NSR czy CBR 125
Posty: 15
• Strona 1 z 1
NSR czy CBR 125
Witam,mam 15 lat 174 wzrostu 65 kg wagi.Chciałbym zdac na prawko A1 i przesiasc się na większe moto.Teraz śmigam simsonem.Moje pytanie brzmi który z tych moto wybrac?
Chcę jeszcze wiedziec czy ogarnę je pod względem prowadzenia,bo NSR czy CBR to nie simson
Pozdrawiam.
Chcę jeszcze wiedziec czy ogarnę je pod względem prowadzenia,bo NSR czy CBR to nie simson
Pozdrawiam.
- mehiantus
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 2/7/2014, 21:31
A CBR to nie NSR. Tutaj moc w NSR jest 2 razy większa niż w CBR (po odblokowaniu). To zależy w prawdzie jakie masz wymagania. NSR to 2T, remonty, spalanie a CBR z kolei to 4T i tutaj remonty są rzadkością, a spalanie to jakieś 3l/100km.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.
-
MarSen - Moderator
- Posty: 1051
- Dołączył(a): 27/7/2013, 14:23
- Lokalizacja: Rybnik
Co do spalania to mi jest obojętne czy spali te 6l z olejem czy te 3 bez.No tak NSR jest mocniejsza,ale czy poradziłbym sobie z nią przy swoich gabarytach i umiejętności jazdy z simsona?
Ja bym wolał tę NSR ze względu na wielkośc w porównaniu do CBR,teraz dużo rosnę więc się boje że na CBR za rok będe wyglądał jak na komarze.
Ja bym wolał tę NSR ze względu na wielkośc w porównaniu do CBR,teraz dużo rosnę więc się boje że na CBR za rok będe wyglądał jak na komarze.
- mehiantus
- Świeżak
- Posty: 3
- Dołączył(a): 2/7/2014, 21:31
NSR - 2T - spora moc - agresywne oddawanie mocy - kultura pracy niska - awaryjność ponad przeciętną (ale i tak najlepiej wypada podług konkurencji)
CBR - 4T - mniejsza moc - spokojne oddawanie mocy - wysoka kultura pracy - niska awaryjność...
CBR - 4T - mniejsza moc - spokojne oddawanie mocy - wysoka kultura pracy - niska awaryjność...
Imbrola faza - "Detailing"
-
miki1406 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2846
- Dołączył(a): 16/8/2009, 22:37
- Lokalizacja: Skierniewice
To znaczy że CBR pod wiatr będzie zdychać i Ciebie niektóre Simsony wyprzedzą a NSR zapewni Ci moc która powinna wystarczać na dłuższy czas. Koledzy wyżej nie wspomnieli chyba o gabarytach. CBRka jest baardzo malutka. NSR już jest prawie pełnowymiarowa co do ściga zwykłego. Polecam Ci NSR.
-
NOKIA4514 - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 9/7/2014, 12:32
NSR wcale nie jest złym wyborem jak będziesz prawidłowo jeździł i myślał na drodze , nsr jest troche większym moto od cbr lecz jak tutaj wyżej cbr troche wyolbrzymił jego słabość 120 te poleci lecz wolniej dużo sie zbiera niz nsr zablokowana czy odblokowana , poza tym w cbr nie ma co odblokowywać , nsr wcale nie trzeba tak często remontować po prostu trzeba kupić dobry sprawny motocykl w którym nic nie trzeba robić posłuży kilka lat bez remontowania , jak już eksplatacja , pilnuj sie żebyś nie kupił z krzywą ramą bo bdz lipa i zeby nie była zatarta
- Qapsel
- Świeżak
- Posty: 115
- Dołączył(a): 4/7/2014, 17:11
Qapsel napisał(a):po prostu trzeba kupić dobry sprawny motocykl w którym nic nie trzeba robić
Takie motocykle o których mówisz mają maks kilka lat, będzie bardzo trudno znaleźć coś, co nie będzie wymagało w danym sezonie wymiany np opony, łożysk itd. Przy stuncie bezproblemowa eksploatacja? Proszę Cię. Jak już to 2t, przynajmniej nie zatrze przy whellie, bo wątpię żeby do CBR 125 były stunt zestawy miski olejowej oraz smoka. A z tym Simsonem to nie przesądzajmy. Wpiszcie sobie wszyscy w YT 'WSK szrot team' lub 'WSK stunt team', wystarczy przeciętna sprawność fizyczna, determinacja i odpowiednio przygotowany sprzęt choćby tani i mały, by się udało.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Trudno znaleźć ale jest to wykonalne. Spośród młodzieży (bo większość 125 dosiadają młodsi) znajdzie się te 20% które naprawdę dba o moto, wkłada całą swoją kasę w to i dba aby wszystko było wymienione na czas. To od razu widać jak się przyjedzie moto oglądać. Pierwszy rzut oka wystarczy by stwierdzić że moto jest z dobrych rąk.
-
NOKIA4514 - Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 9/7/2014, 12:32
Qapsel napisał(a):spokojnie kupisz nsr bez zaglądania do niej za odpowiednią cenę , a poza tym on nic o stuncie nie pisał ;]
Sory za spam, miałem napisać w temacie 'CBR czy NSR która do stuntu', nie ta karta. Ale jest niewiele motocykli, w których przez długi okres nic się nie wymienia.
-
SpeedyGonzales - Mieszkaniec forum
- Posty: 1730
- Dołączył(a): 25/11/2013, 22:20
- Lokalizacja: Sandomierz/TBG
Przecież tych tematów było tysiące..
NSR - osiągi kosztem ekonomi i żywotności
CBR - bardziej pierdziawka mułowata, na plus ekonomi i wytrwałości.
I tym optymistycznym akcentem zamykam temat. W razie potrzeby otwarcia proszÄ™ priv. - MarSen
NSR - osiągi kosztem ekonomi i żywotności
CBR - bardziej pierdziawka mułowata, na plus ekonomi i wytrwałości.
I tym optymistycznym akcentem zamykam temat. W razie potrzeby otwarcia proszÄ™ priv. - MarSen
-
kuba210796 - Świeżak
- Posty: 155
- Dołączył(a): 20/2/2013, 16:35
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Motocykle od 51 do 125 ccm - kategoria A1/B
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości