Zobacz wątek - Bandit 600 - kilka pytań
NAS Analytics TAG

Bandit 600 - kilka pytań

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez dambandit » 31/12/2008, 15:01

Jeżdżę podobnie jak ty na trasie biegi 5-7 tys no jak się wyprzedza to wiadomo . Ale w mieście to ogień . Często z kumplami jeździmy po opolu w nocy i wtedy naprawde zamykam obrotomierz i moto pali koło 6,5 litra , podczas gdy jajo kumpla paliło z tym samym silnikiem 8 litrów . Dodam że tez jeżdze na akcesoryjnym tłumiku hurric a kumpel na standardowym . Skąd to się bierze ja nie wiem ostatnie synchro miałem przed sezonem w marcu od tego czasu zrobiłem jakieś 9 tys km następne będzie teraz przed sezonem .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole


Postprzez Gyezet » 31/12/2008, 15:30

Jak Tobie przy takim pałowaniu bierze niecałe 7l/100 to ja juz wymiękam..
Nie jeżdżę az tak ostro, ale opierając sie na teraźniejszym spalaniu mój w takich warunkach (mam na mysli krecenie silnika do spodu) -z 10l bez przesady by wypił..
Motorynka---> Wsk 125--->Jawka 50--->Ogar 50--->Wsk 175 "cross"--->MZ 150--->Hyosung GT 250 Comet -----> Bandit 600N K4 i...DR 600

Honda CBR 600 F3;]
Avatar użytkownika
Gyezet
Świeżak
 
Posty: 60
Dołączył(a): 10/10/2007, 20:58
Lokalizacja: Podkarpacie, okolice Krosna.


Postprzez dambandit » 31/12/2008, 15:47

Ja np zawsze tankuje moto do pełna i tylko paliwo 98 , przejechałem 9 tys km więc troche tych pełnych zbiorników to już było i ani razu nie udało mi się przejechać mniej niż około 230 km aż do włączenia rezerwy co daje na 15 litrach 230 km to jest spalanie w granicach 6,5 litra .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez SQ » 1/1/2009, 17:25

Gyezet napisał(a):
SQ napisał(a):Gyezet masz wersję na gaźnikach więc gwarancji nie daję, ale jak chcesz zrobić mniejsze spalanie to zmieniaj biegi max przy 5/6tyś.


SQ jak jeżdze gdzies poza miastem, w jakies trasie, to dokładnie zmieniam biegi w zakresie 5-6k rpm, ale będąc w jakims city, lub jakims bardziej zaludnionym miejscu - nie mogę się oprzeć ryczeniu, i bulgotowi przy redukcjach mojej puchy Scorpiona :twisted: - wtedy liczy sie banan na gebie a spalanie schodzi na dalszy plan ;).
Falconiforme - moto mam z UK, i poprzedni własciciel włożył w nie troche kasy na niestandardowe dodatki (wszystkie heble w st. oplocie, kiera renthal-a, pług pod silnik, pucha Scorpiona, małe kierunki, przerabiane mocowanie tablicy, pogrzewane manetki, osłona chłodnicy oleju ze stali nierdzewnej, mały tylny błotnik...), ogólnie koles nie załował siana na moto, ale co do DynoJet-ów to nic mi nie mówił. Jednak wiem, ze one są bardzo czesto stosowane na Wyspach, więc moze i mój Bandzior je ma...
Mam kolegÄ™ mechanika motocyklowego to obgadamy jeszcze sprawe synchronizacji.
Pzdr.


albo ma mało palić, albo ma się fajnie jeździć... jak wybieram się na wypad z kumplami żeby poszaleć to się spalaniem nie zajmuję... no chyba, że w sferze anegdoty o pobitym rekordzie maksymalnego spalania. za to na trasie, kiedy jadę daleko, lub w kolumnie nie ma sensu kręcić do czerwonego i wtedy zmiana pry obrotach jak wyżej.

swoją drogą najmniejsze spalanie miałem w górach. przy 3 kufrach i pasażerce zszedłem poniżej 5l. myślę, że to zasługa częstego hamowania silnikiem, chociaż obrotów specjalnie nie oszczędzałem :)
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez quk00 » 3/1/2009, 11:10

elo wszystkim...
mam ten sam problem co C-bool ;]
Chce kupic moto tak do 6-7kawałków.
Wybieram pomiedzy Bandziorem a Hornetem...Wielu znajomych twierdzi ze sama marka Honda robi samo za siebie... Mialem okazje jezdzic Hornetem i co do mojej wagi 85kg i wzrostu 192cm to jak jazda gs500....
Czytajac ten temat przesiadam sie na bandita w "S".
Dzieki za rozwianie watpliwosci. Temat pomogl mi przy wyborze . THX C-bool i inny userzy.
pzdr
"Ryzykanci to Ci którzy jeżdżą na rezerwie... "
Avatar użytkownika
quk00
Świeżak
 
Posty: 5
Dołączył(a): 9/12/2008, 21:22

Postprzez falconiforme » 3/1/2009, 14:55

Wszyscy twierdzą że marka Honda mówi samo za siebie. A dla mnie Honda była najsłabsza w każdej klasie. Jeśli miałbym postawić na jakość postawił bym na Yamahę. Honda jeśli chodzi o motocykle to marka jak każda inna i jej modelach też były niedociągnięcia w konstrukcji.
Podniecacie się przeświadczeniami. Może ma ktoś profesjonalny ranking awaryjności motocykli?
Ongoing Success
Avatar użytkownika
falconiforme
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2841
Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
Lokalizacja: Morze

Postprzez oscypek » 3/1/2009, 14:57

Też jestem szczęśliwym posiadaczem Bandita N z 2000r! Większość ważnych rzeczy zostało tu już powiedziane. Ale ja mogę się wypowiedzieć odnośnie dłuższych tras na tym motorku!
Moje częste trasy to Maków Podh.-Częstochowa jest to około 200 km. Jeśli chodzi o odcinek zwykłej drogi z jednym pasem to jazda jest ok bo tu jednak nie da się zapierniczać zbytnio ;), ale odcinek drogą S1 to jest już inna bajka dobrze się jedzie do 140 km/h (to już było wiem ale potwierdzam to) wieje! Jednak komfort jazdy która zajmuje mi około 2 godz. jest znakomity, nic mnie nie boli ręce w łokciach i nogi w kolanach po zejściu z moto zginają się bez zgrzytów:) Spalanie w takim cyklu to około 6l. Z bagażem. Jednak najdłuższą podróż zrobiłem około 360 km w jedną stronę i powiem że bez przystanków i odpoczynków nie dałbym rady (może temu że ani trochę nie jechałem drogą dwupasmową cały czas przez wioski i miasteczka)! Mimo to i tak po dotarciu na miejsce miałem ochotę iść do pierwszego salonu i zamienić to moto na BMW GS 1200R :), w tej wyprawie spalanie wyszło mnie około 7l z pasażerem i ful ładunkiem.
Podsumowując moto bardzo dobre na średnie odległości. Motocykl świetnie się prowadzi jego masa to większy plus niż minus (to moje pierwsze moto i nie miałem żadnej gleby), zawieszenie tylne jeszcze jakoś ujdzie, przód natomiast to jest przeżytek, dobija czasem na większych nierównościach zwłaszcza jak moto jest naładowane bagażem. Więc chyba na tym motocyklu najbardziej męczące są nasze drogi:(
Avatar użytkownika
oscypek
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:18
Lokalizacja: Maków Podhalański/Częstochowa

Re: Bandit 600 - kilka pytań

Postprzez piotrek20060 » 3/1/2009, 15:58

C-bool napisał(a):Od razu przejdę do rzeczy.

- Ciężko się nim jeździ? Konkretnie chodzi mi o manewry, itp.
- Mocno wieje przy prędkości >100 km/h, czy da się wytrzymać?
- Sprawia on dużo problemów technicznych, czyli jak z awaryjnością przy normalnym użytkowaniu?
- Spalanie? zmieści się w 5l?
- Lepszym wyborem na 1 moto po 50cc będzie Bandit czy Hornet? (Tylko proszę nie pisać, że z tych dwóch to GS500, albo CB500 :] )

A moze tak SV 650?!
piotrek20060
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
Lokalizacja: szczecin

Postprzez oscypek » 3/1/2009, 16:02

Ja osobiście odradzam SV świetny motocykl ale dużo mniej wygodny! Wszystko przez siedzisko! Wątpie też czy jego spalanie jest mniejsze niż Bandziora.
Avatar użytkownika
oscypek
Świeżak
 
Posty: 157
Dołączył(a): 9/5/2007, 15:18
Lokalizacja: Maków Podhalański/Częstochowa

Postprzez piotrek20060 » 3/1/2009, 16:12

oscypek napisał(a):Ja osobiście odradzam SV świetny motocykl ale dużo mniej wygodny! Wszystko przez siedzisko! Wątpie też czy jego spalanie jest mniejsze niż Bandziora.

nie jest mniejsze ale moc wieksza wiec....A poza tym jak chcesz miec motor ktory malo pali to tylko squter ;p
no wygodny tez nie jest specjalnie ale w koncu to motor sportowy a nie turystyk.
Bandit fajna sprawa ale mniejszy boooot niz sv.
A ha no i Bandit i sv to tylko w wersji N!
piotrek20060
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
Lokalizacja: szczecin

Postprzez C-bool » 3/1/2009, 17:17

SV najbardziej mi się podoba, najlepszy dźwięk, itd., ale trochę już o nim czytałem i jak na pierwsze duże moto to nie jest za dobry...
A z tym spalaniem, to nie chodzi mi o to, żeby moto super mało paliło, z paliwem mam najmniejszy problem, ale lepiej wiedzieć ile moto łyknie...
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez piotrek20060 » 3/1/2009, 17:43

C-bool napisał(a):SV najbardziej mi się podoba, najlepszy dźwięk, itd., ale trochę już o nim czytałem i jak na pierwsze duże moto to nie jest za dobry...
A z tym spalaniem, to nie chodzi mi o to, żeby moto super mało paliło, z paliwem mam najmniejszy problem, ale lepiej wiedzieć ile moto łyknie...

wiesz czytac o moto a nim jezdzic to wielka roznica. Jezdzilem sv650 a teraz smigam sv 1000 i powiem ci ze mało pala w granicach 7 L jak sie ich oczywiscie nie uzywa w wysokich zakresach obrotow. No i jak na 1 moto to bym polecal jest lzejszy od bandita i horneta i ogolnie lepiej sie prowadzi(moim zdaniem). No i roznica budowy silnika tu V a tam rzedowka...A no i wlasciwie takie pytani co chcesz robic tym swoim 1 motorkiem. No bo jak chcesz np smigac na kole to Sv odpada.
piotrek20060
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
Lokalizacja: szczecin

Postprzez dambandit » 3/1/2009, 18:03

No tak ale SV w górnym zakresie wydaje mi się słaba i niczym nie zaskakuje za to ma lepszy dół. SV 1000 biore pod uwage jako kolejne moto własne po bandicie . Jednak nie wiem czy dam rade w tym sezonie bo kasa jest, ale praca magisterska na głowie i mnóstwo kłopotów z tym związanych .
był suzuki bandit 600n będzie ......
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez piotrek20060 » 3/1/2009, 18:39

dambandit napisał(a):No tak ale SV w górnym zakresie wydaje mi się słaba i niczym nie zaskakuje za to ma lepszy dół. SV 1000 biore pod uwage jako kolejne moto własne po bandicie . Jednak nie wiem czy dam rade w tym sezonie bo kasa jest, ale praca magisterska na głowie i mnóstwo kłopotów z tym związanych .

Słaba mówisz...hehe a to dobre:-) No a wlasciwie co bys chcial robbic tym moto? Wycieczki, guma, miasto?
piotrek20060
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
Lokalizacja: szczecin

Postprzez C-bool » 3/1/2009, 18:49

piotrek20060 napisał(a):No i roznica budowy silnika tu V a tam rzedowka...

W sumie to właśnie, lepsza jest V-ka, czy rzędówka? I dlaczego... Czyli lepiej 4 czy 2 cylindry? ;)
Jeśli lepsza jest V-ka to jest jakiś naked 400-600cc z takim silnikiem?

piotrek20060 napisał(a):A no i wlasciwie takie pytani co chcesz robic tym swoim 1 motorkiem. No bo jak chcesz np smigac na kole to Sv odpada.

Na kole nie będę jeździł... mnie takie coś jak na razie nie bawi. Może kiedyś sobie popróbuje :)... Ja preferuję zwykłą jazdę w mieście i poza miastem, tak żeby tylko sobie pośmigać :)
GS500F --> SV650S --> Bandit 600N --> XV535 Virago
Avatar użytkownika
C-bool
Mieszkaniec forum
 
Posty: 2915
Dołączył(a): 23/8/2007, 21:26
Lokalizacja: Poznań

Postprzez dambandit » 3/1/2009, 19:01

piotrek20060 napisał(a):
dambandit napisał(a):No tak ale SV w górnym zakresie wydaje mi się słaba i niczym nie zaskakuje za to ma lepszy dół. SV 1000 biore pod uwage jako kolejne moto własne po bandicie . Jednak nie wiem czy dam rade w tym sezonie bo kasa jest, ale praca magisterska na głowie i mnóstwo kłopotów z tym związanych .

Słaba mówisz...hehe a to dobre:-) No a wlasciwie co bys chcial robbic tym moto? Wycieczki, guma, miasto?



Chodziło mi tu o sv 650 , 1000 to jeszcze nie jezdziłem napewno nie jest to słabe moto . Moto u mnie ma uniwersalne zastosowanie trasa troche by się odstresować , poszaleć po mieście w nocy dlatego biore to jako alternatywe dla gsx-r .
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez piotrek20060 » 3/1/2009, 19:11

dambandit napisał(a):
piotrek20060 napisał(a):
dambandit napisał(a):No tak ale SV w górnym zakresie wydaje mi się słaba i niczym nie zaskakuje za to ma lepszy dół. SV 1000 biore pod uwage jako kolejne moto własne po bandicie . Jednak nie wiem czy dam rade w tym sezonie bo kasa jest, ale praca magisterska na głowie i mnóstwo kłopotów z tym związanych .

Słaba mówisz...hehe a to dobre:-) No a wlasciwie co bys chcial robbic tym moto? Wycieczki, guma, miasto?



Chodziło mi tu o sv 650 , 1000 to jeszcze nie jezdziłem napewno nie jest to słabe moto . Moto u mnie ma uniwersalne zastosowanie trasa troche by się odstresować , poszaleć po mieście w nocy dlatego biore to jako alternatywe dla gsx-r .

No mnie tez chodzilo o 650:-) dobrze sie zbiera od dolu i wyzej tez jest calkiem agresywna. No to widze ze masz tak jak i ja dla mnie tez jest uniwersalne tyle ze 1000:-)
piotrek20060
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
Lokalizacja: szczecin

Postprzez dambandit » 3/1/2009, 19:36

piotrek20060 napisał(a):
dambandit napisał(a):
piotrek20060 napisał(a):
dambandit napisał(a):No tak ale SV w górnym zakresie wydaje mi się słaba i niczym nie zaskakuje za to ma lepszy dół. SV 1000 biore pod uwage jako kolejne moto własne po bandicie . Jednak nie wiem czy dam rade w tym sezonie bo kasa jest, ale praca magisterska na głowie i mnóstwo kłopotów z tym związanych .

Słaba mówisz...hehe a to dobre:-) No a wlasciwie co bys chcial robbic tym moto? Wycieczki, guma, miasto?



Chodziło mi tu o sv 650 , 1000 to jeszcze nie jezdziłem napewno nie jest to słabe moto . Moto u mnie ma uniwersalne zastosowanie trasa troche by się odstresować , poszaleć po mieście w nocy dlatego biore to jako alternatywe dla gsx-r .

No mnie tez chodzilo o 650:-) dobrze sie zbiera od dolu i wyzej tez jest calkiem agresywna. No to widze ze masz tak jak i ja dla mnie tez jest uniwersalne tyle ze 1000:-)


No u mnie główni kandydaci na kolejne moto to sv 1000 , gsx-r 600/750 , ale niestety to musi jeszcze poczekać , trzeba najpierw załatwić sprawy związane ze szkoła . Narazie pośmigam banditem który jeszcze mi się nie znudził i do słabych nie należy .
Avatar użytkownika
dambandit
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 1704
Dołączył(a): 9/11/2007, 19:45
Lokalizacja: Opole

Postprzez Koval135 » 3/1/2009, 21:26

C-bool napisał(a):Jeśli lepsza jest V-ka to jest jakiś naked 400-600cc z takim silnikiem

Ja tam wole V-ki jakos,ten sposób oddawania mocy i dźwięk bardziej mi sie podobaja niz w rzędówkach.A nakedy to moze monster,sv 650,cagiva raptor 650(w sumie to samo co sv)
KTM 950 SM Orange Power! | www.migus-motocykle.pl
Avatar użytkownika
Koval135
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1807
Dołączył(a): 13/7/2008, 14:10
Lokalizacja: Racibórz/Warszawa

Postprzez piotrek20060 » 4/1/2009, 12:42

Koval135 napisał(a):
C-bool napisał(a):Jeśli lepsza jest V-ka to jest jakiś naked 400-600cc z takim silnikiem

Ja tam wole V-ki jakos,ten sposób oddawania mocy i dźwięk bardziej mi sie podobaja niz w rzędówkach.A nakedy to moze monster,sv 650,cagiva raptor 650(w sumie to samo co sv)

W sumie to to samo!Wiec po co polecac cos robione na podzespolach i do tego drozsze?!
piotrek20060
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 23/10/2008, 19:36
Lokalizacja: szczecin

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Motocykle



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości




na górê