Zobacz wątek - Małe pytanko :)
NAS Analytics TAG

Małe pytanko :)

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Małe pytanko :)

Postprzez RideR » 23/4/2006, 20:46

Witajcie ! Co mozna zrobic w moim pronarze zeby było wiecej mocy? Czy wogóle sie opłaca go wzmacniac dopóki sie nie dotrze ? Prosze o porade gdzie moze on byc zablokowany i co mozna zrobic zeby bylo wieksza moc :) Dzieki i pozdrawiam
Avatar użytkownika
RideR
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26/11/2005, 14:56


Postprzez Thrillco » 24/4/2006, 08:40

Może najpierw tak...dotrzyj go-nikt nie robi przerubek na niedotartym silniku-no nikt oprucz niezrównowarzonych psychicznie:)
A skąd wiesz że jest zblokowany-może on zwyczajnie jest taki cienki i tyle...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok


Postprzez RideR » 25/4/2006, 11:34

Cienki to on nie jest ! Tylko tak pytam czy mozna cos w nim zrobic zeby byla wieksza moc! Dotrze go i cos sie pomysli!
Avatar użytkownika
RideR
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26/11/2005, 14:56

Postprzez Thrillco » 25/4/2006, 17:47

a to ten z 2 czy 4ro suwem??
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez RideR » 27/4/2006, 21:07

4 suw ile trzeba przejechac km zeby sie dotarl bo w instrukcji pisze ze do 1500 km i nie mozna jechac wiecej niz chyba 60 km/h i nie mozna we 2 osoby ! Chyba sie nic nie stanie jak jezdze we dwie osoby i go czasami wrzucam na duże obroty ? Pierwszy raz mam nowy motor to nie wiem o co w tym chodzi?
Avatar użytkownika
RideR
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26/11/2005, 14:56

Postprzez PajÄ…k » 27/4/2006, 23:08

Rób jak robisz i będzie dobrze, ale skoro już na gumie próbowałeś jeździć to nie wróże nic dobrego temu silnikowi tak ze 2000 km zrób i za każdym razem daj mu pochodzić z 30 sekund zanim ruszysz i wlecz się jak się tylko da póki się nie zagrzeje wymień olej po jakiś 300km potem po 1000 km i jeszcze raz po 2000 i później rób jak w instrukcji napisali a jeszcze jedno jazda z jednymi obrotami silnika jest bardzo niezdrowa
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez RideR » 28/4/2006, 13:37

No ja tak przewaznie robie rozgrzewam go na małych obrotach az sie rozgrzeje a olej juz wymienialem to po 1000 km znow trzeba wymieniac ? Na gume to probowalem ale malo razy to jak nie szedl to dallem siana i juz nie robie na gumie ! Ja wlewalem chyba po 500 km nowy olej i teraz bede musial po 1500 km tak chyba pisze w instrukcji !
Avatar użytkownika
RideR
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26/11/2005, 14:56

Postprzez PajÄ…k » 28/4/2006, 16:20

skoro tak pisze w instrukcji to się tego trzymaj ale na wszelki wypadek sprawdź olej czy nie jest w nim pełno opiłków metali jak nie to spoko jeździj dalej na nim a jeszcze coś silniki 4 suwowe naprawde po odpowiednim dotarciu są znacznie mocniejsze niż na początku
Avatar użytkownika
PajÄ…k
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 704
Dołączył(a): 16/9/2005, 22:54
Lokalizacja: Warszawa Gocław

Postprzez RideR » 29/4/2006, 20:33

Ale to do dotarcia mam go mulic zeby sie dotarl dobrze ? Ja tak nie moge jak mam w zapasie wiecej mocy :D Ale teraz powaznie co mam zrobic zeby sie naprwawde dobrze dotarł i żeby dużo potem wytrzymał silnik
Avatar użytkownika
RideR
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26/11/2005, 14:56

Postprzez rad15 » 30/4/2006, 15:05

wiekszosc motrowerow i malych motocykli ma blokade.wystarczy troche pogrzebac z wydechem i napewno pomoze mailem juz taki przypadek z simem no i z skuterem. pogrzeb a zobaczysz to nie powinno zaszkodzic silnikowi nawet nie dotartemu
rad15
Świeżak
 
Posty: 88
Dołączył(a): 29/4/2006, 15:40
Lokalizacja: Rudziczka

Postprzez Thrillco » 30/4/2006, 15:56

:)zajebista rada...wymiekam..naprawde wymiękam:)
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Bunny » 30/4/2006, 16:18

Sam Thrillco widzisz co sie dzieje z tym niegdyś [jeszcze 2-3 miechy temu] wspaniałym forum ;( daj mi moda to ja zaczne takich noobsterów banować :twisted:
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?

Postprzez Thrillco » 30/4/2006, 17:15

Nie no spoko...może własnie o to chodzi, żeby gości którym sie tylko coś wydaje uświadomił ktoś, że im się tylko wydaje:) Kolega rad np. dowie się może czym różni się dwusów od czterosuwu bo z tego co napisał to chyba powinien zacząc od tego typu wiedzy:)
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez Bunny » 30/4/2006, 18:11

ale czasami to mi sie humor psuje jak czytam niektóre posty. Sam mam nikłą wiedzą, ale staram się nie pisać jakichś bzdur, typu 'wiejsci tjuning - załuż do simsona opne 200/17, albo wydech od R1 to będziesz miał tyle mocy co sama R1"
Obrazek
Avatar użytkownika
Bunny
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1103
Dołączył(a): 25/1/2006, 19:31
Lokalizacja: siÄ™: biorÄ…: dzieci: ?

Postprzez Thrillco » 30/4/2006, 18:15

własnie..a propo zakładania do zwykłych skuterków wydechów z jakiegoś ściganta. miałem ostatnio przykład naoczny jak "zajebiście" to działa-owszem dźwiekowo spoko ale jak skuter za 3-5000zeta wyprzedza z palcem w nosie gościu na 15sto letnim Simsonie no to...rower miałem szybszy kiedyś:D
brak opisu...
Avatar użytkownika
Thrillco
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2598
Dołączył(a): 22/2/2006, 20:57
Lokalizacja: Białystok

Postprzez RideR » 30/4/2006, 18:30

Nie no wymiekam :D Czy ja mam motorower albo jakis skuter ? To jest 4 suw hahaha dobre :)
Avatar użytkownika
RideR
Świeżak
 
Posty: 51
Dołączył(a): 26/11/2005, 14:56



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości




na górê