Zobacz wątek - zdławione kolektory dolotowe suzuki gsxr 600 srad 99'
NAS Analytics TAG

zdławione kolektory dolotowe suzuki gsxr 600 srad 99'

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

zdławione kolektory dolotowe suzuki gsxr 600 srad 99'

Postprzez Kosmyk » 29/4/2009, 20:50

Witam, nie znam się na tym temacie więc Was pytam, a mianowicie spowadziłem moto z niemiec i w tłumaczeniu papierów doczytałem się ze silnik jest zdławiony po przez redukcje na kolektorach dolotowych.
Podaje link do zdjęć:
http://s3.zapodaj.net/59149134.jpg.html
http://s3.zapodaj.net/5479649.jpg.html
chciałem się was zapytać czy te blaszki to są faktycznie do dławienia osiągów czy występują one w kazdym sradzie ??
Jeszcze zauwazylem jezdząc ze moto nie da rady jezdzić na gumie i nie chce więcej iśc niz 180/190km/h.
Czy te blaszki mozna wyciągnąc ?? a moze trzeba włozyc jakieś inne ??
Załączniki
100_9999.JPG
100_9999.JPG (78.01 KiB) PrzeglÄ…dane 2303 razy
101_0002.JPG
101_0002.JPG (70.37 KiB) PrzeglÄ…dane 2303 razy
Kosmyk
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:42
Lokalizacja: Wschowa


Postprzez PrzemoR6 » 29/4/2009, 21:21

Tak te blaszki trzeba wyciagnac i to powinno byc wszystko.
PrzemoR6
Świeżak
 
Posty: 205
Dołączył(a): 1/3/2008, 04:25
Lokalizacja: JAWOR/Niedaszów


Postprzez macs » 29/4/2009, 21:26

Tak,te blaszki sa do dlawienia silnika i twoj srad powinnien sie wkrecac na max 9tys.obrotow i predkosc max powinna byc okolo 150.
A nie bylo w papierach ,ze sa zmienione dysze na mniejsze,najlepiej rozkrec i zobacz jakie masz numery na glownych dyszach ,sciagnij sobie serwisowke i dodatkowo wyczysc i wyreguluj gazniki.
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Kosmyk » 29/4/2009, 21:55

ok dzięki wielkie, czyli mam wyciągnąć całkowicie te blaszki i będzie git ?? właśnie ściągam serwisówke ale po angielsku ;/ ma ktoś moze po polsku ??
a te dysze jakie powinny miec numery ??
Jeszcze jedno pytanie na allegro widziałem ze ludzie sprzedają gazniki za takimi czerwonym gwizdkami wystającymi w stronę wiltra, których ja nie mam, czy one są konieczne ??
Kosmyk
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:42
Lokalizacja: Wschowa

Postprzez Raczek_6 » 29/4/2009, 21:57

Kryzy do usunięcia + gaźniki do przeglądu z manualem.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Kosmyk » 29/4/2009, 22:06

te "kryzy" czyli co ?? mozna prosić jaśniej ;]
Kosmyk
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:42
Lokalizacja: Wschowa

Postprzez macs » 29/4/2009, 22:09

Po polsku raczej nie znajdziesz manuala a co do dysz to wszystko bedzie w serwisowce ,zwroc uwaga na ilosc obrotow srubki od mieszanki i sprawdz jak masz w swoich gaznikach,jak pamietam to w 1 i 4 gazniku powinna byc odkrecona o 3.5 obrotu a 2 i 3 gaznik o 2.5obr.
Avatar użytkownika
macs
Bywalec
 
Posty: 546
Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez Kosmyk » 30/4/2009, 20:04

Dzisiaj wziąłem się za gixxa i wystarczyło tylko wyciągnąć te blaszki i teraz jest 100% lepiej, smierc w oczach :D, ale jeszcze sprawdziłem dysze główne i z serwisówki wynika ze ma byc 12,5 a mam 13,25 wiec przypuszczam ze będzie mi nieco więcej żłopał.
Dzięki za pomoc !!!
Kosmyk
Świeżak
 
Posty: 9
Dołączył(a): 23/10/2007, 09:42
Lokalizacja: Wschowa

Postprzez Raczek_6 » 1/5/2009, 19:46

Nie te dysze :-)
dysze główne mają oznaczenia np.: 122,5 lub 125 .
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
Raczek_6
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê