Regenereacja wału
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Regenereacja wału
Wie ktoś jakie są koszty regeneracji wału przy silniku poj. 125ccm i jaka jest żywotność takiego wału?
I jeszcze jedno czy przegrzane przeciwwagi w okolicach łożyska korbowodu wpływają jakoś na żywotność wału po regeneracji? Korbowód chyba się nie przegrzał, ale zaraz pójdę go umyć w benzynie to może coś więcej zobaczę.
Wał jest do bardzo nietypowego silnika i nigdzie nie idzie dostać wału, a posypało się łożysko na korbie i trzeba coś z tym zrobić, korbowodu niestety też nie dokupię
I jeszcze jedno czy przegrzane przeciwwagi w okolicach łożyska korbowodu wpływają jakoś na żywotność wału po regeneracji? Korbowód chyba się nie przegrzał, ale zaraz pójdę go umyć w benzynie to może coś więcej zobaczę.
Wał jest do bardzo nietypowego silnika i nigdzie nie idzie dostać wału, a posypało się łożysko na korbie i trzeba coś z tym zrobić, korbowodu niestety też nie dokupię
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
wymiana korbowodu z wywazaniem to koszt około 80-120 zł
wszystkie crossówki maja regenerowane wały i raczej mało kto kupuje nowe zestawy, kazdy zmienai korbe i dalej smiga
co do przegrzania, korbowód pracuje na łozysku który pracuje na sworzniu - to wszystko jest nowe. co do samej wymiany jaki to sprzęt ? warto jednak wymienic korbe, kiedys tez to przerabiałem z kolegą w niby typowym ale nietypowym sprzęcie - yamaha DT 80. miał sportową wersje japonska w Polsce korby praktycznie niedostępne albo ceny mega zaporowe ( wartosc połowy motocykla ) tez miał dylemat ostatecznie kupił inny wał zdrowy. korbowód był ok, ale łozyska padły. nie jedna osoba potwierdziła że wymiana łozysk korbowodu bez wymiany samego korbowodu to nieporozumienie i kasa w błoto
wszystkie crossówki maja regenerowane wały i raczej mało kto kupuje nowe zestawy, kazdy zmienai korbe i dalej smiga
co do przegrzania, korbowód pracuje na łozysku który pracuje na sworzniu - to wszystko jest nowe. co do samej wymiany jaki to sprzęt ? warto jednak wymienic korbe, kiedys tez to przerabiałem z kolegą w niby typowym ale nietypowym sprzęcie - yamaha DT 80. miał sportową wersje japonska w Polsce korby praktycznie niedostępne albo ceny mega zaporowe ( wartosc połowy motocykla ) tez miał dylemat ostatecznie kupił inny wał zdrowy. korbowód był ok, ale łozyska padły. nie jedna osoba potwierdziła że wymiana łozysk korbowodu bez wymiany samego korbowodu to nieporozumienie i kasa w błoto
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
to może swap z czegoś innego po całości?
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
z tego co przejzałem w necie za 99 zł jest oryginał daelim łozysko stopy korbowodu...
jak na prawde nie ma nic to mozna wymienic zawsze to jakis czas polata. o ile korbowód nie jest wysmigany, najlepiej było by to pomierzyc tylko najgorzej ze nie ma nawet z czym porównac ale przynajmniej zmierzyc w 2 osiach sprawdzic czy nie ma jaja
jak na prawde nie ma nic to mozna wymienic zawsze to jakis czas polata. o ile korbowód nie jest wysmigany, najlepiej było by to pomierzyc tylko najgorzej ze nie ma nawet z czym porównac ale przynajmniej zmierzyc w 2 osiach sprawdzic czy nie ma jaja
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Przemo_rene napisał(a):to może swap z czegoś innego po całości?
Szukałem, ale niestety każdy się różni mniej lub bardziej i to w taki sposób, że nie bardzo da się go przerobić.
henio12323 napisał(a):z tego co przejzałem w necie za 99 zł jest oryginał daelim łozysko stopy korbowodu...
jak na prawde nie ma nic to mozna wymienic zawsze to jakis czas polata. o ile korbowód nie jest wysmigany, najlepiej było by to pomierzyc tylko najgorzej ze nie ma nawet z czym porównac ale przynajmniej zmierzyc w 2 osiach sprawdzic czy nie ma jaja
Mógłbyś podać linka, lub chociaż wymiary tego łożyska? Wtedy już wiedziałbym jaki otwór jest w korbowodzie po stronie czopu.
-
komarcc - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2335
- Dołączył(a): 14/5/2010, 20:11
- Lokalizacja: Wieluń
http://www.sklep.bestbike.pl/product_in ... cts_id=319 takie cos znalazłem
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
-
henio12323 - Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości