Zobacz wątek - Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.
NAS Analytics TAG

Krótkie pytania, szybkie odpowiedzi.

Enduro, Cross
_________

Postprzez cr 250 :P » 7/2/2014, 19:22

witam hodzi o ta honde cr 250 jeszcze raz po gruntownych ogledzinach doszlem o tego ze zawor wydechowy stoi miejscu a mianowicie reka go nie rusze nawet nie ma sily na to a powinien chodzic luzno . w tej chwili chyba jest otwarty bo widac tlok. jak sie nim zajac jakas chemia zawor poczyscic czy jak ... a gaznik juz wyczyscilem zlozylem i jedno co zauwazylem to to ze ktos juz przy nim majstrowal bo na iglicy na zabkach ylo ustawione na samej goze i przestawilem na srodek tak jak powinno byc serwisowo ale zaraklo mi dnia na pobawienie sie z zworem wydechowym no i czywiscie swieca irydowa tez juz jest nowa . jakies pomysly co pokombinowac z tym zaworem ...
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53


Postprzez cr 250 :P » 7/2/2014, 19:26

o z tego co widzialem tlok nie wyglada zle z tuleja ale tez gory nie rozkrecalem zeby sprawdzic membrany jak nowe elegancko chodza ... i takz drogiej paczki jak bym jeszcze raz zobaczyl tego kolesia co kupilem od niego crossa to bym mu powiedzial ze jest idiota i debilem bo wgl prze rok ktory go mial nic chyba nie zrobil i nie dbal wgl o niego no jak tak mozna no jak...
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53


Postprzez kris514 » 7/2/2014, 20:29

Zawór wydechowy powinien trzymać się sztywno, częstą przyczyną nie wkręcania się jest zalewanie motocykla (a ty podnosząc iglicę jeszcze bardziej bo przylałeś) tłok twierdzisz że ok ale bez pomiarów zbyt wiele nie da się określić
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez cr 250 :P » 7/2/2014, 21:09

n o ja rozumie ze sztywno ale zeby wgl sie nie krecil a jak sciagnelem pokrywe i zauwazylem jaki tam byl syf to masakra .... przesunelem z tego wzgledu iglice ze jak odpalalem go n ssaniu to ladnie silnik chodzil a jak tyko spuscilem ssanie to tragedia takie wariowanie na obrotach jeszcze go nie odpalilem po poprawieniu iglicy ale podczas jazdy to on mi wgl prawie paliwa nie bral jutro go odpale na nowej swiecy i zobacze jak jest ale martwi mnie ten zawor .... prawidlowo zawor powinien tak hodzic http://www.youtube.com/watch?v=WO-6Qn0VSo0 a u mnie zachowuje sie tak jak y byl zatarty albo tak zasyfialy bo sie wgl nie kreci ... i dla pewnosci zalatwie sobie jutro cisnieniomiez zeby sprawdzic cisnienie. a tak wgl to jakie cisnienie powinna miec honda ?? w ostatecznosci to mam odlozone 3 tys na generalny remont ale najpierw wole sam troche popatrzec i ocenic sytuacje z wasza pomoca bo w koncu od tego jest te forum zeby pomoc co nie :P
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez kris514 » 7/2/2014, 21:32

przy nowym tłoku jest coś w granicach 10-12 atm , twój zawór trzyma się u góry czy na dole? jeśli na dole i tylko na dole to w życiu ci się ten motor nie wkręci (chyba że go rozruszasz). Ten ruch który wykonuje autor filmiku wymaga użycia znacznej siły (bo tam jest sprężyna)
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez cr 250 :P » 7/2/2014, 21:45

wlasnie on jest w takim polozeniu jak tu na poczatku filmika czyli jest z lewej srony i powinien isn na prawa ale on stoi w miejscu jak glupi ... i nie idzie go zadna sila ruszyc ... i to moze byc przyczyna nie wkrecania sie na obroty .... bo z drogiej strony jest sruba i tam jest literka bodajrze h i l ... i ta sruba powinna tez sie krecic wzgledem operowania manetka gazu co nie ? ona jest na klucz 17 wiec wezme jutro i ja postaram sie pokrecic albo rozkrecic i poczyscic ... jakis pomysl co do tego
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez cr 250 :P » 7/2/2014, 21:48

ale chyba jak by byla slaba komprecha to by mi nie palil od kopa co nie ? no dobra jak jest zimny to musze ze 2 razy kopnac no maksymalnie do 3 razy ...
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez kris514 » 7/2/2014, 21:49

tamta śruba będzie do regulacji pewnie przypomnij z którego roku jest ta cr 250 to znajdę rozrysowane części tego elementu ale jak się nie rusza to trzeba to wyczyścić i poskładać tak by prawidłowo to pracowało
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez cr 250 :P » 7/2/2014, 21:54

crka jest z 96 roku. troche staraa ale jak o nia zadam i naprawie to co trzeba to bd dobry crossik
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez kris514 » 7/2/2014, 22:04

Więc tak wyglada cały zawór: http://images.powersportsnetwork.com/fi ... E0201B.gif
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez cr 250 :P » 7/2/2014, 22:15

no to bd ten schemat wiec troche rozbierania bd mial ... ale najpierw poprubuje jego jakos tak rozruszac ale tez moglo cos w srodku poprostu pasc ... jeszcze jedno pytanie silnik tez bd musial rozbierac czy tak dam rady ... no i z gory dzieki za schemat bo bd bardzo przydatny :)
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez kris514 » 7/2/2014, 22:27

wprawiony mechanik potrafi ocenić stan większości silnika po zdjęciu cylindra (i tobie to też polecam) i łatwiej do zaworu się dostać
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez cr 250 :P » 7/2/2014, 22:31

czyli mozna wnioskowac ze jezeli zawor wydechowy sie nie otwiera to spaliny nie majaa takiej drogi ujscia jak powinny miec i nie ma sily zeby mi sie wkrecil na pelne obroty ...

Od tego jest opcja ''edytuj'' żeby jej używać. Landryss
cr 250 :P
Świeżak
 
Posty: 38
Dołączył(a): 3/2/2014, 13:53

Postprzez Martel1406 » 9/2/2014, 21:18

Witam. Posiadam Yamahe Dt 125re i chciałbym wymienić oponki :D opony oczywiście w teren, ale mam problem co do wymiarów. Aktualnie posiadam 110/80-18, które są na wyczerpaniu i czy kompatybilne będzie, abym zalożył 110/90-18? Będą pasować? Pozdrawiam
Martel1406
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3/9/2013, 15:09
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kris514 » 9/2/2014, 21:32

Jeśli chcesz kostki to załóż jak najmniejsze (np.100/80-18 )
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez Martel1406 » 9/2/2014, 22:02

A jakie byś polecił trwałe oponki z kostkami w tych rozmiarach? :D Tak żebym nie musiał wymieniać po połowie sezonu :P bedą uzywane: 25% błoto, 35% polne drogi.., 25% piasek, 10-15% asfalt (tak mniej więcej..)
Martel1406
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 3/9/2013, 15:09
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez kris514 » 9/2/2014, 22:19

każdy poleca michelin ac10 więc i ja to polecę
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 9/2/2014, 22:23

michelinki dobre i balon dosyc duzy ale oponkja w miare lekka jest wiec do DT sie nadaje. głownie chodzi o to żeby była wąska, fajna kostka żeby nie muliło maszyny.
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez wawzon » 16/2/2014, 13:24

Mógłby ktoś mi napisać jakie wypada w porównaniu utrzymaniu kxf 250 z husq te 450 . Głównie chodzi mi o regulacje zaworów ,wymianę tłoka, oleju
KX250F
Avatar użytkownika
wawzon
Bywalec
 
Posty: 578
Dołączył(a): 4/8/2009, 10:36

Postprzez MathewPL » 16/2/2014, 17:29

Witam czy zamiast polerki dobrze sprawdzi się lakier chrom? Chodzi o pomalowanie metalowych rzeczy takich jak kopka dźwignia hamulca/od zmiany biegów, wydech itp. Czy jednak pastą polerską się męczyć?
MathewPL
Świeżak
 
Posty: 182
Dołączył(a): 13/7/2013, 18:58
Lokalizacja: Brzeg

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na górê