CL250 1983 Kopci na biało przy odpalaniu
Posty: 11
• Strona 1 z 1
CL250 1983 Kopci na biało przy odpalaniu
Kupiłem swój pierwszy motocykl przy którym jest trochę roboty.
Silnik po tym jak postoi dymi na biało, czyli jak rozumiem, do cylindra dostaje się olej?
Po tym jak siÄ™ rozgrzeje problem znika.
Pewnie nie ma o związku z rozgrzaniem tylko z wypaleniem oleju, który naciekł.
SkÄ…d olej?
Jak to naprawić?
Będę robił to sam lub w asyście doświadczonego znajomego.
Szukam cały czas manuala do tego modelu, ale nie jest to proste. Znalazłem wiele manuali do cb (bo to bliźniaczy model), ale na razie wszystkie do dwu-cylindrowych.
Mój jest singiel.
Silnik po tym jak postoi dymi na biało, czyli jak rozumiem, do cylindra dostaje się olej?
Po tym jak siÄ™ rozgrzeje problem znika.
Pewnie nie ma o związku z rozgrzaniem tylko z wypaleniem oleju, który naciekł.
SkÄ…d olej?
Jak to naprawić?
Będę robił to sam lub w asyście doświadczonego znajomego.
Szukam cały czas manuala do tego modelu, ale nie jest to proste. Znalazłem wiele manuali do cb (bo to bliźniaczy model), ale na razie wszystkie do dwu-cylindrowych.
Mój jest singiel.
- qbutek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/5/2012, 14:23
- Lokalizacja: Warszawa
Z tego co wiem jak silnik jest zimny to moze dymic na bialo lekko. Mechanikiem nie jestem, ale na moje to nie wada. Bynajmniej mi na zimnym cbr 600 zawsze lekko na bialo dymila a w chlodne poranki to juz w ogole, a oleju ni grama nie brala. No, ale zobaczymy jak ktos inny sie wypowie.
Suzuki GS 500 1991r. -> CBR 600 F2 -> CBR 929
-
Maxi666 - Świeżak
- Posty: 117
- Dołączył(a): 19/3/2010, 18:31
- Lokalizacja: Osiek nad NoteciÄ…
tomera napisał(a):ale gape walnełem...
Tak sądziłem, ale że jestem zielony motocyklowo, to się chciałem upewnić.
Czyli zacznę od góry.
Zaopatrzę się we wszystkie uszczelki i zobaczymy co tam będzie.
Oby wymiana uszczelnień wystarczyła.
- qbutek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/5/2012, 14:23
- Lokalizacja: Warszawa
ale jak kopci na biało to wydaje mi sie ze to raczej płyn chłodniczy ?! olej raczej na niebiesko sie pali... ale u ciebie raczej chłodzenia wodą nie ma...
powiem ci taka sytuacje ze np w juz kilku samochodach bmw bywało tak ze przy starcie zakopcił na biało a płynu, oleju ani niczego nie ubywało, i nie wiadomo czemu tak jest, a dzieje sie to po przegrzaniu silnika...
powiem ci taka sytuacje ze np w juz kilku samochodach bmw bywało tak ze przy starcie zakopcił na biało a płynu, oleju ani niczego nie ubywało, i nie wiadomo czemu tak jest, a dzieje sie to po przegrzaniu silnika...
- tomera
- Stały bywalec
- Posty: 1053
- Dołączył(a): 23/9/2008, 15:13
Zobaczymy.
I tak muszę zdjąć pokrywę zaworów, bo spod niej leci olej na zewnątrz i wtedy może coś zobaczę.
Uszczelka pod głowicę kosztuje niecałe 50 zł, a uszczelniacze zaworowe jakieś grosze, więc w razie co dla spokoju zrobię.
Płyny chłodniczego na pewno nie ma
Dymi tylko jak postoi trochÄ™ - minimum 1,5 godziny.
Po całej nocy robię na chwilę mgłę w okolicy.
Może koś wie w jakiej Hondzie był jeszcze stosowany ten silnik lub podobny singiel.
Chciałbym robić o zgodnie ze sztuką.
Przy samochodach dość ważne są momenty dokręcania głowicy i innych uszczelnianych połączeni, więc w moto pewnie też.
I tak muszę zdjąć pokrywę zaworów, bo spod niej leci olej na zewnątrz i wtedy może coś zobaczę.
Uszczelka pod głowicę kosztuje niecałe 50 zł, a uszczelniacze zaworowe jakieś grosze, więc w razie co dla spokoju zrobię.
Płyny chłodniczego na pewno nie ma
Dymi tylko jak postoi trochÄ™ - minimum 1,5 godziny.
Po całej nocy robię na chwilę mgłę w okolicy.
Może koś wie w jakiej Hondzie był jeszcze stosowany ten silnik lub podobny singiel.
Chciałbym robić o zgodnie ze sztuką.
Przy samochodach dość ważne są momenty dokręcania głowicy i innych uszczelnianych połączeni, więc w moto pewnie też.
- qbutek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/5/2012, 14:23
- Lokalizacja: Warszawa
http://www.manualedereparatie.info/manu ... e.info.zip
to chyba ten manual. Jak nie to szukaj tu:
http://www.manualedereparatie.info/categorii/honda.html
to chyba ten manual. Jak nie to szukaj tu:
http://www.manualedereparatie.info/categorii/honda.html
tea who you yea bunny
-
zxer - Stały bywalec
- Posty: 1277
- Dołączył(a): 9/10/2010, 11:53
- Lokalizacja: Londyn / inowroclaw
zxer napisał(a):http://www.manualedereparatie.info/manuale/honda/Honda_CB_CL_SL_250_350_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info.zip
to chyba ten manual. Jak nie to szukaj tu:
http://www.manualedereparatie.info/categorii/honda.html
Dzięki, ale niestety we wszystkich manualach z tej strony dotyczących CB/CL 250 350 opisane są tylko silniku dwucylindrowe.
- qbutek
- Świeżak
- Posty: 14
- Dołączył(a): 23/5/2012, 14:23
- Lokalizacja: Warszawa
Posty: 11
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości