Problem z CR 250 z 2001r
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Problem z CR 250 z 2001r
Witam.niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem cr 250 z 2001r.niestety mam z nią jeden problem.po jeździe z małego otworu znajdującego się pod skrzynia korbowa(nazywanego w każdej manualce jako OTWÓR INSPEKCYJNY) kapie olej.mało bo jakieś 3 do 10 kropli.czy ktoś z was miał z czymś takim do czynienia??od razu dodam ze ani zimering na tym wałku sprzęgłowym który tez jest mocowaniem linki nie leje ani tez ten za magnetem.bardzo proszę o jakieś podpowiedzi..
- Krzychu CR250
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26/12/2012, 22:28
ta "dziórka" łączy się z pustą przestrzenią między płynem chłodniczym a olejem w silniku w pompie wody i to ten uszczelniacz puszcza...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
dokładnie, to jest zabezpieczenie, zeby płyn chłodniczy nie dostawał sie do silnika, a olej nie dostawał sie do układu chłodzenia. masz 2 uszczelniacze miedzy którymi jest minimalna przerwa i własnie w tej przerwie jest ten otwór raczej inspekcyjny to on nie jest ;P
musisz sciągnąc całą pokrywe sprzegła. i wymienic 2 łozyska, jedno w tej pokrywie drugie w karterze siedzi. no i te dwa wspomniane uszczelniacze. od razu skontroluj stan wałka pompy czy nie ma za głębokich wżerów bo czasami są tak dorżniete te wałki ze sama wymiana uszczelniaczy moze nic nie dać
musisz sciągnąc całą pokrywe sprzegła. i wymienic 2 łozyska, jedno w tej pokrywie drugie w karterze siedzi. no i te dwa wspomniane uszczelniacze. od razu skontroluj stan wałka pompy czy nie ma za głębokich wżerów bo czasami są tak dorżniete te wałki ze sama wymiana uszczelniaczy moze nic nie dać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Coś mi się zdaje chłopaki ze trochę pomyliliście dziurki ..nie pytam o tą dziurę która jest w pokrywie sprzęgła tzn.pod pompa wodna bo to to wiem do czego jest.PYTANIE DOTYCZY OTWORU KTÓRY ZNAJDUJE SIĘ BEZPOŚREDNIO POD WALEM.(w dolnej części skrzyni korbowej) OTWÓR TEN W MANUALCE OPISANY JEST JAKO OTWÓR INSPEKCYJNY
(znajdujący się w dolnej części prawego kartera) ta dziura łączy się z kanałem spływowym z pod magneta...

- Krzychu CR250
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 26/12/2012, 22:28
no to zdejmij dekiel magneta i zobacz czy nie poci się na simeringu od wału jak nie to musi być coś nei tak z uszczelka na łączeniu się karterów
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
-
kris514 - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2411
- Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
- Lokalizacja: Kielce
mógłbys wrzucic foto tego miejsca ? albo z manuala screena ? miałem Cr z tego roku i silnik zobierałem kilka razy i nie przypominam sobie żeby tam był jakikolwiek otwór inspekcyjny..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
Posty: 6
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości