[BMW R1200GS] BMW R1200GS - zabiorę cię właśnie tam..
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Niemieckie motocykle są jak niemieckie kobiety. Może i uczynne, może i dobre, ale strasznie paskudne!<br><hr>men
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
A byłeś Ty może w Niemczech? A Claudia Schiffer, a Heidi Klum? Chyba trochę Cię poniosło!<br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):Niemieckie motocykle są jak niemieckie kobiety. Może i uczynne, może i dobre, ale strasznie paskudne!<br><hr>men<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Po TDM wolalbym Tigera 1050 lub nowa Multistrade 1200S <br><hr>kris2kKomentatorzy napisał(a):Po TDMie bedzie kolej na GS 1200 wlasnie. Jedyny problem to, co kupic po GSie? Wszystko inne bedzie slabsze...<br><hr>4TX<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Tylko dwa medialne wyjątki..? <br><hr>BiC.Komentatorzy napisał(a):Niemieckie motocykle są jak niemieckie kobiety. Może i uczynne, może i dobre, ale strasznie paskudne!<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):A byłeś Ty może w Niemczech? A Claudia Schiffer, a Heidi Klum? Chyba trochę Cię poniosło!<br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
W zeszlym roku na portalu MC News znalazlem ze BMW nalezy do najbardziej awaryjnych marek motocykli. Oczywiscie najmniej awaryjna okazala sie Honda i za nia reszta japonczykow.<br><hr>Labadz
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
NOBLA/SKOBLA dla Autora TXTu!!!! )
Ubawilem sie opisem GS/GSA, a ciezko Mnie rozbawic!!!
Wielkie brawa za "łatwość" przekazu...Sama prawda o tym modelu....warto jeszcze by dodac, ze trzesie, stuka, halasuje, a i tak są chetni i cene trzyma! Dlaczego??? ...bo nie ma takiego drugiego!!!<br><hr>orzep
Ubawilem sie opisem GS/GSA, a ciezko Mnie rozbawic!!!
Wielkie brawa za "łatwość" przekazu...Sama prawda o tym modelu....warto jeszcze by dodac, ze trzesie, stuka, halasuje, a i tak są chetni i cene trzyma! Dlaczego??? ...bo nie ma takiego drugiego!!!<br><hr>orzep
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapewniam Cię, że to nie tylko wyjątki <br><hr>GnypekKomentatorzy napisał(a):Niemieckie motocykle są jak niemieckie kobiety. Może i uczynne, może i dobre, ale strasznie paskudne!<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):A byłeś Ty może w Niemczech? A Claudia Schiffer, a Heidi Klum? Chyba trochę Cię poniosło!<br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):Tylko dwa medialne wyjątki..? <br><hr>BiC.<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
pewnie że sprawniej suzi, szczególnie przy krótszych nóżkach<br><hr>niklotKomentatorzy napisał(a):Znowu brak konkretów- opis pasuje do dowolnego enduro, choćby o urwanych wahaczach tylnej osi ani słowa. Jeżeli dla autora 199 kg + płyny to dużo, to już jego problem. To samo dotyczy, jeżeli jego wątły wzrost nie pozwala dosięgnąć nogami do podłoża. Coraz bardziej mi się wydaje, że scigacz.pl to tylko taka paplanina- co artykuł, to coraz bardziej się rozczarowuje.<br><hr>Slayer<br>Komentatorzy napisał(a):Drogi czytelniku, szanowny do tego Wiedz, że pisząc ten jak zresztą wszystkie pozostałe artykuły o motocyklach używanych, posiłkowałem się opiniami różnych mechaników z różnych warsztatów, i żaden, powtórzę, aby było klarownie, ŻADEN nie stwierdził, aby GS (znów zaznaczmy, że chodzi o 1200 z 2004 roku) posiadał jakieś wady, lub notorycznie pojawiające się problemy. Jeśli byłeś/jesteś posiadaczem GSki i padł Ci wahacz, to nie ustanawiasz tym sposobem reguły. Upychając te cale dywagacje do pigułki - R1200GS to motocykl, który definiuje niezawodność. Jeśli często coś by się w nim urywało, nikt by go nie kupował, a jest tak?:)
Co do masy, do ponad 200 kg dla mnie nie stanowi problemu, na co dzień jeżdżę Banditem 1200, który jak zapewne wiesz, waży znacznie ponad 2 paczki. Jednak czy ponad 200 kilogramów na motocykl ( w tym przypadku również znacznie ponad 200 kilogramów) to jest mało? Jeździłem i R1150 i R1200GS nie napotkawszy przy tym żadnych problemów z okiełznaniem ich, ale powiem Ci, że GS ale Suzuki 500 jeździ się znacznie sprawniej <br><hr>Boczo<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Gratuluje Tobie szczerosci wobec siebie.Ja mam mniej cm od Ciebie,zakochany w GS zakupilem ja,jezdzi swietnie,ale dla gosci co maja 190 i swoja wage.jak juz rusze to jest pieknie,ale w stoj jest fuj,w przestawianiu tragedia,a przy glebie wolaj pomoc i to szybko.Na pewno nie jest to uniwersalne moto dla kazdego.bede zmieniac swiatopoglad i moto<br><hr>GSKomentatorzy napisał(a):GS to świetny motocykl - tylko niestety nie dla mnie Jeżdziłem nim wprawdzie tylko podczas jazdy próbnej, ale na tej podstawie mogę już coś powiedzieć. Przy moim wzroście 174 cm, a "Jego" gabarytach cięzko się nam współpracowało. Stylistyka to oczywiście sprawa gustu. Osobiście uważam jednak, że jest tak brzydki, że aż piękny. Co do niezawodności się ne wypowiadam, nie użytkuję, więc nie będę się wymądrzał. Śmieszą mnie tylko komentarze typu BM-ki to się strasznie psują, a Kawki to szmelc. Zwykle takie opinie wypowiadają Ci którzy jeżdżą 25-letnimi zajechanymi na śmierć sprzętami, a na widok każdego w miarę nowego sprzęta aż ślinka im cieknie, jednak wg zasady nie mam i mieć nie będę, to przynajmniej pokrytykuję. Polska specjalność (sorry za złośliwość, ale niestety chyba tak właśnie jest). Psuje się wszystko Suzuki, Yamaha, BMW itd., itp. Są to wytwory ludzkich rąk i nie są idealne.<br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Cała reszta ładnych Niemek to Polki <br><hr>starKomentatorzy napisał(a):Niemieckie motocykle są jak niemieckie kobiety. Może i uczynne, może i dobre, ale strasznie paskudne!<br><hr>men<br>Komentatorzy napisał(a):A byłeś Ty może w Niemczech? A Claudia Schiffer, a Heidi Klum? Chyba trochę Cię poniosło!<br><hr>Gnypek<br>Komentatorzy napisał(a):Tylko dwa medialne wyjątki..? <br><hr>BiC.<br>Komentatorzy napisał(a):Zapewniam Cię, że to nie tylko wyjątki <br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
warto dodać tylko, że te cudeńka nie mają czujników przechyłu więc jeżeli masz dużo paliwa i się wykotłujesz nie gasząc szybko silnika to masz już po nim....<br><hr>mario
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja ze swoim 176 nie zauważyłem żadnych problemów jeżdżąc GS1200. Wręcz przeciwnie - miłość od pierwszego kilometra.<br><hr>rKomentatorzy napisał(a):GS to świetny motocykl - tylko niestety nie dla mnie Jeżdziłem nim wprawdzie tylko podczas jazdy próbnej, ale na tej podstawie mogę już coś powiedzieć. Przy moim wzroście 174 cm, a "Jego" gabarytach cięzko się nam współpracowało. Stylistyka to oczywiście sprawa gustu. Osobiście uważam jednak, że jest tak brzydki, że aż piękny. Co do niezawodności się ne wypowiadam, nie użytkuję, więc nie będę się wymądrzał. Śmieszą mnie tylko komentarze typu BM-ki to się strasznie psują, a Kawki to szmelc. Zwykle takie opinie wypowiadają Ci którzy jeżdżą 25-letnimi zajechanymi na śmierć sprzętami, a na widok każdego w miarę nowego sprzęta aż ślinka im cieknie, jednak wg zasady nie mam i mieć nie będę, to przynajmniej pokrytykuję. Polska specjalność (sorry za złośliwość, ale niestety chyba tak właśnie jest). Psuje się wszystko Suzuki, Yamaha, BMW itd., itp. Są to wytwory ludzkich rąk i nie są idealne.<br><hr>Gnypek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 33
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości