fz6 s fz6 n
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
S2 ma obrotomierz analogowy i wiele innych zmian.
Poprzednia wersja ma obrotomierz ciekło krystaliczny.
W obu przypadkach była wersja 78 i 98 KM.
Poprzednia wersja ma obrotomierz ciekło krystaliczny.
W obu przypadkach była wersja 78 i 98 KM.
http://motomaniax.pl/ - serwis Ducati | http://www.motorakowski.pl/ - serwis Kawasaki | | Nie pomagam w oględzinach motocykli.
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
raczek dobrze prawi - Stage 1 mial okragly zegar, a w nim dookola obrotomierz (cegielki) i w srodku predkosciomierz - wiem bo mam taki w swoim FZ6N - masakra, choc na dluzsza mete idzie sie przyzwyczaic Oprocz tego Stage 1 ma 78KM, inne malowanie i oznaczenie "S1"
Stage 2 to wlasciwie poprzedni model Fazera (wersja S z owiewka) lub Nakeda (N) z 98 konnym serduchem. Inne wersje kolorystyczne (np czarna rama i silnik), inny tylni wachacz.
Mam nadzieje, ze nic nie pokrecilem
PS: S1 fajniej jedzie z dolu, nie ma "katapulty" powyzej 11KRPM
Stage 2 to wlasciwie poprzedni model Fazera (wersja S z owiewka) lub Nakeda (N) z 98 konnym serduchem. Inne wersje kolorystyczne (np czarna rama i silnik), inny tylni wachacz.
Mam nadzieje, ze nic nie pokrecilem
PS: S1 fajniej jedzie z dolu, nie ma "katapulty" powyzej 11KRPM
Pozdrawiam,
4est
4est
-
4est - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
- Lokalizacja: Wawa
Odpowiem na Wasze pytania Mój Fazerek to S1 z 2008 r.
Zblokowana fabrycznie na 78 KM więc w pewnych sytuacjach czuć braki mocy. Rozmawiałem w serwisie, że ma 3 poziomy blokady. Jedna z nich w manetce, że odkręcisz tylko do pewnego momentu.
W tym modelu dali silnik od R6 więc powinna być odblokowana z czasem.
Powiedziałem , że odblokuję najwcześniej w przyszłym sezonie, albo jak skończę kurs w promotorze.
Jakoś ludziom ciężko uwierzyć , że nie potrzeba mi na dzisiaj więcej niż 78 KM. A w przyszłości będę miał nowe odczucia jak sobie odblokuję
Pozdr
Sh
Zblokowana fabrycznie na 78 KM więc w pewnych sytuacjach czuć braki mocy. Rozmawiałem w serwisie, że ma 3 poziomy blokady. Jedna z nich w manetce, że odkręcisz tylko do pewnego momentu.
W tym modelu dali silnik od R6 więc powinna być odblokowana z czasem.
Powiedziałem , że odblokuję najwcześniej w przyszłym sezonie, albo jak skończę kurs w promotorze.
Jakoś ludziom ciężko uwierzyć , że nie potrzeba mi na dzisiaj więcej niż 78 KM. A w przyszłości będę miał nowe odczucia jak sobie odblokuję
Pozdr
Sh
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
Shaft, Ty kupiles swoj sprzet za genialna cene - lepiej nie mogles trafic - IMHO to byl wybor pierwsza klasa
Zaciekawiles mnie tymi 3 poziomami kastracji... mnie sie wydawalo (byc moze blednie), ze migracja z S1 do S2 to tylko kwestia upgradu software'owego
Zaciekawiles mnie tymi 3 poziomami kastracji... mnie sie wydawalo (byc moze blednie), ze migracja z S1 do S2 to tylko kwestia upgradu software'owego
Pozdrawiam,
4est
4est
-
4est - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
- Lokalizacja: Wawa
4est napisał(a):Shaft, Ty kupiles swoj sprzet za genialna cene - lepiej nie mogles trafic - IMHO to byl wybor pierwsza klasa
Zaciekawiles mnie tymi 3 poziomami kastracji... mnie sie wydawalo (byc moze blednie), ze migracja z S1 do S2 to tylko kwestia upgradu software'owego
Cena fakt. Jak teraz patrzę na ceny to stwierdzam jednogłośnie, że to mój najbardziej udany zakup jaki poczyniłem w życiu. Z drugiej strony trzeba dbać i szanować. Bo jak coś się stanie to nawet AC mi nic nie da przy tej różnicy w cenie Anyway teraz wytykam rodzinie, która mi pukała w czoło po co motor kupujesz na jesieni po sezonie. Mówiłem spokojnie poczekajcie, a zobaczycie jak ceny skoczą na wiosnę
Co do samej blokady to jest też na soft. Znamy już 2
Ps. Może będziesz wiedział co to może być. Dopiero to dzisiaj usłyszałem.
Jak startuje moto na zimnym lub lekko ciepłym silniku to słychać taki dziwny odgłos jakby z rozrusznika. Takie krótkie zssiuuuup.
Coś jakby obroty na chwilę przyssało lub rozrusznik .
Jak moto gorące to już tego nie ma przy starcie.
Nie wiesz co to może być ?
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
4est napisał(a):Probowalem sobie wyobrazic ten odglos, ale jakos tego cholera nie slysze... Zwroce uwage u siebie i dam Ci znaka
PS: ja dbam tak o swoj sprzet, ze sie ze mnie juz moje ziomki smieja
Nie ma już tego odgłosu. Nie pojawił się od tamtej pory
Jo tyż dbam i to bardzo.
Ps. Muszę chyba zakupić folie ochronną na uchwyty dla pasażera.
Kilka razy musiałem zawadzić buciorem i są drobne ślady. Pasta tempo i potem naklejam folię jak na palmtopa
Pozdr
Sh
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
To widze Shaft, ze jestesmy z tej samej szkoly
Ty masz o tyle lepiej, ze Twoja dzida jest noweczka, moja nosi juz jakies drobne slady uzytkowania ale i tak jak na swoj wiek wyglada cudnie Jak go wymyje i wypoleruje to nikt mi nie wierzy, ze to 2004 rok
Ty masz o tyle lepiej, ze Twoja dzida jest noweczka, moja nosi juz jakies drobne slady uzytkowania ale i tak jak na swoj wiek wyglada cudnie Jak go wymyje i wypoleruje to nikt mi nie wierzy, ze to 2004 rok
Pozdrawiam,
4est
4est
-
4est - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
- Lokalizacja: Wawa
4est napisał(a):To widze Shaft, ze jestesmy z tej samej szkoly
Ty masz o tyle lepiej, ze Twoja dzida jest noweczka, moja nosi juz jakies drobne slady uzytkowania ale i tak jak na swoj wiek wyglada cudnie Jak go wymyje i wypoleruje to nikt mi nie wierzy, ze to 2004 rok
Ehhe wg mnie prawdopodobieństwo szybkiego zestarzenia się moto jest o wiele mniejsze niż w puszce. W moto mamy niewiele blachy z lakierem.
A rysy na baku czy przy zadupiach są tak niewielkie, że spokojnie da sobie z nimi radę specjalistyczna pasta.
W sprawach konserwacji motocykla nie mam jeszcze takiego doświadczenia jak Ty, ale cały czas się dokształcam praktykując
Możemy się kiedyś złapać na miejscówkę
Latasz jutro w okolicach WWA lub w samej stolicy ?
Jak coś daj znać. Podeślę Ci na priv moje GG.
Pozdr
Sh
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
Zamierzam dbać bo będę odkładł wkrótce na przyszłe moto.
Jak już tak sobie marzymy
Bardzo podoba mi się ten sprzęcik. Nie chciałem go brać bo drogi jak nie wiem co i za mocny jak na świeże mięsko
Nie wiadomo co będzie następne, ale można pomażyć..
Pozdr
Sh
Jak już tak sobie marzymy
Bardzo podoba mi się ten sprzęcik. Nie chciałem go brać bo drogi jak nie wiem co i za mocny jak na świeże mięsko
Nie wiadomo co będzie następne, ale można pomażyć..
Pozdr
Sh
- Załączniki
-
- SpeedTriple.jpg (149.7 KiB) PrzeglÄ…dane 2854 razy
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
Bez przesady, 2004 rok to jeszcze nowością pachnie...
IMHO generalnie rocznik wielkiego znaczenia nie ma, glownie chodzi o to jak sprzet byl traktowany. Ja wyznaje zasade: jak sie dba tak sie ma
Shaft co do latania to musze sie jakos poukladac z kolezanka malzonka - wiesz jak jest - zona, dziecko... Ostatnio zrobila sie strasznie zazdrosna o motonoga
Jak bede wybieral sie na miasto to dam cynka BTW: z ktorej strony Wawy mieszkasz ?
Pozdrawiam,
4est
4est
-
4est - Świeżak
- Posty: 317
- Dołączył(a): 1/5/2007, 19:56
- Lokalizacja: Wawa
Moja wyrozumiała, ale ja zawsze szukam okazji na wyjazd Najlepszy sposób to zamienić puszkę na moto w dojazdach do pracy. Nawet na 50 % spotkań z klientami mogę śmigać na moto bo branża sprzyja..
Ja śmigam od strony Tarchomina.
Pozdr
Sh
Ja śmigam od strony Tarchomina.
Pozdr
Sh
-
Shaft - Świeżak
- Posty: 397
- Dołączył(a): 23/6/2008, 10:49
Posty: 35
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość