Zobacz wątek - Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?
NAS Analytics TAG

Jaki kupić motocykl do offroadu? Co sądzicie o...?

Enduro, Cross
_________

Postprzez sylwek199888 » 18/9/2013, 15:45

Regulacja najlepiej co jazdę (oczywiście nie po 30 minutowej jeździe), ale jak ktoś wie jak, to to nie zajmie dużo czasu. Może powiesz nam gdzie będziesz jeździł ?
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice


Postprzez Krzychu89 » 18/9/2013, 15:46

lasy / pola / polne drogi - 70%
30 % tor

co do regulacji to proszę mi podpowiedzieć do hondy trzeba jakieś podkładki niby a do ktm nie - prawda?
Krzychu89
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28/12/2009, 13:11


Postprzez henio12323 » 18/9/2013, 19:29

zalezy jaki rocznik cie interesuje. bo w ktmie też są płytkowe zawory. sylwek co jazde zaglądac ? bez sensu, w takich sprzetach 15-20 mth to spokojnie mozna zrobic bez regulacji
krzychu - chcesz moto głównie na pola - lepiej szukaj enduro niz crossówki
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Krzychu89 » 19/9/2013, 06:31

tylko że mi chodzi o jak największego buta na moto :) lubię na 1 kole latać.
a z tego co wiem to exc 525 to trochę ciężki sprzęt i gorzej jest z takimi rzeczami, czy się mylę?
Krzychu89
Świeżak
 
Posty: 8
Dołączył(a): 28/12/2009, 13:11

Postprzez Marcin1324 » 19/9/2013, 09:26

witam, myślicie że warto kupić tego ktma ?? http://tablica.pl/oferta/ktm-200-CID5-I ... 550e4f446a z tego co się dowiedziałem to jest zarejestrowany w polsce, jest to exc bo ma 6 biegów, i trzeba zrobić nicasil/tuleje i tłok.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez henio12323 » 19/9/2013, 21:08

krzychu - latanie na gumie nie zależy od mocy motocykla tylko od umiejętnosci kierowcy, spokojnie do gumowania wystarczy skuterek 50 ccm :) chyba że kierowca p.... :D

marcin - moto trup znam chyba kolesia nawet nie ma czym sobie głowy zawracac
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Marcin1324 » 21/9/2013, 07:52

aha to spox.
Motorynka->Simson s51->Szukam...
Avatar użytkownika
Marcin1324
Świeżak
 
Posty: 388
Dołączył(a): 16/10/2012, 18:33
Lokalizacja: Wisła

Postprzez ISHIFTI » 22/9/2013, 20:49

Witam ostatnio zacząłem się interesować motocyklami typu enduro,trochę już się naczytałem i chciałbym się dowiedzieć które będzie lepsze po przesiadce z 49cm3 .Interesuje mnie 2t jak zarówno i 4t i właśnie tutaj zaczyna się dylemat które wybrać.Chciałbym się dowiedzieć które będzie tańsze w utrzymaniu , ile palą i które jest tańsze do nabycia .Przez długi czas byłem zdecydowany na 125 w 2t ale teraz zacząłem rozważać nad 250 4t ,jak myślicie nie będzie to dla mnie za duże jak na początek?W 2t interesował mnie tylko jeden model wiadomo jaki czyli Yamaha dt125 :) a w 4t z tego co czytałem dobre są klx250 .Mam do przeznaczenia na ten cel 5tyś .Będę nim latał po polnych drogach jakiś lasek ,żwirownia no i czasem podskoczyć gdzieś ulicą.Mam 176cm i 67kg.Pozdrawiam.
Romet727-->...
Avatar użytkownika
ISHIFTI
Świeżak
 
Posty: 32
Dołączył(a): 3/4/2013, 17:49
Lokalizacja: Brzeziny

Postprzez Prese » 23/9/2013, 15:20

Panowie proszę o poradę jakiego sprzętu szukać.
Chcę ruszyć do lasu trochę poszaleć, głównie jakieś polne drogi,błota,górki
wszystko przemawia za jakimś enduro, o wyjazdach na tor póki co nie myślę.

181cm wzrostu, 100kg wagi. Jest siła żebym to ja prowadził moto, a nie odwrotnie ;)

Byłby to pierwszy kontakt z cross/enduro, wcześniej jeżdżone po drogach (gsx-f 600 ).
Nie mam żadnych obaw co do mocy(chyba że takich, żeby nie było jej za mało) , ale też nie chciałbym czegoś, co zabierze mi frajdę z jazdy kosztem pilnowania non stop manetki.

Budżet 5000-6000 zł, da radę coś kupić ?

Zastanawiałem się nad dr350,czy to w miarę żwawy sprzęt? Pisaliście też tutaj o dt 125 2t ,przeglądając allegro widzę straszny rozstrzał w podawaniu mocy tego motocykla,od czego jest to zależne ?
Prese
Świeżak
 
Posty: 48
Dołączył(a): 1/6/2008, 17:41
Lokalizacja: Mazowieckie

Postprzez Cracku » 23/9/2013, 20:12

ISHIFTI - 2T będzie na pewno miało więcej mocy czyli będzie także pochłaniało więcej benzyny, szybciej się zacierają niż 4T. Więc na pewno 4T będzie tańsze w utrzymaniu. Nie ma znaczenia między 4T a 2T w cenie mniej więcej kosztują podobnie. Ja bym ci polecił : (w 2T) YZ 125, CR 125, DT 125 albo (w 4T) CRF 250. Ale jeśli więcej latasz po lasach, polnych niż po torach to kup enduro :)
Cracku
Świeżak
 
Posty: 91
Dołączył(a): 22/6/2013, 16:08
Lokalizacja: Åšwidnica

Postprzez henio12323 » 23/9/2013, 22:18

prese - DRka to bedzie dobry wybór moto żwawe jest jak na soft enduro :D z wyczynówką ma mało wspólnego. ale za tą kase to jeden z lepszych wyborów. jeszcze mozna polecic XR 400 ale mało tego jest i sie cenią. co do DTtki podobna choc praca 2T przy twojej wadze nie bedzie najprzyjemniejsza co do rozstrzału - szczerze to powiedz mi ile osób realnie zna moc motocykla. ja mam ktma 3 lata i nie mam pojęcia ile ma koni, częsc mocy przepisywana jest z dowodu rej. gdzie często jest wpisywane coś na "odpierdziel się" ja np mam wage motocykla 150 kg, tylko mimo że latałem z duzym bakiem i jak bym dołozył wszystkie mozliwe dodatki to 150 kg nadal mi nie wyjdzie ;D wiec tam bajki są czesto. DT ma 15 koni, odblokowana koło 25 podkręcana może mieć ponad 30
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez sylwek199888 » 30/9/2013, 15:21

4t nie jest aż takie tanie w utrzymaniu można powiedzieć, że koszty się równoważą 2t. W 2t robisz remont robisz częściej, ale taniej, a w 4t rzadziej, ale jak robisz generalny, to 4000tys nieraz więcej (zależy od marki). Można wziąć pod uwagę spalanie, wiadomo 4t mniej pali. Pozdrawiam

@edit

http://tablica.pl/oferta/honda-cr-125-n ... f36903b414
Co o tym myślicie. Mam do niego jak rzut beretem. Pozdrawiam
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez piciasek » 1/10/2013, 15:44

Jedyne co w niej jest limitowanego to okleina :D Troszke stara, ale za tą cene i jak faktycznie po remoncie to bym ją brał, może ma części do wglądu.
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez sylwek199888 » 1/10/2013, 15:55

Dzwoniłem do faceta. Mówi, że 3 miechy temu był remont, ma tam jakieś paragony i było wszystko robione. I jest, to rok 1996. A, że limitowana jest tylko okleina, to ja wiem ;) Jutro jak jeszcze będzie, to po szkole pojadę ja zobaczyć. Pozdrawiam
sylwek199888
Świeżak
 
Posty: 300
Dołączył(a): 13/8/2012, 20:43
Lokalizacja: Poddębice

Postprzez norbeus » 2/10/2013, 11:05

Witam wszystkich

Chciałbym się pobawić w offroad szukam dobrego sprzętu do takiej zabawy.
Chciałbym jeździć w lesie oraz na torze 50/50.
Mam 18 lat 174cm wzrostu i ważę 80kg mam siłę by prowadzić moto.
Jeździłem troche na kawasaki kx 250 2T ale z tego co czytałem to 2T jest drogi w utrzymaniu a kokosów to ja nie mam. Oraz bym chciał coś na dłuższą metę by mi się nie znudziło po sezonie.
Mój budżet na moto to 10000zł.
Zastanawiałem się nad Hondą CRF 450 4T, myślicie że jeżeli bym rozważnie jeździł i w miarę swoich umiejętności to bym nie wylądował w krzakach ;P?
I jeszcze jedno pytanie czy z takim budżetem dorwę w dobrym stanie 450 ? :)
norbeus
Świeżak
 
Posty: 1
Dołączył(a): 2/10/2013, 10:55

Postprzez piciasek » 2/10/2013, 12:14

Kx i Crf są tak samo drogie w utrzymaniu czyli bardzo. Jeśli chodzi o to czy 2T czy 4T droższe było dużo tematów o tym. Zależy jakie masz doświadczenie, jak byś rozsądnie jeździł czemu nie, ale 250 w 4T bez doświadczenia by tobą poszarpała, najlepiej jakbyś miał możliwość przejechać się na takiej. I za 10 tyś wyrwiesz crfe w całkiem dobrym stanie, to też od rocznika zależy.
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez henio12323 » 2/10/2013, 21:23

4 sprawy
po 1) skoro jestes amatorem to sie nie pchaj w duże maszyny na tor. 450tka w 4T czy 250 w 2T to za duze moto dla wielu zawodników - nie ma co sie niepotrzebn ie pchac, bo będziesz jeździł wolniej niż dzieciaki na 85tkach
po 2) za 10 tysi to mozna sporo kupić sprzętów 450tke jak najbardziej też da sie wyrwac
po 3) moim zdaniem do tego celu lepiej kupic enduro, taki ktm exc, sporo tanszy w eksploatacji niż wyczynówy sx, yz rm cr itp itd. a przy tym na torze sobie daje rade.
po 4) utrzymanie 2T i 4T jest podobne, wiec czy kupisz cr czy crf koszta beda podobne, może inaczej bedziesz wydawał kase, ale ostatecznie wyjdzie podobnie
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez cyproniusz » 3/10/2013, 17:54

Witam, mam zamiar kupic po zimie jakiś otocykl i zastaniawiam się nad ktm lc 4 400 tylko czy nie bedzie dla mnie za mocny? jak narazie jezdze skuterkiem.Ten ktm łapie się na A2 ? nigdzie nie moge znaleźć informacji o tym.
aprilia sr 50->sv650s
cyproniusz
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 1/5/2012, 18:18
Lokalizacja: Limanowa

Postprzez piciasek » 3/10/2013, 18:37

lc4 400? Wybierz coś łatwiej dostępnego jak np drz 400. Ogarniesz jazde. I tak załapie się na a2
Avatar użytkownika
piciasek
Świeżak
 
Posty: 255
Dołączył(a): 11/5/2008, 17:23

Postprzez cyproniusz » 3/10/2013, 18:53

na sam motor mam około 6 tys wiec nie kupie drz 400,mysle jeszcze nad dr 350 ale jakos mnie nie przekonuje
aprilia sr 50->sv650s
cyproniusz
Świeżak
 
Posty: 45
Dołączył(a): 1/5/2012, 18:18
Lokalizacja: Limanowa

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości




na górê