Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
wawzon - o jakich rocznikach huski mowa ?
co do regulacji ogólnie to duuzo zalezy od stanu, w KTMach serwis niby zaleca co jakies 20 godzin jazdy, a ja na cały sezon 100 godzin reguluje max 2 X i to regulacja są minimalne, wiec duzo zalezy od stanu głowicy stanu zaworów, jakiej są firmy itp itd
mathew - ten lakier bedzie strasznie słabo wyglądał, moze zaraz po malowaniu costam bedzie sie swiecił, ale jedno dobre mycie czy cos i zacznie złazic i bedzie 2X goirzej wyglądało i bedziesz miał duzo więcje roboty. ogólnie cięzko cokolwiek pomalować na goły metal, musiałbyś dać jakies podkłady itp, jak to aluminium to całkiem cięzko bo nawet podkłady potrafią odpadać no i sama farma nie jest tak chromowa jak chrom i z daleka widac róznice
co do regulacji ogólnie to duuzo zalezy od stanu, w KTMach serwis niby zaleca co jakies 20 godzin jazdy, a ja na cały sezon 100 godzin reguluje max 2 X i to regulacja są minimalne, wiec duzo zalezy od stanu głowicy stanu zaworów, jakiej są firmy itp itd
mathew - ten lakier bedzie strasznie słabo wyglądał, moze zaraz po malowaniu costam bedzie sie swiecił, ale jedno dobre mycie czy cos i zacznie złazic i bedzie 2X goirzej wyglądało i bedziesz miał duzo więcje roboty. ogólnie cięzko cokolwiek pomalować na goły metal, musiałbyś dać jakies podkłady itp, jak to aluminium to całkiem cięzko bo nawet podkłady potrafią odpadać no i sama farma nie jest tak chromowa jak chrom i z daleka widac róznice
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Ktoś ma jakieś doświadczenie z tymi handbrami : http://www.24mx.pl/handbary-flx
Chodzi mi głównie jak się zachowują podczas upadku, czy podołają w średnim i ciężkim terenie.
Ktoś miał takie i jest się w stanie jednoznacznie wypowiedzieć.
Generalnie gdzieś te handbarki przewijają mi się przed oczami na zawodach, więc produkt chyba podoła.
Chodzi mi głównie jak się zachowują podczas upadku, czy podołają w średnim i ciężkim terenie.
Ktoś miał takie i jest się w stanie jednoznacznie wypowiedzieć.
Generalnie gdzieś te handbarki przewijają mi się przed oczami na zawodach, więc produkt chyba podoła.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
Witam czy jak zamontuje tak rejestracje do niebiescy się nie będą czepiali?
http://images03.olx-st.com/ui/16/24/48/ ... -Biala.jpg
http://images03.olx-st.com/ui/16/24/48/ ... -Biala.jpg
- MathewPL
- Świeżak
- Posty: 182
- Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
- Lokalizacja: Brzeg
Mogą, mogą rejestracja jest troskę pod za dużym nachyleniem, a jak wiadomo musi mieć odpowiedni kąt.
Akurat w tym dziale konkretnej odpowiedzi nie uzyskasz, bo tutaj większość nie ma tablic.
Ja bym ci zaproponował zadanie takiego pytania, lub ewentualnie poszukanie na forum Supermoto, tam dobrze pamiętam, że takie tematy są i były często poruszane.
Akurat w tym dziale konkretnej odpowiedzi nie uzyskasz, bo tutaj większość nie ma tablic.
Ja bym ci zaproponował zadanie takiego pytania, lub ewentualnie poszukanie na forum Supermoto, tam dobrze pamiętam, że takie tematy są i były często poruszane.
-
Street4Fun - Bywalec
- Posty: 503
- Dołączył(a): 16/9/2012, 09:30
- Lokalizacja: Dolnyśląsk
ja mam podobny kąt i to jest fabryczna lampka od EXC więc nie wiem cyz bedzie problem. w prawie chyba nie ma napisane jaki kąt ma miec blacha
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
przy zamkniętym kraniku to kranik nie trzyma i trzeba wymienić w nim uszczelnienie
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
niezaleznie czy kranik odkręcony cyz nie, paliwo samo z siebie nie moze sie wydostawac z gaźnika, zaworek moze byc brudny, lub uszkodzony lub xle wyregulowany
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Henio miałem tak w dt że jak motor stał chwilę to było ok ale po całej nocy z nieszczelnym kranikiem był beton dobrze mokry, zaworek ma ustawiać poziom ale ciężko by był idealnie szczelny i żeby nic paliwa przez niego nie ciekło
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
no ale co ma szczelnosc kranika do gaźnika ? ja nigdy nie zakręcam kranika i nigdy kropla mi nie spadła nawet ( chyba że zasyfiony miałem gazior )
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
szukaj uzywanych są sporo tansze, a co do innych - nie powiem ci dokładnie, ale też pewnie nikt ci tego na 100% nie powie, ale wiem że to zwykle jest dosyc uniwersalne, nie wiem jak do małych motocykli, ale do 125 250 500..... są wymienne, kiedys do hondy CR 250 podpasowałem z TM 85 i były idealne bez zadnych kombinacji ale nie wiadomo czy wszystkie ze wszystkimi są wymienne ;P
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
w zależności od tego czy chcesz jeździć crossem po torze czy hard enduro po lesie czy soft enduro koszta są różne. Na forum piszą że średnio tak od 1000-2000 na rok trzeba mieć ale przy codziennym ganianiu to i w 5k może być ciężko się zamknąć (mówię tutaj o crossie i hard enduro) przy jeździe softem te koszta bardzo spadają i przy codziennym ganianiu można by się zamknąć w 1000 bez problemu (oczywiście nie licząc olei i paliwa )
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
zalezy własnie jak też chcesz uprawiac ten sport. mam znajomego który ma ciuchy warte więcej niz ja wsadzam przez sezon same maszyny ma warte z 60-80 tysi ( dwa motocykle jeden treningowy drugi na zawody ) ale mozna kupic sobie yamahe DT i za 200 zł rocznie przejeździc ;D
ja na swojego 525 w 3-4 sezony wydałem pewnie z 20 tysiecy juz ale sprzęt nigdy mnie jeszcze nie zawiódł tutaj jest liczony koszt częsci, bez olejów ani paliwa. i bez robocizny bo zwykle robie wszystko sam
ja na swojego 525 w 3-4 sezony wydałem pewnie z 20 tysiecy juz ale sprzęt nigdy mnie jeszcze nie zawiódł tutaj jest liczony koszt częsci, bez olejów ani paliwa. i bez robocizny bo zwykle robie wszystko sam
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość