kawasaki zx9/obejscie air boxu
Posty: 11
• Strona 1 z 1
kawasaki zx9/obejscie air boxu
Chce z zx9 zrobic streeta, ale o ile mi wiadomo, to bedzie klopot z air boxem.Chce to obejsc, nie tracac mocy(w yzf tcat kiedy wyjalem air box-nie chcial jezdzic , tak jakby na 2 cylindrach nie pracowal)chce tego uniknac, by pozbyc sie z zx9 airboxow nie tracac mocy.Mozna to jakos polaczyc, obejsc, ukryc?Czekam na info.
-
piwek - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 13/6/2007, 19:29
- Lokalizacja: mazowieckie
Ale jak?? chcesz go zupelnie sie pozbyc??? nie bedziesz mial baku???
wiem ze duzo miejsca zajmuje pod bakiekiem ale bak chyba pozostanie co???
wiem ze duzo miejsca zajmuje pod bakiekiem ale bak chyba pozostanie co???
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
melvin czy duza??? z owiewkami napewno sie taka wydaje .... ale jak to wszystko pozdejmujesz to robi sie mala optycznie i waga 180kg to tez nie za duzo na 150KM na kolo ladnie z gazu sie podnosi!!!
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
tak jak mowisz melvin szkoda moto na street-a to juz lepiej jezdzic i nie przejmowac sie podczas wywrotki itp... a potem zdjac pozostalosci owiewek i street gotowy tak z grubsza!!:D
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Panowie, nie interesuje mnie walenie na gumie, czy ostre traktowanie sprzetu.Do tego celu mialbym inne moto.Ja natomiast chce przerobic motocykl, bo lubie to robic, bawic sie, przerabiac, zmieniac optycznie.Moze zx9 nie jest najlepszym materialem, ale taki motocykl wlasnie stoi u mnie obecnie w garazu.Jesli chodzi o dokladanie kasy-nic bardziej mylnego, wlasciwie nawet zostanie mi, jeszcze jesli rozsadnie sie zorganizuje.Zdejmuje owiewki i inne-sprzedaje-mam kase na zabawe.
Jesli chodzi o zbiornik, to oczywiscie zostaje.Chce polaczyc, obejsc(nie wiem-dlatego pytam)air box, by na zew nie bylo zadnych puszek, rurek i innych, a moto jezdzilo tak jak do tej pory.Tylko to chce wiedziec.
Jesli chodzi o zbiornik, to oczywiscie zostaje.Chce polaczyc, obejsc(nie wiem-dlatego pytam)air box, by na zew nie bylo zadnych puszek, rurek i innych, a moto jezdzilo tak jak do tej pory.Tylko to chce wiedziec.
-
piwek - Świeżak
- Posty: 86
- Dołączył(a): 13/6/2007, 19:29
- Lokalizacja: mazowieckie
jak wszytko pozdejmujesz moto bedzie jezdzilo dalej tylko beda otwory po wlotach powietrza do airbox-u... poza tym moto nie bedzie mial "doladowania" powietrza gdzie przy oowiewkach byl wlot pod lampami i im szybciej jechales powietrze wlatywalo bylo wpychane do airbox-u ale jak bedzie podczas szybszej jazdy bez tego wlotu trudno powiedziec .. napewno bedzie jezdzic ale przy wiekszych pretkosciach mogo zachodzic jakies niepozadane zawirowania w airbox-ie co moze sie objawic mniejsza moco prze v-max.. jak sie myle niech ktos poprawi...
Motorynka Pony
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
WSK 125 (1983r)
MZ ETZ 251
GSX 600F
ZX 9 R (moje oczko w głowie)
-
hugo2003 - Mieszkaniec forum
- Posty: 1588
- Dołączył(a): 18/9/2006, 10:23
- Lokalizacja: Poznań
Kolega jeździł dziewiątką bez czaszy przez pare dni bo pękło mu mocowanie a jeździć trzeba było.. Narzekał strasznie, że mu sie dławił jak odkręcał manetkę. Tam jest wszystko policzone na odpowiednią długość i pojemność ujładu ssącego. Modyfikując jakikolwiek szczegół będziesz miał na pewno problemy z moca i reakcją na otwarcie przepustnic. Nie znam się dokładnie czym się różnią gaźniki w silnuku z i bez dołądowania dynamicznego, ale to jest ta różnica, którą musisz wziąć pod uwagę.
http://bikepics.com/members/numberuno/ | | www.diety-treningi.pl Jakby ktoś potrzebował, zapraszam.
- numberuno
- Świeżak
- Posty: 306
- Dołączył(a): 25/1/2007, 09:49
Niestety nie będzie jeździł dobrze - podobnie jak thundercat.
Wymaga mocniejszej ingerencji w układ dolotowy.
Może patent taki jak jest w Triumph speedfour ? pomoże choć trochę.
Wymaga mocniejszej ingerencji w układ dolotowy.
Może patent taki jak jest w Triumph speedfour ? pomoże choć trochę.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Ścigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości