Zobacz wÄ…tek - <i>[biblioteka]</i> Warsztat Åšcigacz.pl - naciÄ…ganie...
NAS Analytics TAG

[biblioteka] Warsztat Åšcigacz.pl - naciÄ…ganie...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 24/7/2010, 15:28

witam wszystkich :-)
czy ktos moze mi pomoc w naciagnieciu lancucha w mv agusta brutale?wystarczy jezeli ktos z was napisze jak mam to zrobic:-)
z gory dzieki
dunczyk<br><hr>dunczyk
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 13/9/2010, 11:02

Mechanik pierwszej wody tylko , że czasami przy dokręcaniu koła to łańcuch zmienia wartość naciągu a jakoś nie słyszałem by o tym wspomniał <br><hr>zanetis
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 16/10/2011, 19:05

Komentatorzy napisał(a):Stwierdzenie , ze stare koło łancuchowe błyskawicznie zniszczy łańcuch , jest wzięte z "kapelusza " . Jeśli ocenie wzrokowo , ze tylna zębatka jest OK ,zakładam nowy łańcuch . I jego przebieg jest zblizony do łańcucha który pracował na nowym komplecie kół . Srednie przebiegi 25-30 kkm . Zębatka zdawcza po tym przebiegu jest do wyrzucenia .<br><hr>Arapaho<br>
Komentatorzy napisał(a):No to super, że tobie akurat tak wychodzi. Natomiast na twoim jednym przypadku nie można uogólniać na całą populację. Aha tak przy okazji na oko i wyczucie to chłop w szpitalu zmarł.<br><hr>Scrooge McDuck<br>
Komentatorzy napisał(a):OK , a Tobie jak wychodzi ? Ile razy Ty , lub twoi znajomi zostawili stara , sprawną zębatkę i okazało się że po 3 kkm , nadaje się na złom ?<br><hr>Arapaho<br>
jeżeli zębatki są dobre nie ma potrzeby zmieniać zgadzam się z kolegą sam tak jeżdże i wszystko jest ok.<br><hr>adamcbr954
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/11/2011, 16:20

Komentatorzy napisał(a):Stwierdzenie , ze stare koło łancuchowe błyskawicznie zniszczy łańcuch , jest wzięte z "kapelusza " . Jeśli ocenie wzrokowo , ze tylna zębatka jest OK ,zakładam nowy łańcuch . I jego przebieg jest zblizony do łańcucha który pracował na nowym komplecie kół . Srednie przebiegi 25-30 kkm . Zębatka zdawcza po tym przebiegu jest do wyrzucenia .<br><hr>Arapaho<br>
Komentatorzy napisał(a):No to super, że tobie akurat tak wychodzi. Natomiast na twoim jednym przypadku nie można uogólniać na całą populację. Aha tak przy okazji na oko i wyczucie to chłop w szpitalu zmarł.<br><hr>Scrooge McDuck<br>
Komentatorzy napisał(a):OK , a Tobie jak wychodzi ? Ile razy Ty , lub twoi znajomi zostawili stara , sprawną zębatkę i okazało się że po 3 kkm , nadaje się na złom ?<br><hr>Arapaho<br>
Komentatorzy napisał(a):jeżeli zębatki są dobre nie ma potrzeby zmieniać zgadzam się z kolegą sam tak jeżdże i wszystko jest ok.<br><hr>adamcbr954<br>
Dokładnie, zależy to również o twardości łańcucha, ale standardowo jeden komplet zębatek powinien wytrzymać 3 łańcuchy, jeśli są supertwarde to pewnie ze dwa.<br><hr>Jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 16/11/2011, 16:28

Z tym czyszczeniem (że niby nie trzeba, że lepiej smarować a nie czyścić) to jest wielka bzdura.
Generalnie łańcuch powinien być czysty! Nie, że smarujemy i w drogę! Należy łańcuch nasmarować a tak naprawdę wsączyć smar w ogniwa a następnie wytrzeć łańcuch szmatą właśnie po to żeby nie zbierał syfu z powietrza.
Niewytarty łańcuch brudzi się bardzo szybko i syfi wszystko wokoło obklejąjąc się cząstkami piasku, który potem wyciera w szybszym tempie elementy.<br><hr>Jacek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/3/2012, 14:07

Naciągacie wg podziałki, czy licząc obroty śrubek na wahaczach?
U mnie w suzuce jest różnica o 1,5 pełnego obrotu śrubki, a więc: jeśli naciągam wg podziałki na blaszce na wahaczu: to z jednej strony 9 obrotów śrubki, a z drugiej 10,5 obr. śrubki.
LUB
Jeśli wg obrótów śrubki, to przy symetrycznym wykręcaniu śrubek na wahaczach o 10obr.: z jednej strony 5ty znacznik, a z drugiej 6sty. I jaką metodą wybrać metodę naciągania??????

<br><hr>zagadkA
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/8/2012, 23:51

Komentatorzy napisał(a):Mechanik pierwszej wody tylko , że czasami przy dokręcaniu koła to łańcuch zmienia wartość naciągu a jakoś nie słyszałem by o tym wspomniał <br><hr>zanetis<br>
masz racje. Ja w swojej yamaszce r1 nastawialem naciag niedawno i zauwazylem te inna wartosc naciagu lancucha<br><hr>kamilo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 25/8/2014, 12:28

Komentatorzy napisał(a):Naciągacie wg podziałki, czy licząc obroty śrubek na wahaczach?
U mnie w suzuce jest różnica o 1,5 pełnego obrotu śrubki, a więc: jeśli naciągam wg podziałki na blaszce na wahaczu: to z jednej strony 9 obrotów śrubki, a z drugiej 10,5 obr. śrubki.
LUB
Jeśli wg obrótów śrubki, to przy symetrycznym wykręcaniu śrubek na wahaczach o 10obr.: z jednej strony 5ty znacznik, a z drugiej 6sty. I jaką metodą wybrać metodę naciągania??????

<br><hr>zagadkA<br>
taka jaka zaleca producent i podpowiada logika;) te znaczniki nie sa wybite przypadkowo;)<br><hr>suzuki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê