Zobacz wÄ…tek - Problem z CR 250 z 2001r
NAS Analytics TAG

Problem z CR 250 z 2001r

Enduro, Cross
_________

Problem z CR 250 z 2001r

Postprzez Krzychu CR250 » 26/12/2012, 22:43

Witam.niedawno stałem się szczęśliwym posiadaczem cr 250 z 2001r.niestety mam z nią jeden problem.po jeździe z małego otworu znajdującego się pod skrzynia korbowa(nazywanego w każdej manualce jako OTWÓR INSPEKCYJNY) kapie olej.mało bo jakieś 3 do 10 kropli.czy ktoś z was miał z czymś takim do czynienia??od razu dodam ze ani zimering na tym wałku sprzęgłowym który tez jest mocowaniem linki nie leje ani tez ten za magnetem.bardzo proszę o jakieś podpowiedzi..
Krzychu CR250
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/12/2012, 22:28


Postprzez kris514 » 27/12/2012, 00:40

ta "dziórka" łączy się z pustą przestrzenią między płynem chłodniczym a olejem w silniku w pompie wody i to ten uszczelniacz puszcza...
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce


Postprzez henio12323 » 27/12/2012, 09:34

dokładnie, to jest zabezpieczenie, zeby płyn chłodniczy nie dostawał sie do silnika, a olej nie dostawał sie do układu chłodzenia. masz 2 uszczelniacze miedzy którymi jest minimalna przerwa i własnie w tej przerwie jest ten otwór raczej inspekcyjny to on nie jest ;P

musisz sciągnąc całą pokrywe sprzegła. i wymienic 2 łozyska, jedno w tej pokrywie drugie w karterze siedzi. no i te dwa wspomniane uszczelniacze. od razu skontroluj stan wałka pompy czy nie ma za głębokich wżerów bo czasami są tak dorżniete te wałki ze sama wymiana uszczelniaczy moze nic nie dać
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN

Postprzez Krzychu CR250 » 27/12/2012, 20:28

Coś mi się zdaje chłopaki ze trochę pomyliliście dziurki ..nie pytam o tą dziurę która jest w pokrywie sprzęgła tzn.pod pompa wodna bo to to wiem do czego jest.PYTANIE DOTYCZY OTWORU KTÓRY ZNAJDUJE SIĘ BEZPOŚREDNIO POD WALEM.(w dolnej części skrzyni korbowej) OTWÓR TEN W MANUALCE OPISANY JEST JAKO OTWÓR INSPEKCYJNY :twisted:(znajdujący się w dolnej części prawego kartera) ta dziura łączy się z kanałem spływowym z pod magneta...
Krzychu CR250
Świeżak
 
Posty: 2
Dołączył(a): 26/12/2012, 22:28

Postprzez kris514 » 27/12/2012, 20:59

no to zdejmij dekiel magneta i zobacz czy nie poci się na simeringu od wału jak nie to musi być coś nei tak z uszczelka na łączeniu się karterów
sx 200 | chomikuj.pl/godzillaaaa | http://schematy.netai.net
Avatar użytkownika
kris514
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 2411
Dołączył(a): 29/4/2009, 21:23
Lokalizacja: Kielce

Postprzez henio12323 » 27/12/2012, 22:32

mógłbys wrzucic foto tego miejsca ? albo z manuala screena ? miałem Cr z tego roku i silnik zobierałem kilka razy i nie przypominam sobie żeby tam był jakikolwiek otwór inspekcyjny..
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: Włodawa / LBN



Powrót do Offroad



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości




na górê