2izunia2 » 8/10/2010, 17:07

Przepraszam za opóźnienia w odpowiedzi :)

WIELKIEEEE dzięki za wszystkie posty, są dla mnie bardzo ważne :)
Nie jestem [ broń Boże! ] osobą za którą mnie brał kolega Pat123... :)

Więc - jazda konna DAJE BARDZO bardzo dużo w jezdzie na moto - ma się swietne wyczucie równowagi, środka ciezkosci, ma się świetny balans ciala [ co w przypadku ścigow jest BARDZO WAZNE jak wiecie:) ] itd.... zwłaszcza jesli jezdzi się zawodowo 10 lat [ tak jak robie to ja ].

Jestem osobą z WIELKĄ WYOBRAŹNIĄ i z pewnością stawianie motorka zaraz powyjsciu z winkla na kolo jest dla mnie bardzo efektowne jednak sama się na to nie porwę:) nigdy:P Czysty strach :)
Skoro nie kreci mnie wielkie szaleństwo na takich moto to czemu chce TAKI? bo mi się taki pododba, BO jest wystarczająco nisko siedzenie zebym spokojnie dostala nogami do ziemi [ np starsze r6 totalnie odpadają bo nawet na palcach ciezko ustac ], bo bardzo wygodnie mi sie na nim siedzi, bo kocham hondy, bo jest w miare maly itd.... :)

interesuje mnie rocznik 2003/4 w górę nie starsze.

125 ccm - wiem, brzmi ŻALOSNIE ale NAPRAWDE uwiezcie mozna na tym zrobic nawet 7000 km w sezon :) DA SIE? da :) Poza tym od 13 roku zycia smigalam na skuterku i to nie tylko "w razie potrzeby" tylko nawet z przyjemnosci :) [ tak, czerpalam wtedy z tego przyjemnosc:P ] Do tego jezdzilam bardzo bardzo duzo w rozne miejsca w roznych warunkach pogdowych - wiec uwazam ze przyrownanie mnie do OSOBY ktra nigdy nie jezdzila na moto jest.... nieco smieszne:)
nadmienie ze mam 19 lat :)
Dopiero siÄ™ ucze, sami wiecie ze stawanie sie motocyklistÄ… trwa wiele sezonow a ja dopiero zaczynam....

Dziękuje koledze za wyliczenia i przedstawienie mi faktow w liczbach - faktycznie, ROBI TO WRAZENIE... i wiem ze gdybym juz stala sie wlascicielka takiego potworka to pierwsze sezony skrecalabym z zerowym nachyleniem motoru [ jak pisal kolega:P ] ale mysle ze gdybym JUZ MIALA ten moj, MOJ motorek to by mi sie lepiej uczylo, wiecie - swoje TO SWOJE :) nie jest taki strach ze wywale, ze porysuje itp....

ogolnie dziekuje za zaangazowanie:) Czuje sie troche jak niemowle w pieluszkach posrod weteranow ALE gdzie sie lepiej dowiedziec o motorach jak nie tu? :)

Pozdrawiam! :D
izunia2izunia2
Świeżak
 
Posty: 17
Dołączył(a): 7/10/2010, 19:30
Lokalizacja: Nowy SÄ…cz

Postprzez madcap » 8/10/2010, 17:42

imho, chcesz to bierz ponieważ jakąkolwiek praktykę już posiadasz
jedynie co mogę zasugerować: skoro mierzysz od 2003 w górę, to myślę, że masz również dość funduszy by na jakiś sezon lub dwa latania poddać ją zdławieniu mocy do 60/70 km
(...) Jeżeli w CV napiszesz "2012-2014: sommelier - freelancer" to nikt się nie domyśli, że dwa lata chlałeś z rozpaczy po utracie poprzedniej pracy.
Avatar użytkownika
madcap
Administrator
 
Posty: 5894
Dołączył(a): 26/5/2009, 19:03
Lokalizacja: wieje wiatr?

Postprzez Pat123 » 8/10/2010, 18:23

izunia2izunia2 napisał(a):Dziękuje koledze za wyliczenia i przedstawienie mi faktow w liczbach - faktycznie, ROBI TO WRAZENIE... i wiem ze gdybym juz stala sie wlascicielka takiego potworka to pierwsze sezony skrecalabym z zerowym nachyleniem motoru [ jak pisal kolega:P ] ale mysle ze gdybym JUZ MIALA ten moj, MOJ motorek to by mi sie lepiej uczylo, wiecie - swoje TO SWOJE :) nie jest taki strach ze wywale, ze porysuje itp....


Czuje sie teraz, jak bys mnie palcem po podbrodku polechtala, he, he.

Rozumiem, ze marzy Ci sie ten a nie inny. Powtorze wiec, ewolucja a nie rewolucja. Nie przyszla jeszcze kolej abys przesiadala sie o dwie klasy wyzej. ( Zrobisz i tak po swojemu ). Wyobraznie to niestety nie wszystko, powinnas o tym wiedziec inaczej nikt bby nie zaczynal od pojemnosci mniejszych niz litr, bo przeciez ma wypbraznie. Na GS 500 F rowniez bez probblemu dosiegniesz nogami do ziemi ale ten z pewnoscia nie jest taki laaaaadny.

madcap napisał(a):imho, chcesz to bierz ponieważ jakąkolwiek praktykę już posiadasz
jedynie co mogę zasugerować: skoro mierzysz od 2003 w górę, to myślę, że masz również dość funduszy by na jakiś sezon lub dwa latania poddać ją zdławieniu mocy do 60/70 km


Na poczatku sezonu sciagalismy z Niemiec CBR 600 RR ktora byla po szlifie, do ktorego doszlo po high side'rze – slady bylo widac na prawej stronie tylnej opony. W sumie nic szczegolnego zwazywszy moc jaka maszyna posiada, caly dylemat w tym, ze maszyna byla zdlawiona do 34 KM.

Jak widac, bylo jeszcze za duzo.

Przyznam sie, ze nie orietuje sie, czy sa systemy dlawiace do 60 – 70 KM , wiemmze do tego modelu jest system dlawienia do 34 KM i ten tez proponowal bym w tym przypadku zalozyc.

:wink:
Ostatnio edytowano 8/10/2010, 21:23 przez Pat123, Å‚Ä…cznie edytowano 1 raz
Pat123
Świeżak
 
Posty: 359
Dołączył(a): 17/9/2010, 10:11

Następna strona


Powrót do Oceny ofert sprzedaży.



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê