Problem Części DR 125
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Problem Części DR 125
No więc witam!
Oczekuje że otrzymam jakiejś fachowej odpowiedzi/podpowiedzi
No więc mam Suzuki dr 125 która ma wytarte krzywki, wał rozrządu, pękniętą tuleje, oraz tłok, czyli w tym stanie jest to szrot
Teraz pytanie czy znacie jakieś miejsce gdzie można by było do tego motoru wszystko skompletować, a co ważniejsze dopasować? Bo pewnie byłby konieczny szlif lekki.
Jaka to cena by była?
Nigdzie nie można znaleźć osób które by się tego podjęły.
Pozdrawiam.
Oczekuje że otrzymam jakiejś fachowej odpowiedzi/podpowiedzi
No więc mam Suzuki dr 125 która ma wytarte krzywki, wał rozrządu, pękniętą tuleje, oraz tłok, czyli w tym stanie jest to szrot

Teraz pytanie czy znacie jakieś miejsce gdzie można by było do tego motoru wszystko skompletować, a co ważniejsze dopasować? Bo pewnie byłby konieczny szlif lekki.
Jaka to cena by była?
Nigdzie nie można znaleźć osób które by się tego podjęły.
Pozdrawiam.
- witbike
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 30/10/2007, 17:42
kupić: wałek rozrządu, tłok/pierścienie/sworzeń/zabezpieczenia, w zależności czy tuleja wymienna to tuleję lub cylinder.
Jest oczywiście potrzebna weryfikacja stanu wału korbowego, łożysk głównych i korbowodu/łożyska korbowodu.
Zależnie od zakupionego tłoka/tulei-cylindra (wymiarów) szlif może nie być konieczny.
Ale istnieje podstawowe pytanie DLACZEGO wytarły sie krzywki czyżby brak oleju lub awaria pompy oleju???? to może skutkować zakupem nowej/używanej głowicy a jak używanej to najlepiej kompletnej z rozrządem.
Jeszcze komplet uszczelek i robocizna.
Wszystko to w serwisie Suzuki na zamówienie (najdroższa opcja) lub w serwisie motocyklowym który ma pojęcie o silnikach. Ale niezależnie od opcji tanio nie będzie.
Jest oczywiście potrzebna weryfikacja stanu wału korbowego, łożysk głównych i korbowodu/łożyska korbowodu.
Zależnie od zakupionego tłoka/tulei-cylindra (wymiarów) szlif może nie być konieczny.
Ale istnieje podstawowe pytanie DLACZEGO wytarły sie krzywki czyżby brak oleju lub awaria pompy oleju???? to może skutkować zakupem nowej/używanej głowicy a jak używanej to najlepiej kompletnej z rozrządem.
Jeszcze komplet uszczelek i robocizna.
Wszystko to w serwisie Suzuki na zamówienie (najdroższa opcja) lub w serwisie motocyklowym który ma pojęcie o silnikach. Ale niezależnie od opcji tanio nie będzie.
- wojteks_07
- Świeżak
- Posty: 35
- Dołączył(a): 22/3/2007, 15:21
- Lokalizacja: Krosno
Oczywiście tanio nie będzie. Mam nadzieję, że wyrobię się w 1500zł (już z klockami hamulcowymi liczę i kilkoma drobniejszymi sprawami)
Dlaczego się wytarły krzywki nie wiem, bo motor kupiłem taki. Kto tanio kupuje ten dwa razy płaci.
Wszystko jest ok, ale właśnie miejsce gdzie rozrząd się ślizga jest chyba trochę wyrobione dlatego bardzo możliwe że szlif będzie potrzebny.
Dlaczego się wytarły krzywki nie wiem, bo motor kupiłem taki. Kto tanio kupuje ten dwa razy płaci.

Wszystko jest ok, ale właśnie miejsce gdzie rozrząd się ślizga jest chyba trochę wyrobione dlatego bardzo możliwe że szlif będzie potrzebny.
- witbike
- Świeżak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 30/10/2007, 17:42
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości