Zobacz wątek - <i>[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia]</i> Elektryczne Su
NAS Analytics TAG

[Motocykle egzotyczne - spostrzeżenia] Elektryczne Su

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2011, 16:53

Boże uchroń nas przed światem w którym będziemy musieli jeździć motocyklami na prąd!!! <br><hr>Antyglobalista
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/11/2011, 19:37

mogliście darować sobie ten podkład muzyczny<br><hr>czytelnik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 6/11/2011, 22:22

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=hDF2EMjir2k&feature=player_embedded" target="blank" class="link" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=hDF2EMjir2k&feature=player_embedded</a>

całkiem fajny <br><hr>coval
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 6/11/2011, 23:15

Komentatorzy napisał(a):Chciałem zauważyć, że prąd nie bierze się z niczego, tylko z surowców nieodnawialnych - w Polsce to jakieś 95%!!! Podobnie jak paliwo w baku! Więc nie widzę w tym niczego ekologicznego. Marketing - ot co. Tak samo jak żarówki energooszczędne czy halogeny ledowe. Jednak jak widać, wielu już się na to nabrało.<br><hr>elektryk<br>
Lecz gdyby właściciel takiego suzuki czerpał prąd z elektrowni która korzysta z energii wodnej, czy wiatru - tak to ma sens<br><hr>ssss
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/11/2011, 06:47

Komentatorzy napisał(a):Boże uchroń nas przed światem w którym będziemy musieli jeździć motocyklami na prąd!!! <br><hr>Antyglobalista <br>
racja! A gdzie odgłos z tłumika??!! gdzie ten pomruk??!! <br><hr>olxon
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/11/2011, 11:50

No dobra, ale jeszcze potrzebny jest VroomBox bo inaczej puszkarze rozjadÄ… :)<br><hr>bzium
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 7/11/2011, 16:52

Widać duży problem z zawieszeniem w tym pojeździe.Zmiana geometrii układu napędowego może być nie dokońca przemyślana
Pozdrawia<br><hr>ltd
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/11/2011, 09:49

Chylę czoła przed autorem przeróbki. Zamiast GS teraz powinien być ES.
A co do energii - myślicie, że prąd będzie tańszy??? A z czego utrzyma się państwo??? Spadną dochody z paliw płynnych to będą musiały wzrosnąć te za prąd - w przyrodzie nic nie ginie a ekonomia jest bezlitosna. Patrząc z dłuższej perspektywy to nie mamy co liczyć na tanią energię bo żaden rząd nie pozwoli sobie na znaczne uszczuplenie budżetu. To co dziś jawi się opłacalnym za czas jakiś już takie być nie musi... A z naszego punktu widzenia niech sobie bogacze śmigają V8 czy V12 i niech tylko dużo jeżdżą a nie lansują się na bulwarach ;-)<br><hr>Lesio
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/11/2011, 01:49

Komentatorzy napisał(a):Nic nigdy nie zastąpi silnika spalinowego! Koniec.<br><hr>Świniak<br>
Silnik turbowalowy...koszta dosyc duze ale szmoc wielka i jezdzi na wszystkim co sie pali...olej, benzyna, nawet rzepakowego mozesz nalac ;P<br><hr>zxer
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/11/2011, 11:33

Nie lepiej kupic CBF 125 spala 1,7 do max 2,0 Paliwa bez żadnego oszczędzania :)<br><hr>xxx
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/11/2011, 20:31

Komentatorzy napisał(a):Nie lepiej kupic CBF 125 spala 1,7 do max 2,0 Paliwa bez żadnego oszczędzania :)<br><hr>xxx<br>
a czym się różni konstrukcja tego motocykla od konstrukcji elektrycznego skutera który w sprzedaży u nas w kraju jest już od dawna, pomijam różnice w masie pojazdów ponieważ skutera zasięg jest do 70km a w tym gs do 35km. A tak po za tym gratulacje i szacun dla Pana konstruktora. <br><hr>mario11
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/11/2011, 21:07

ja mam takie pytanie bo był test cbf 500 er5 i gs500 gdzoe na sprzegle chyba cbf miala 50 km er5 48 km a gs 500 43 km ale niebyło wtym gronie niewiedziec czemu gpz 500 i wlasnie chcialem sie zapytac ile gpz 500 ma koni według katalogu 60 ale znalazłem pare wykresów w necie seryjnych 500 i mialy max 53 km na sprzegle powinni byli zmierzyc gpz 500 w tyms amym tescie razem z cb er i gs według danych w katalogu miedzy er i gpz jest 10 km róznicy według tego co znalazłem maxymalnie 5 i chciałem sie własnie ejszcze zapytac gdzie sa róznice miedzy er5 a gpz w silniku <br><hr>czorcz prosto z manety
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 22/11/2011, 05:25

Komentatorzy napisał(a):Nic nigdy nie zastąpi silnika spalinowego! Koniec.<br><hr>Świniak<br>
Komentatorzy napisał(a):Ewentualnie jakiś silnik do którego paliwo można uzupełnić tak samo szybko jak w saplinowym, oczywiście bez pierdół w stylu wymiana baterii...<br><hr>trolol<br>
Komentatorzy napisał(a):NIEDLUGO WSZYSTKIE SPALINOWE ZASTĄPIĄ ELEKTRYCZNE PROBLEM NIE W TYM ŻE NIEMA JESZCZE TECHNOLOGI KTORA POZWOLI NA SZYBKIE LADOWANIE BO TAKA JUŻ JEST , NAPRZYKLAD BATERIE KTÓRE MOZNA NALADOWAĆ W 85% W 9MIN A W 100%20MIN NA DZIŚ 530$ SZTUKA WAGA 4KG, PROBLEM W W KONCERNACH PALIWOWYCH KTÓRE ZAMIAST INWESTOWAĆ W NOWA TECHNOLOGIE DALEJ RYJA W ZIEMII W POSZUKIWANIU ROPY I W NASZYCH ŻĄDZĄCYCH KTÓRZY TYLKO DUZO MÓWIĄ O EKOLOGI ALE TAK NAPRAWDE KOMPLETNIE NIEZALEŻY IM ABY SAMOCHODY NAPRZYKLAD PALILY MNIE LUB BYLY NAPĘDZANE INNĄ ENERGIĄ , WYOBRAŻCIE SOBIE TERAZ JAKBY MILIONY SAMOCHODOW ZACZELY PALIC TYLKO 1-2 LITROW MNIEJ , TO JUZ KATASTROFA BIORĄC POD UWAGE AKCYZE KTÓRA ŚCIAGANA JEST Z KAZDEGO LITRA PALIWA , ALE TO TYLKO KWESTIA CZASU A WSZYSCY PRZESIĄDZIEMY SIĘ NA ELEKTRYCZNE SAMOCHODY I MOTOCYKLE O TAKICH OSIĄGACH JAK SPALINOWE<br><hr>MAREK LASZKIEWICZ<br>
co to za bateria? masz model<br><hr>dghgh
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/2/2012, 23:23

Sam o tym myślałem :) ale przeraziła mnie jedna rzecz o której nikt tu nie wspomniał i przez która nie robiłem motocykla elektrycznego. Mianowicie stosunek mocy do prądów wyładowania baterii, mimo że Trojan to bardzo wytrzymałe baterie trakcyjne to jednak moce silnika oscylujące powyżej 5 kW przy tak małej konfiguracji baterii 48V 100Ah po prostu zarżną te baterie w kilkadziesiąt cykli ładowania. Policzmy: 5000W/48V = około 100A a 20 000W daje już pobór rzędu 400A, czyli 4x tyle ile pojemności ma bateria, oczywiście motor tyle nie pobiera dla utrzymania prędkości w mieście a zapewne ok 1000 do 3000W, wielkie moce pobiera dopiero przy przyspieszaniu. Więc nie zdziwił bym się jak bateria nie wytrzyma nawet 2 sezonów.... Dla tego mój projekt utkną na drogich ale wielokrotnie bardziej wytrzymałych bateriach litowych A123 Systems. Po prostu nie opłaca mi się wymieniać bloku baterii 48V 150Ah 120kg wagi, (w moim przypadku) co 2 lata, bo to koszt ok 3000 zl. Po za tym bardzo mi się podoba. Winszuje konstruktorowi.<br><hr>Heniu
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 21/3/2012, 11:31

Piękne brzmienie silnika . Uwielbiam podkłady muzyczne :-/ Widać ze jeździ ale jak ? czy to wyje czy skrzypi czy inne odgłosy wydaje nie wiadomo . Pewnie słychać jak hulajnogę elektryczną . Fajnie by było oglądnąć film w oryginale . Ile wyciąga ? Jaki zasięg ? przyśpieszenie ? Równie dobrze można założyć silnik od kosiarki elektrycznej 24v podpiąć 2 akumlatory od Tico odpowiednia przekładnia i też jedzie . Niech ktoś wrzuci normalny film .<br><hr>CZARNY
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2013, 11:20

Fajne, ale aż się prosi o zainstalowanie przerzutek, jak w rowerze.<br><hr>Wat
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 11/6/2013, 13:31

Komentatorzy napisał(a):Nie lepiej kupic CBF 125 spala 1,7 do max 2,0 Paliwa bez żadnego oszczędzania :)<br><hr>xxx<br>
Komentatorzy napisał(a):a czym się różni konstrukcja tego motocykla od konstrukcji elektrycznego skutera który w sprzedaży u nas w kraju jest już od dawna, pomijam różnice w masie pojazdów ponieważ skutera zasięg jest do 70km a w tym gs do 35km. A tak po za tym gratulacje i szacun dla Pana konstruktora. <br><hr>mario11<br>
w tekscie jest podana informacja z ktorej wynika ze ten gs ma zasieg okolo 70 km.<br><hr>pozdro
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/7/2014, 08:58

Komentatorzy napisał(a):Sam o tym myślałem :) ale przeraziła mnie jedna rzecz o której nikt tu nie wspomniał i przez która nie robiłem motocykla elektrycznego. Mianowicie stosunek mocy do prądów wyładowania baterii, mimo że Trojan to bardzo wytrzymałe baterie trakcyjne to jednak moce silnika oscylujące powyżej 5 kW przy tak małej konfiguracji baterii 48V 100Ah po prostu zarżną te baterie w kilkadziesiąt cykli ładowania. Policzmy: 5000W/48V = około 100A a 20 000W daje już pobór rzędu 400A, czyli 4x tyle ile pojemności ma bateria, oczywiście motor tyle nie pobiera dla utrzymania prędkości w mieście a zapewne ok 1000 do 3000W, wielkie moce pobiera dopiero przy przyspieszaniu. Więc nie zdziwił bym się jak bateria nie wytrzyma nawet 2 sezonów.... Dla tego mój projekt utkną na drogich ale wielokrotnie bardziej wytrzymałych bateriach litowych A123 Systems. Po prostu nie opłaca mi się wymieniać bloku baterii 48V 150Ah 120kg wagi, (w moim przypadku) co 2 lata, bo to koszt ok 3000 zl. Po za tym bardzo mi się podoba. Winszuje konstruktorowi.<br><hr>Heniu<br>
a jak byś zastosował jakiś kondensator który trzymał by większy prąd potrzebny do przyspieszenia? :><br><hr>Paweł
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/7/2014, 18:40

Komentatorzy napisał(a):Piękne brzmienie silnika . Uwielbiam podkłady muzyczne :-/ Widać ze jeździ ale jak ? czy to wyje czy skrzypi czy inne odgłosy wydaje nie wiadomo . Pewnie słychać jak hulajnogę elektryczną . Fajnie by było oglądnąć film w oryginale . Ile wyciąga ? Jaki zasięg ? przyśpieszenie ? Równie dobrze można założyć silnik od kosiarki elektrycznej 24v podpiąć 2 akumlatory od Tico odpowiednia przekładnia i też jedzie . Niech ktoś wrzuci normalny film .<br><hr>CZARNY<br>
No dokładnie, zawsze robią na mnie wrażenie teksty tutejszych redaktorów, ale ten filmik z durnym podkładem muzycznym to szczyt głupoty, naprawdę...<br><hr>temp
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości




na górê