Hondy cbr i nsr
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Hondy cbr i nsr
Witam jestem nowy na forum...
Mam 15 lat , 170cm wzrostu i waże mało z 48 kilo dokładnie nie wiem bo dawno sie ważyłem... w przyszłym roku chcę kupić motocykl o pojemności 125 i chce motocykl typowo sportowy ... odrazu spodobała mi się NSR-ka ale to 2- sów i dużo pali .. fajna jest też CBR-ka to 4-sów i mniej pali jednak jak dla mnie dużo gorzej wizualnie wygląda od NSR-ki .. NSR jedzie szybciej i ma mocniejszego kopa jednak CBR też wystarczająco dużo jedzie ....
wcześniej bujałem sie tylko skuterami więc motor biegowy musiał bym dobrze ogarnać biegi też....
Moje pytanie jest takie ... w moim przypadku, który motocykl byłby lepszy? byłby mój 1 biegowy i też chodzi o spalanie , awaryjność no i jeszcze czy utrzymał bym ten motocykl? cbr czy nsr? nie byłby dla mnie za duży albo za ciężki?
Wiem, że takich tematów już było ale prosze o odpowiedz bo odpowiedzi dokładnie na takie pytania nie znalazłem..
Pozdrawiam.
Mam 15 lat , 170cm wzrostu i waże mało z 48 kilo dokładnie nie wiem bo dawno sie ważyłem... w przyszłym roku chcę kupić motocykl o pojemności 125 i chce motocykl typowo sportowy ... odrazu spodobała mi się NSR-ka ale to 2- sów i dużo pali .. fajna jest też CBR-ka to 4-sów i mniej pali jednak jak dla mnie dużo gorzej wizualnie wygląda od NSR-ki .. NSR jedzie szybciej i ma mocniejszego kopa jednak CBR też wystarczająco dużo jedzie ....
wcześniej bujałem sie tylko skuterami więc motor biegowy musiał bym dobrze ogarnać biegi też....
Moje pytanie jest takie ... w moim przypadku, który motocykl byłby lepszy? byłby mój 1 biegowy i też chodzi o spalanie , awaryjność no i jeszcze czy utrzymał bym ten motocykl? cbr czy nsr? nie byłby dla mnie za duży albo za ciężki?
Wiem, że takich tematów już było ale prosze o odpowiedz bo odpowiedzi dokładnie na takie pytania nie znalazłem..
Pozdrawiam.
- Kartofuel
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/7/2012, 19:29
- Lokalizacja: Lubelskie
No w sumie już też sie przekonałem do CBR bo mniej pali i z tego co wyczytałem to jest mniej awaryjna ...
A możecie jeszcze mi odpowiedzieć czy przy moim wzroście i wadze dąłbym rade utrzymać ten motor ? nie jest za ciężki ? za duży? Bo nie maiłem okazji go pooglądać
A możecie jeszcze mi odpowiedzieć czy przy moim wzroście i wadze dąłbym rade utrzymać ten motor ? nie jest za ciężki ? za duży? Bo nie maiłem okazji go pooglądać
- Kartofuel
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/7/2012, 19:29
- Lokalizacja: Lubelskie
a czemu mial bys go nie utrzymac?
dasz rade sa drobniejsi i tacy co maja po 168cm wzrostu i jezdza 600tkami i dawaja rade
dasz rade sa drobniejsi i tacy co maja po 168cm wzrostu i jezdza 600tkami i dawaja rade
Aprilia Rs/Gs
-
motocyklista188 - Bywalec
- Posty: 656
- Dołączył(a): 10/6/2010, 11:07
- Lokalizacja: Poznan
O biegi się nie martw - od tego będzie kurs prawa jazdy. a1 w Twoim przypadku. Nawet nie myśl o przerejestrowaniu motoru na motorower - litości.
Z utrzymaniem to kwestia wprawy, będziesz ostrożny to bez problemu dasz radę
Ja osobiście polecałbym Ci CBR - może wygląda jak wygląda, ale za dwa lata będziesz zadowolony, że miałeś tego typu motor, na którym nauczysz się jeździć. Podrośniesz i wsiądziesz na dużego ściga, a NSR to wiesz, sam miałem i różnie bywa. Mi się udało, problemów nie miałem, ale wiele jest przypadków z podjechanymi już silnikami. Uważam, że dla Ciebie lepszym wyborem będzie CBR.
Z utrzymaniem to kwestia wprawy, będziesz ostrożny to bez problemu dasz radę
Ja osobiście polecałbym Ci CBR - może wygląda jak wygląda, ale za dwa lata będziesz zadowolony, że miałeś tego typu motor, na którym nauczysz się jeździć. Podrośniesz i wsiądziesz na dużego ściga, a NSR to wiesz, sam miałem i różnie bywa. Mi się udało, problemów nie miałem, ale wiele jest przypadków z podjechanymi już silnikami. Uważam, że dla Ciebie lepszym wyborem będzie CBR.
- kornel_p11
- Świeżak
- Posty: 39
- Dołączył(a): 13/6/2012, 09:47
- Lokalizacja: Gniezno
troche waży nie to co skuter więc się troche martwiłem...
No za rok będę mógł zdawać właśnie na A1
Wygląda troche gorzej niż NSR albo Aprilia RS ale jest CBR z tego co czytałem mniej wadliwa i dużo mniej pali
No za rok będę mógł zdawać właśnie na A1
Wygląda troche gorzej niż NSR albo Aprilia RS ale jest CBR z tego co czytałem mniej wadliwa i dużo mniej pali
- Kartofuel
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/7/2012, 19:29
- Lokalizacja: Lubelskie
-
blazejvs125 - Świeżak
- Posty: 207
- Dołączył(a): 30/4/2011, 16:01
A co ma byc źle? Cbrka 125 jest niska i w miare lekka. Tych 130kg czy jakoś tak to nawet nie odczujesz bo na normalnym moto sie siedzi inaczej niz na skuterze przeciez. A tak w ogóle to skoro bedziesz miał tylko a1 to chyba wybór oczywisty nie?
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
Może jeszcze zobaczyć Yamaha ybr 125, ale to bardziej taki turystyk
Benzyna we krwi, wiatr we włosach....
-
blazejvs125 - Świeżak
- Posty: 207
- Dołączył(a): 30/4/2011, 16:01
Są jeszcze inne np lepsza od cbr jest yzf 125, niedawno wyszła aprilia rs4, ale to już za inne pieniądze. Od cbr 125 nie oczekuj że będzie miała dużo wspólnego ze sportem. Tak myśle że cbrka jest jaka jest ponieważ przy jej projektowaniu nie kierowano się większymi pojemnościami. Przecież wszystkie yamahy yzf wyglądają podobnie od 125 do 1000, a cbr 125 i nowa 250 wyszły jako nowe motocykle nie mające nic wspólnego z resztą rodziny. Przepraszam za ten subiektywny wywód .
- Mateusz250
- Świeżak
- Posty: 352
- Dołączył(a): 25/1/2012, 21:19
a jeszcze odrazu jak już założyłem ten temat to chciałbym zapytać ... może to głupie pytanie ale jak już jade na jedynce i chce wrzućić 2 to musze wpierw puścić gaz, potem nacisnąć sprzęgło i wrzucić 2 czy jak? ...
A jak redukuje biegi np chce z 4 na 2 wrzucić to nacisnąć sprzęgło a gaz ciągle trzymać? i moge zrzucić odrazu 2 biegi ? czy musze zrzucić na 3 potem po woli sprzęgło i znów i na 2 ?
A jak redukuje biegi np chce z 4 na 2 wrzucić to nacisnąć sprzęgło a gaz ciągle trzymać? i moge zrzucić odrazu 2 biegi ? czy musze zrzucić na 3 potem po woli sprzęgło i znów i na 2 ?
- Kartofuel
- Świeżak
- Posty: 7
- Dołączył(a): 8/7/2012, 19:29
- Lokalizacja: Lubelskie
Oj, widzę że ktoś tu się sili na manuala o za dużej pojemności dla siebie.
Jak wrzucasz to, dodajesz mu gazu, do przyzwoitych obrotów. Puszczasz gaz. Naciskasz sprzęgło ( na puszczonym gazie, bo inaczej silnik Ci zawyje ), wrzucasz bieg. Puszczasz sprzęgło, jak puścisz do końca, dodajesz gazu. Jak wyćwiczysz to nie powinno zajmować Ci to dłużej niż 1-2 sekundy.
Redukować musisz pojedyńczo, nie trzymasz gazu, procedura podobna jak u góry, z tym że pierw musisz wyhamować motor, żeby nie wył zabardzo.
Jak wrzucasz to, dodajesz mu gazu, do przyzwoitych obrotów. Puszczasz gaz. Naciskasz sprzęgło ( na puszczonym gazie, bo inaczej silnik Ci zawyje ), wrzucasz bieg. Puszczasz sprzęgło, jak puścisz do końca, dodajesz gazu. Jak wyćwiczysz to nie powinno zajmować Ci to dłużej niż 1-2 sekundy.
Redukować musisz pojedyńczo, nie trzymasz gazu, procedura podobna jak u góry, z tym że pierw musisz wyhamować motor, żeby nie wył zabardzo.
- Apovsky.
- Świeżak
- Posty: 190
- Dołączył(a): 26/5/2012, 15:31
Posty: 15
• Strona 1 z 1
Powrót do Motorowery do 50 ccm
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości