[używane] Hard enduro do 10 000 zł - możliwe?
Posty: 38
• Strona 1 z 2 • 1, 2
[używane] Hard enduro do 10 000 zł - możliwe?
Dyskusja na temat: Hard enduro do 10 000 zł - możliwe?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Hard enduro do 10 000 zł - możliwe?
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Hard enduro do 10 000 zł - możliwe?
- Ścigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie no w okresie luty-czerwiec jest to bardzo trudne, ale jak się poszuka koło okolic października to można kupić naprawdę niezły sprzęt za dobrą kasę ... który oddajemy od razu do mechanika (w zimie serwis duuzo tańszy)... i mamy sprzęt jak marzenie <br><hr>XR 400
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Yamaha WR250F - użytkowałem 4 lata
Robiłem wszystkie podjazdy, które robili na motocyklach o pojemności powyżej 400 ccm - to odnośnie mocy.
Koszty:
Przez 4 lata wydałem około 8,5 tys. na serwis. W tym czasie zrobiłem jeden remont generalny silnika (korba+tłok). Dodam, że nie oszczędzałem na pozostałych częściach.
Łańcuszek rozrządu: co 60 MTH
Zawory: co 40 MTH
Olej: co 20 MTH
Tłok: co 160 MTH
Korba: co dwa tłoki, choć lepiej zmienić z tłokiem.<br><hr>Ziom
Robiłem wszystkie podjazdy, które robili na motocyklach o pojemności powyżej 400 ccm - to odnośnie mocy.
Koszty:
Przez 4 lata wydałem około 8,5 tys. na serwis. W tym czasie zrobiłem jeden remont generalny silnika (korba+tłok). Dodam, że nie oszczędzałem na pozostałych częściach.
Łańcuszek rozrządu: co 60 MTH
Zawory: co 40 MTH
Olej: co 20 MTH
Tłok: co 160 MTH
Korba: co dwa tłoki, choć lepiej zmienić z tłokiem.<br><hr>Ziom
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Acha i zrobiłem przez ten czas koło 250 MTH<br><hr>ZiomKomentatorzy napisał(a):Yamaha WR250F - użytkowałem 4 lata
Robiłem wszystkie podjazdy, które robili na motocyklach o pojemności powyżej 400 ccm - to odnośnie mocy.
Koszty:
Przez 4 lata wydałem około 8,5 tys. na serwis. W tym czasie zrobiłem jeden remont generalny silnika (korba+tłok). Dodam, że nie oszczędzałem na pozostałych częściach.
Łańcuszek rozrządu: co 60 MTH
Zawory: co 40 MTH
Olej: co 20 MTH
Tłok: co 160 MTH
Korba: co dwa tłoki, choć lepiej zmienić z tłokiem.<br><hr>Ziom<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
DR-Z 400E jest imho ciekawym rozwiązaniem, w którym spuszczając nieco z właściwości jezdnych, zyskuje się sporo na kosztach obsługi. Warto byłoby ją dołożyć do tej listy.<br><hr>kamusial
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
fullcrossy zbyt chętnie wybuchają a w cięzkim terenie są za męczące <br><hr>ErniKomentatorzy napisał(a):wole krossa kupic zz 6k i miec to w zadzie!<br><hr>hh<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Piszcie co chcecie, siedzę w tym temacie do 20 lat. Honda cr250, rocznik dowolny z przedzialu 1992-1997. Cena za stan średni- ok. 3500-4000zl. Do tego nowy tlok 400zl, nowy zestaw napedowy bez o-ring 500zl, nowe lozyska w kolach i wachaczu 300zl, opony komplet 600zl. I mamy swietny motocykl do enduro. Ciągnie od dołu, ciągnie na górze. Dla mnie bajka, ale to moja opinia<br><hr>pit
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
bez o-ring 500zl????? opony 300zl ????i ty siedzisz 20 lat w tym hahahha te ceny sa chyba z przed 20 lat <br><hr>ar3Komentatorzy napisał(a):Piszcie co chcecie, siedzę w tym temacie do 20 lat. Honda cr250, rocznik dowolny z przedzialu 1992-1997. Cena za stan średni- ok. 3500-4000zl. Do tego nowy tlok 400zl, nowy zestaw napedowy bez o-ring 500zl, nowe lozyska w kolach i wachaczu 300zl, opony komplet 600zl. I mamy swietny motocykl do enduro. Ciągnie od dołu, ciągnie na górze. Dla mnie bajka, ale to moja opinia<br><hr>pit<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Autorze nie wprowadzaj czytelników w błąd. NIe zgadzam się i nie rozumiem dlaczego należy unikać exc 520 skoro on mniej waży niż początkowe wersje exc 525 (tak na marginesie te modele to jest praktycznie ten sam motocykl, najwiekszą rożnicą jest tylko kształtem plastykow, piec jest ten sam).
Sam latałem exc 520 2 sezony teraz przesiadlem się na 525 4 lata młodszego i różnicy w prowadzeniu nie zauważyłem żadnej. <br><hr>endurofann
Sam latałem exc 520 2 sezony teraz przesiadlem się na 525 4 lata młodszego i różnicy w prowadzeniu nie zauważyłem żadnej. <br><hr>endurofann
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Akurat gość dobrze pisze za 600 zł masz komplet opon 500 zł napęd nawet z o-ringiem kupisz, w 2t dużo się da zrobić samemu , ale cf 250 do enduro nie jest najlepsze. Brak świateł słaby dół inne przełożenia trochę twarda zawiecha. Lepiej (z tych do 10 tyś) wr 250 albo jakieś dobrą xr 400 lub dr-z E są dużo cięższe ale mają inną typową charakterystykę pod enduro. Takie moje zdanie <br><hr>TomekKomentatorzy napisał(a):Piszcie co chcecie, siedzę w tym temacie do 20 lat. Honda cr250, rocznik dowolny z przedzialu 1992-1997. Cena za stan średni- ok. 3500-4000zl. Do tego nowy tlok 400zl, nowy zestaw napedowy bez o-ring 500zl, nowe lozyska w kolach i wachaczu 300zl, opony komplet 600zl. I mamy swietny motocykl do enduro. Ciągnie od dołu, ciągnie na górze. Dla mnie bajka, ale to moja opinia<br><hr>pit<br>Komentatorzy napisał(a):bez o-ring 500zl????? opony 300zl ????i ty siedzisz 20 lat w tym hahahha te ceny sa chyba z przed 20 lat <br><hr>ar3<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jezeli nie ma sie w nadmiarze pieniędzy to należy brac pod uwagę SUZUKI dr 350 moto średniotani w zakupie i super tani w eksploatacji ustawianie zaworów na śróbki a do słynnych problemów z głowicą doprowadzają użytkownicy na własne życzenie nie zmieniając często oleju lub go przegrzewając ponieważ motocykl chłodzony jest też olejem poza tym wad prawie brak doskonały dół oraz nie himeryczne oddawanie mocy - bardzo wysoka kultura pracy silnika nie wspominająć o śladowym zużyciu paliwa na poziomie kilku litrów na 100km. <br><hr>Paweł
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jezeli nie ma sie w nadmiarze pieniędzy to należy brac pod uwagę SUZUKI dr 350 moto średniotani w zakupie i super tani w eksploatacji ustawianie zaworów na śróbki a do słynnych problemów z głowicą doprowadzają użytkownicy na własne życzenie nie zmieniając często oleju lub go przegrzewając ponieważ motocykl chłodzony jest też olejem poza tym wad prawie brak doskonały dół oraz nie himeryczne oddawanie mocy - bardzo wysoka kultura pracy silnika nie wspominająć o śladowym zużyciu paliwa na poziomie kilku litrów na 100km. <br><hr>Paweł
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zapomniano w artykule o kilku fajnych motorkach. Od dwóch lat mam CRF 250x - super do zabawy w każdym terenie i czasem do kupienia poniżej 10 000 zł. Polecam.<br><hr>Kazikktm
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
DT 125r - czekam na test używanego bardzo rozpoznawalny i popularny sprzęt w naszym kraju w zasadzie dla wielu to wstęp do świata enduro. <br><hr>kk
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Dokładnie też bym z chęcią przeczytał test motocykla który "w końcu" nauczył mnie techniki jazdy który może i miał miękkie zawieszenie i lipne hamulce ale prowadził się jak po sznurku, był prosty w naprawie ... zresztą tam się nic nie psuło Najlepszy motocykl od Yamahy jakim dane mi było jeździć (nie xtz nie xt nie nawet nie wr). Aż się łza w oku kręci <br><hr>XR 400Komentatorzy napisał(a):DT 125 - czekam na test używanego<br><hr>kk<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 38
• Strona 1 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości