Zakup motocykla
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Haha chlopaku uwierz mi ze nie bedziesz wiedzial akurat zajmuje sie grafika i zrobic taka banalna przerobke to pikus;). A jak juz dobrze bys doczytal to pisalem ze opony nie zamykam ale nie jezdze na kwadratowo tyle a nikomu nic nie musze udowadniac
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
Haha tak robie nawet na10x masz racje i jak dla mnie to dziecinada komus cos udowadniac a autem zawracam na raz eszpera (jak wiesz co to znaczy) i 220 koni robi swoje
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
Deviator napisał(a):@PIETREK iles tam - przynajmniej nie polecam każdemu tylko CB, ER czy GS500
Co swiadczy o twojej ignorancji
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
I Panowie zapomnieli o co autor tematu pytał. Nie żebym coś mówił, ale młody636 w każdym temacie poleca kawe i mówi że się na niej nie zabił mimo że to jego pierwsze większe moto, a Kaai prosi o foty które potwierdzą jego umiejętności Panowie, zamiast się kłócić, ustawcie się i wtedy pogadacie. A i jeszcze chciałem dodać, że nasz naród strasznie leniwy jest. Zamiast zainteresować się, poczytać, pojeździć, zobaczyć które moto będzie dla nich lepsze, wolą napisać na forum 'szukam motocykla do 10k. Co kupić?' albo 'Czy dam rade na tym moto' i mają gdzieś rady innych i tak kupują erłana na pierwsze moto bo wiedzą lepiej. To już się robi nudne. Dobranoc. Przepraszam za offtopa
Triumph Street Triple
- jaroaro
- Bywalec
- Posty: 758
- Dołączył(a): 1/6/2012, 12:19
- Lokalizacja: siÄ™ biorÄ… wszy
Wiesz zalezy jeszcze jakich masz znajomych - jeden mi mowi zebym siadal na zx6r ze dam rade, inny ze sie na tym zabije, a jeszcze inny ze moge kupic nawet litra, a wszystko zalezy od mojej glowy Oczywiscie wszyscy sa motocyklistami. Mysle ze zaden z nich nie ma racji, albo kazdy po troche, dlatego sam zaczalem sie interesowac czego chce od moto i przymierzac sie czy mi odpowiada. I w sumie to samo moge poradzic autorowi
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Mam wrazenie ze autorzy takich tematow sami nie wiedza czego chca. Pelno tu mlodych gniewnych, ktorza chca zaczac od sportowej 600tki, bo to co w glowie sie liczy najbardziej. I kiedy dostaja od bardziej doswiadczonych sugestie spokojnych 500tek zaczynaja sie buntowac.
Niech sobie kazdy zrobi rachunek sumienia co potrafi i takie cos kupi, tylko po cholere zadawac pytanie, na ktore nie chce sie uzyskac odpowiedzi?
Niech sobie kazdy zrobi rachunek sumienia co potrafi i takie cos kupi, tylko po cholere zadawac pytanie, na ktore nie chce sie uzyskac odpowiedzi?
-
Piach - Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bruksela
Wiem czego chce,chcę się trochę dowiedzieć na temat pierwszego motocykla mianowicie jak się sprawują w rzeczywistości, na co zwracać uwagę.Artykuły czytam oczywiście, ale wiadomo każdy zachwala. Pozyskuje informacje z wszystkich źródeł. Szanuje wypowiedzi osób doświadczonych. Dlatego bez nerwów.
- MaciejMaciej
- Świeżak
- Posty: 4
- Dołączył(a): 23/6/2012, 11:51
- Lokalizacja: Mosina
jeśli kręcą Cię sporty, to przy Twoim doświadczeniu dobra będzie Honda CBR250 albo Kawasaki Ninja 250R. Nie istnieje coś takiego, jak "jazdę mam opanowaną, ale doświadczenie małe".
GSX1400
-
maciejka69 - Stały bywalec
- Posty: 1091
- Dołączył(a): 4/8/2011, 12:50
- Lokalizacja: Okolice Krakowa
maciejka - zakładając czysto teoretycznie i nierealnie, mógł przykładowo być kilka razy na torze. schodzić do kolana, kręcić naprawdę dobre czasy (nie na swoim moto). ale gdyby tak było, to by nie pytał na tym forum, więc.
cbr250/kawa 250
cbr250/kawa 250
white/blue zipp pro 50
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
Bo Zabija Nas To Co Kochamy Najbardziej ;(
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
Zaleta mniejszego/tanszego moto jest nie tylko moc, ale cena naprawy przy glebie i spalanie.
Jesli ktos ma kase to moze wywalic z 50-70k PLN na nowa 600tke i jak ja skasuje kupi sobie nowa - o ile przezyje. Ale jesli kto kupuje uzywana kilku-kilkunastoletnia - to znaczy ze nie ma kasy za duzo. I w tym przypadku 250tka jest sensownym pomyslem.
A panny i tak sie nie kapna czy to 250 czy 600 Wazne zeby byly plastiki i lsniacy kolor
Jesli ktos ma kase to moze wywalic z 50-70k PLN na nowa 600tke i jak ja skasuje kupi sobie nowa - o ile przezyje. Ale jesli kto kupuje uzywana kilku-kilkunastoletnia - to znaczy ze nie ma kasy za duzo. I w tym przypadku 250tka jest sensownym pomyslem.
A panny i tak sie nie kapna czy to 250 czy 600 Wazne zeby byly plastiki i lsniacy kolor
-
Piach - Świeżak
- Posty: 189
- Dołączył(a): 2/9/2011, 13:44
- Lokalizacja: Bruksela
mlody636 napisał(a):eszpera (jak wiesz co to znaczy) i 220 koni robi swoje Smile
HAHAHA nie masz chyba na myśli e30 V8 z zaspawanym dyfrem klasyk
Ja na raz zawracam maluchem kumpla 28kucy i co "Å‚yso" Ci...
Jak chcesz coś o sportowym zacięciu na początek, to broń boże nie kupuj szpeja typu 636 bo zginiesz zaiście widowiskowo lub absolutnie niewidowiskowo będziesz brał zakręty.
Z tego typu sprzętów polecałbym:
- GPZ 500
- GSF Bandit 400
- Yamaha XJ 600
XJota to bardzo fajna propozycja, w swoim budżecie znajdziesz bardzo zadbaną sztukę, a nawet będziesz mógł się pokusić o wersje na dwóch tarczach z przodu. 4 gary, spoko odejście, wygoda, zadowalające spalanie, idiotoodporny silnik który razem z karaluchami przetrwa wojnę atomową i dostępność. Zdecydowanie polecam...
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Bandita 400 i cala klase 400 moze lepiej odpusc ze wzgledu na slaba dostepnosc czesci, choc i tak z banditem jest chyba najlepiej pod tym wzgledem.
- pietrek7557
- Bywalec
- Posty: 514
- Dołączył(a): 21/5/2009, 10:57
- Lokalizacja: Opole
Sykopson napisał(a):HAHAHA nie masz chyba na myśli e30 V8 z zaspawanym dyfrem klasyk
Ja na raz zawracam maluchem kumpla 28kucy i co "Å‚yso" Ci...
3litry V8 ma 218 koni. Ja mam m50b25 bez VANOS'a . A maluchem to chyba zawracasz w zimie albo na kostce jak popada deszcz.
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
Pewnie litrem wiec nie kupuj bo sie zabijasz:D
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
KirkBlade napisał(a):Ja musze wiedzieć tylko jedno. Czym jeździ Kaai ? Od razu widać moc w jego wypowiedziach. Jak sie dowiem czym to od razu lecę kupić to samo. Ktoś wie?
statkiem kosmicznym ze star treka
ty nie patrz na to, kto jeździ czym. patrz co ty potrafisz ogarnąć. jak już mówili. możesz kupić litra, tylko po co? potrzebny ci jest litr? szczerze wątpię. jazda na motocyklu ma być zabawą, a nie walką o przetrwanie, a z resztą z kokpitu to plastików i tak raczej nie widzisz. kup sobie to 500 owiewkę i będziesz miał to samo, jak byś na sporcie jechał ;]
- Kaai
- Mieszkaniec forum
- Posty: 4223
- Dołączył(a): 4/1/2012, 15:18
mlody636 napisał(a):3litry V8 ma 218 koni. Ja mam m50b25 bez VANOS'a
Daj spokój z tymi 2KM różnicy bo to prawie nic, poza tym wystarczy że silnik wyjechał z fabryki z bonusem, a to sie zdarza dość często (choć to na tyle stare silniki że teraz raczej mają po 200KM niż te 218), a gwoli ścisłości M50B25 ma 192KM i chyba dobrze celowałem z silnikiem, bo trzylitrówce bliżej do 220 kucy, a że masz jakieś mody w silniku, to już nie miałem prawa typować tego silnika. Zresztą M50B25 jest średni, dużo lepiej zainwestować w M52B28, bo mniej pali, jest mocniejszy i przede wszystkim ma więcej NM, pomijając już fakt że do stawiania bokiem najlepszy jest S13 z SR20DET z tego przedziału mocy i łatwiej modzić (no i jest mniej dresiarski).
(W ogóle po co ja to piszę, ale już mi żal kasować)
Sory za offtop, ale można czasem wprowadzić chyba 2 dodatkowe kółka jak już mlody636 poruszył temat
DO AUTORA TEMATU:
Maciej bierz XJ600, a będziesz zadowolony o np. tu masz taki fajny fortepian:
http://allegro.pl/yamaha-xj-600-s-diver ... 12196.html
CUDO!!!
Suzuki Bandit 400 był
Suzuki SV650 S jest
Suzuki SV650 S jest
-
Sykopson - Stały bywalec
- Posty: 1097
- Dołączył(a): 22/8/2010, 18:14
- Lokalizacja: Kraków (Zielonki)
Tu sie zgodze ze s13 to cudo ale to nissan. Ale nie zgodze sie z m52b28. Jak kupilem bete mialem taki dlugo nie wytrzymal, pozniej kupilem jeszcze jeden i tez dlugo nie wytrzymal. M50B25 wersja bez vanosa jest bardziej debiloodporna. Fakt fabrycznie ma 192KM ale M52B28 ma tylko o jeden konik wiecej z tym ze nadrabia momentem. Osobiscie do driftu dla mnie lepszy jest m50b25. W garazu juz od pol roku lezy 4.0 ale w okolicy brak osoby ktora takie cudo wstawi No i tez brak czasu na jazde dlatego chcialem sprzedac driftowoz ;(. I to nie offtop bo ciagle dyskutujemy o motoryzacji hehe . Mimo tego ze kochamy motory to i tak poruszamy sie autami.
Simson SR 50, Simson S 53, Honda Nsr 80, Suzuki Bandit 250, Honda CBR 600 F2, 3x Honda Cbr 600 F3, 2x Yamaha Fazer 600, 2x Suzuki GSXR 600 SRAD, 2x Suzuki SV 650, Kawasaki Zx6r 636 C6F
- mlody636
- Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/6/2012, 07:31
- Lokalizacja: jesteÅ›??
Posty: 41
• Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
Powrót do Oceny ofert sprzedaży.
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości