Honda Cbr 600 RR
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Honda Cbr 600 RR
Witajcie Chciałabym kupić mój wymarzony od lat motocykl czyli Hondę RR, od razu zaznaczam, że nie będzie to moje pierwsze moto- przed sezonem sprzedałam kawasaki er5. I tu pytanie do Was, czy kobieta ( może nie drobna ale zawsze ) o wzroście 177 cm poradzi sobie z cbrką ? Moto głownie będzie służyło do jazdy po mieście ale i wypadów po 200 km. Jeśli nie CBR to co ? Chciałabym, żeby motocykl był możliwie lekki. Mogę wydać około do 20 tyś. Z góry dzięki za odpowiedź
-
Miisiek - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/2/2012, 18:05
- Lokalizacja: Toruń
Który rocznik?
Nowsza buda (od 2007 rok w górę) jest nieco mniejsza (bynajmniej wizualnie, jak stały obok siebie) od tej starszej (od 2006 roku w dół).
Miałem CBR 600 RR 2007. Mam 173 cm wzorstu i Cebra nie stanowiła żadnego problemu jeśli chodzi o prowadzenie, utrzymanie, manewrowanie. To jeden z mniejszych sportów jeśli chodzi o klasę 600 ccm, waga też przystępna.
Cebra 600 oddaje moc dosyć liniowo, jest przewidywalna, POWINNAŚ sobie z nią poradzić - tym bardziej że wcześniej jeździłaś na ER5.
Po mieście daje radę, w trasy też, jednak maksymalnie 200 kilometrów, bo dalej to juz jest męczarnia.
Nowsza buda (od 2007 rok w górę) jest nieco mniejsza (bynajmniej wizualnie, jak stały obok siebie) od tej starszej (od 2006 roku w dół).
Miałem CBR 600 RR 2007. Mam 173 cm wzorstu i Cebra nie stanowiła żadnego problemu jeśli chodzi o prowadzenie, utrzymanie, manewrowanie. To jeden z mniejszych sportów jeśli chodzi o klasę 600 ccm, waga też przystępna.
Cebra 600 oddaje moc dosyć liniowo, jest przewidywalna, POWINNAŚ sobie z nią poradzić - tym bardziej że wcześniej jeździłaś na ER5.
Po mieście daje radę, w trasy też, jednak maksymalnie 200 kilometrów, bo dalej to juz jest męczarnia.
-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
A czy sezon na ER-5 to nie za mało żeby przeskoczyć na RR? To już nie ma pośredniejszych maszyn?
Ale zaczynamy od poczÄ…tku
Ten motocykl nie wyglÄ…da jak sport
ten również
i ten też
PS. Wszystkie pojadą dwie paczki i tyle powinno wystarczyć ja myślę.
Ale zaczynamy od poczÄ…tku
Ten motocykl nie wyglÄ…da jak sport
ten również
i ten też
PS. Wszystkie pojadą dwie paczki i tyle powinno wystarczyć ja myślę.
z750
- wojtoon
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 2/9/2012, 12:38
Kirgeron napisał(a):Który rocznik?
Nowsza buda (od 2007 rok w górę) jest nieco mniejsza (bynajmniej wizualnie, jak stały obok siebie) od tej starszej (od 2006 roku w dół).
Miałem CBR 600 RR 2007. Mam 173 cm wzorstu i Cebra nie stanowiła żadnego problemu jeśli chodzi o prowadzenie, utrzymanie, manewrowanie. To jeden z mniejszych sportów jeśli chodzi o klasę 600 ccm, waga też przystępna.
Cebra 600 oddaje moc dosyć liniowo, jest przewidywalna, POWINNAŚ sobie z nią poradzić - tym bardziej że wcześniej jeździłaś na ER5.
Po mieście daje radę, w trasy też, jednak maksymalnie 200 kilometrów, bo dalej to juz jest męczarnia.
Tak prawdę mówiąc to nie zwracam zbytnio uwagi na rocznik a na stan Aktualnie zastanawiam się czy nie warto dozbierać z 2 tyś, bo akurat jedna wpadła mi w oko, rocznik 2010 Dzięki za rady
wojtoon- na er5 jeździłam 3 lata
-
Miisiek - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/2/2012, 18:05
- Lokalizacja: Toruń
Moim zdaniem przesiadka z ER5 na RRkę to nic strasznego. Ja przesiadłam się Ninji 250 na PC40 właśnie. Jeżeli masz 177 cm wzrostu, to nie będziesz miała żadnego problemu. Ja mam 167 cm i daje radę. A odnośnie wygody z jazdy w trasach powyżej 200 km to kwestia indywidualna można więcej i tragedii nie ma
-
maRRta - Świeżak
- Posty: 8
- Dołączył(a): 25/1/2012, 16:20
Kajn problem. Oczywiście zrobisz jak chcesz, ale brałem pod uwagę to że propozycja 1 i 3 nie waży 2 tony i dziewoi jest łatwiej czymś takim operować.
Oj zmieniły się czasy. "Jeśli nie chcesz mojej zguby, CeBeeRę kup mi luby..."
Ciekawe tylko po co - mnie imponuje każda niewiasta na motonodze. I nie ważne czy 50KM czy 150KM. Jak dziewczę ma naście lat i zamiast z koleżankami iść na imprezę w stroju pani która pilnuje autostrad, woli siedzieć w garażu i z usmarowanymi do łokci rękami czyścić gaźnik, to mnie się mlecz usztywnia.
Dobra kończę, bo się podnieciłem. Gdzie jest moja Gosia?
Oj zmieniły się czasy. "Jeśli nie chcesz mojej zguby, CeBeeRę kup mi luby..."
Ciekawe tylko po co - mnie imponuje każda niewiasta na motonodze. I nie ważne czy 50KM czy 150KM. Jak dziewczę ma naście lat i zamiast z koleżankami iść na imprezę w stroju pani która pilnuje autostrad, woli siedzieć w garażu i z usmarowanymi do łokci rękami czyścić gaźnik, to mnie się mlecz usztywnia.
Dobra kończę, bo się podnieciłem. Gdzie jest moja Gosia?
z750
- wojtoon
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 2/9/2012, 12:38
wojtoon napisał(a):Kajn problem. Oczywiście zrobisz jak chcesz, ale brałem pod uwagę to że propozycja 1 i 3 nie waży 2 tony i dziewoi jest łatwiej czymś takim operować.
Oj zmieniły się czasy. "Jeśli nie chcesz mojej zguby, CeBeeRę kup mi luby..."
Ciekawe tylko po co - mnie imponuje każda niewiasta na motonodze. I nie ważne czy 50KM czy 150KM. Jak dziewczę ma naście lat i zamiast z koleżankami iść na imprezę w stroju pani która pilnuje autostrad, woli siedzieć w garażu i z usmarowanymi do łokci rękami czyścić gaźnik, to mnie się mlecz usztywnia.
Dobra kończę, bo się podnieciłem. Gdzie jest moja Gosia?
Ja właśnie raczej z tych co w garażu siedzą
-
Miisiek - Świeżak
- Posty: 9
- Dołączył(a): 19/2/2012, 18:05
- Lokalizacja: Toruń
Tylko że w RRce raczej gaźnika sobie nie poczyści
Myslę że z Er5 można z palcem w... nosie przesiadać się na 600. Oczywiście należy odradzać 600 świeżaczkom, ale bez jaj żeby proponować jeszcze coś przejściowego do RRki. Spokojnie wsiadaj, ogarniesz, tylko oczywiście na początku a najlepiej zawsze trochę respektu do maszyny (mimo że RR to chyba najnudniejsza z japońskich 600 (R6, ZX6R, GSXR)).
Myslę że z Er5 można z palcem w... nosie przesiadać się na 600. Oczywiście należy odradzać 600 świeżaczkom, ale bez jaj żeby proponować jeszcze coś przejściowego do RRki. Spokojnie wsiadaj, ogarniesz, tylko oczywiście na początku a najlepiej zawsze trochę respektu do maszyny (mimo że RR to chyba najnudniejsza z japońskich 600 (R6, ZX6R, GSXR)).
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Pamiętam jak poznałem kiedyś pewną elwirę albo ewelinę (mam nadzieję że mi wybaczysz). W każdym razie, moje pierwsze zdanie z nią zamienione to było "nic ci się nie stało?". Nieszczęsne dziewczę zatrzymało się w koleinie na światełkach i klepnęło paciaka na środku skrzyżowania bo zabrakło obcasów żeby się podeprzeć. Powiem że figura na mój gust nawet nawet (fakt przez kask paszczęki za bardzo nie widać), ale w akompaniamencie klaksonów pomogłem jej się pozbierać, podnieść moto i pojechała, a żadnego nr telefonu ani chociaż stanika to nie zostawiła. Z babami tak już jest. Pomożesz i ani "dziękuję" ani "spotkamy się u mnie". Dobra to było szowinistyczne - wystarczyło mi że jak rycerz zeskoczyłem ze swojego rumaka i pobiegłem na pomoc niewieście w potrzebie na oczach rozentuzjazmowanej gawiedzi. Normalnie Level up - your penis size increased.
Dobra, porozmawialiśmy o moich pierwszorzędnych cechach płciowych i czas wrócić do tematu. Jak to u ciebie jest z wykrokiem. Bez skojarzeń. Bo widzisz wszystkie motocyklistki które znam mają problem mimo braku ewidentnych przeszkadzajek (w niektórych sytuacjach sprawdzane doświadczalnie - organoleptycznie). Bo na GS1200 to i ja się wdrapałem, ale jak trafiło się zatrzymać to szukałem gdzie rowy są najbardziej miękkie. Swoją drogą od tamtego czasu wiem że turystyki nie są dla mnie.
Dobra, porozmawialiśmy o moich pierwszorzędnych cechach płciowych i czas wrócić do tematu. Jak to u ciebie jest z wykrokiem. Bez skojarzeń. Bo widzisz wszystkie motocyklistki które znam mają problem mimo braku ewidentnych przeszkadzajek (w niektórych sytuacjach sprawdzane doświadczalnie - organoleptycznie). Bo na GS1200 to i ja się wdrapałem, ale jak trafiło się zatrzymać to szukałem gdzie rowy są najbardziej miękkie. Swoją drogą od tamtego czasu wiem że turystyki nie są dla mnie.
z750
- wojtoon
- Świeżak
- Posty: 102
- Dołączył(a): 2/9/2012, 12:38
Przesiadlem sie z er5 na 636 po sezonie mysle ze ogarnisz. TrochÄ™ pokory na poczÄ…tek i praktis praktis praktis .
-
Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 5221
- Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
leff napisał(a):sport do jazdy po miescie i 200km w trasy .... sorki, ale dla mnie to jakies rozdwojenie jazni ..... ani to na miasto sie nie nadaje ani w trasy ale to tylko moje skromne zdanie
Uwierz, że daje rade Cebra i na miasto i trasy do 200 km. Wiem z doświadczenia, zrobiłem 20 tys. km właśnie na takiej jeździe (czasami nawet do 350 km trasa). Kwestia, żeby się przyzwyczaić, tragedii nie ma.
-
Kirgeron - Świeżak
- Posty: 436
- Dołączył(a): 1/7/2010, 00:01
Ale wy pitolicie. Na sporcie też się da wygodnie podróżować. Pod warunkiem że nie w dwie osoby. Typowo sportowa ZX-10R na trasie też daje rade.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Zgadzam się z Black-Ghostem. To jeszcze zalezy na jakim sporcie, ale jest mnogość takich co sprawdzają się również w trasach. Choćby T-Cat, F4/F4i, R1, no i pewnie ZX10R skoro B-G tak twierdzi
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Wszystkim siÄ™ da. Kwestia samozaparcia i przyzwyczajenia.
"ZX-10R" Ninja 2008 | http://bikepics.com/members/blackzx10r/
-
Black-Ghost - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4635
- Dołączył(a): 4/12/2010, 17:47
- Lokalizacja: Oświęcim(KOS)
Posty: 18
• Strona 1 z 1
Powrót do Chcę kupić motocykl - kat A
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości