Zobacz wątek - FOTORELACJA przeróbka tłumika na przelotowy
NAS Analytics TAG

FOTORELACJA przeróbka tłumika na przelotowy

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Postprzez edzio » 24/1/2010, 22:01

Jeśli chodzi o Z1000 to już robiłem takie kominy i powiem nie skromnie wyszło świetnie.Na forum Zeta1000 jest opinia człowieka któremu to robiłem.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
Avatar użytkownika
edzio
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
Lokalizacja: Modlin Twierdza


Postprzez Balbek » 24/1/2010, 22:20

Edzio a czy do gs'a 500 zrobil bys cos takiego ? tylko chcialbym troszeczke skierowac wydech do gory zeby nabral bardziej sportowego wygladu i jestem z okolic plocka wiec tylko metoda wysylkowa
Balbek
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 2/2/2009, 20:13
Lokalizacja: PÅ‚ock


Postprzez Przemo_rene » 25/1/2010, 08:55

witam sprawcę moich tłumików ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez edzio » 25/1/2010, 09:08

Balbek napisał(a):Edzio a czy do gs'a 500 zrobil bys cos takiego ? tylko chcialbym troszeczke skierowac wydech do gory zeby nabral bardziej sportowego wygladu i jestem z okolic plocka wiec tylko metoda wysylkowa


To nie taka prosta sprawa bo to wiąże się z przeróbką mocowań więc myślę że bez moto może się to nie udać.Podad to ja wyspecjalizowałem się w partoszenu samych tłumików z seryjnych środków i zakładam swoje jak w motocyklach sportowych na styl jak tu;

http://www.twobros.com/Exhaust/index.htm

Ale ja dodatkowo stosuje lepszą ochronę przed wydmuchiwaniem.Ale w okolicy Warszawy znam 3 firmy które były w stanie przerobić to czego oczekujesz:

http://motowydech.eu/index.php
http://www.kwasmet.fdf.pl/index.php?p=2
http://www.motory.hg.pl/new1/index.htm
Avatar użytkownika
edzio
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
Lokalizacja: Modlin Twierdza

Postprzez Kula07 » 25/1/2010, 12:05

gdy zmienię moto na XT, lub DR to się do Ciebie zgłoszę Edzio :D
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez edzio » 25/1/2010, 16:14

No fajnie do XT660X robiłem już około 9 kompletów a więcej jest tu:

www.xt660.pl w dziale Tuning ale nie poczytasz jak się nie zarejestrujesz ,ale tu też jest sporo:


http://forum.motocyklistow.pl/index.php ... pic=106189
Avatar użytkownika
edzio
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
Lokalizacja: Modlin Twierdza

Postprzez Kula07 » 25/1/2010, 16:36

nie, to raczej będzie Xt 600, ale i tak pewnie dasz radę ;) wiem, że dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach, ale ile muszę tak mniej więcej na to liczyć pieniędzy?
XR 400R | | Kula daje fula :D | | https://www.youtube.com/watch?v=2Cq4e3WiCr0
Avatar użytkownika
Kula07
Stały bywalec
 
Posty: 1006
Dołączył(a): 29/10/2008, 07:43
Lokalizacja: Sadłuki

Postprzez edzio » 25/1/2010, 18:33

Z gróbsza pomiędzy 200 a 300pln za jeden komin w zależności od rozwiązania i wielu innych czynników.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
Avatar użytkownika
edzio
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
Lokalizacja: Modlin Twierdza

Postprzez Grzesiek-88 » 26/1/2010, 16:18

Interesuje mnie przerobienie koncowki do gsxr 600 k1. Robiles juz do tego modelu komin chodzi mi o to czy po przerobieniu na glosniejszy i bardziej basowy nie bd mial luki w obrotach?. I iletakie cos moze kosztowac koncowka wizualnie jest w idealnym stanie niewiem jak w srodku?? pzdr
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez edzio » 26/1/2010, 19:55

Nie mam pojęcia czy pojawią się dziury ale duuużo tego robiłem i nikt mi jeszcze nie zgłaszał takiego zjawiska,sam nie śmigam na takich motocyklach bo mam litrową i 916cm Vałkę i boxera 850 i na nich nie mam takich zjawisk.Musiałbyś pogadać z tymi którym już przerabiałem podobną Japonię. Zgróbsza cena przeróbki to pomiędzy 200 a 300pln.Nie robiłem jeszcze takiego komina ale jeszcze dokładnie nie wiem jaki to dokładnie czy boczny klasyczny czy jakiś inny jak byś miał więcej pytań dzwoń-506436737.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
Avatar użytkownika
edzio
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
Lokalizacja: Modlin Twierdza

Postprzez Grzesiek-88 » 27/1/2010, 10:49

Napewno sie zglosze ale dopiero jak wyciagne moto. Nie rozumiem o co chodzi z bocznym i klasycznym?? Jezezli o zaczepienie tlumika to on jest zaczepiony z boku pzdr
Grzesiek-88
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 27/3/2009, 12:44
Lokalizacja: Krakow

Postprzez holender1912 » 27/1/2010, 13:27

tak dla pewnosci: welna mineralna owijasz rurke perforowana tak? bo widzialem np. foty gdzie gosciu mial kompletnie wybebeszony tlumik i mial tylko wylozona welne ktora przylegala do powierzchni obudowy tlumika od wewnatrz.
jaka jest roznica w efekcie koncowym w zaleznosci od tego czy uzyjemy tej rurki?
Yamaha TDR125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki SV650S
holender1912
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 27/9/2009, 20:47
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Przemo_rene » 27/1/2010, 14:12

:shock: ........ :roll:
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Seba_ER5 » 27/1/2010, 14:42

Chyba by sie zjaralo...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez Przemo_rene » 27/1/2010, 14:45

pytanie w stylu. Po co gaźniki jak można paliwo wężykiem powoli lać do cylindrów bezpośrednio.....
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez holender1912 » 27/1/2010, 19:26

no wiecie ekspertem nie jestem dlatego pytam
Yamaha TDR125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki SV650S
holender1912
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 27/9/2009, 20:47
Lokalizacja: Poznan

Postprzez edzio » 27/1/2010, 20:47

Takie rozwiązanie z pustą puszką ale wyłożoną wewnątrz wytłumieniem już experymentowałem w swoim Ducati ST4s czyli litrowy silnik L-Twin .Na wolnych obrotach takie rozwiązanie chodzi tak sobie jest więcej dudnienia ale już na wyższych obrotach to już kisiel w majtach -fajne hardcorowe rasowe dudnienie.Jak to się będzie zachowywać w rzędówce nie praktykowałem jeszcze ,myślę że takie rozwiązanie da średniej jakości bas ale z dudniącą głębią.Ogólnie taka przeróbka jest pracochłonna bo trzeba zastosować podwójną ściankę wewnątrz z blachy perforowanej w celu zabezpieczenia cienkiej warstwy wytłumień między tą bachą a obudową zewnętrzną tłumika w celu zapobieżenia przed ich zbijaniem się i wydmuchiwaniem. Pełny przelot tak jak to robię daje mięciutki nisko tonowy basik ale bez dudnienia.
EdHaust-"Nie liczy się ilość a jakość decybeli" 506436737
Avatar użytkownika
edzio
Świeżak
 
Posty: 106
Dołączył(a): 27/12/2009, 18:31
Lokalizacja: Modlin Twierdza

Postprzez holender1912 » 27/1/2010, 23:10

edzio napisał(a): Jak to się będzie zachowywać w rzędówce nie praktykowałem jeszcze ,myślę że takie rozwiązanie da średniej jakości bas ale z dudniącą głębią.


ja wlasnie slyszalem cos takiego w R4. na niskich obrotach troche dudni ale potem jest muzyka dla uszu. takiego glebokiego basu na wyzszych rpm wlasnie nie ma (co mnie zdziwilo) ale i tak jest super.

edzio napisał(a): trzeba zastosować podwójną ściankę wewnątrz z blachy perforowanej w celu zabezpieczenia cienkiej warstwy wytłumień między tą bachą a obudową zewnętrzną tłumika w celu zapobieżenia przed ich zbijaniem się i wydmuchiwaniem.


dokladnie o cos takiego mi chodzilo :) koles uzyl welny ze zbrojeniem aluminium po jednej stronie i zawinal w nia blache perforowana po czym owinal to tasma izolacyjna zeby sie trzymalo. twierdzil ze sie tasma wypali. co do uzycia tasmy izolacyjnej mam mieszane uczucia ale powtarzam: nie mam dyplomu z inzynierii materialowej

pozdrawiam
Yamaha TDR125 --> Suzuki GS500F --> Suzuki SV650S
holender1912
Świeżak
 
Posty: 111
Dołączył(a): 27/9/2009, 20:47
Lokalizacja: Poznan

Postprzez Przemo_rene » 28/1/2010, 11:38

widzisz - ja myślałem, że ktoś wpadł na pomysł by zwyczajnie powpychać watę do puszki na obrzeżach i tak to zostawić :shock: stąd moje komentarze ;) No ale w wersji takiej jak opisana powyżej to wychodzi jakby był BAARDZO dużej średnicy (prawie średnicy puszki) przelot. Ciekawe ale myślę, że dobrego "zwyczajnego" przeloty w R4 nic nie pobije ;)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
Avatar użytkownika
Przemo_rene
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2982
Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
Lokalizacja: Poznań / TL1000R

Postprzez Honest_Sith » 28/1/2010, 23:56

powiedzcie mi co to jest za tłumik?
http://www.youtube.com/watch?v=NLXiBANa ... re=related
przelotowy? co on daje? bo glos wedlug mnie ma zajebisty :)
Bo życie jest po to, by śmigać na moto! :)
Avatar użytkownika
Honest_Sith
Świeżak
 
Posty: 132
Dołączył(a): 1/6/2007, 18:02
Lokalizacja: Żyrardów

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości




na górê