Porównanie KTM 2t EXC 250 vs 4t EXC-F 350
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Porównanie KTM 2t EXC 250 vs 4t EXC-F 350
Ciekawe porównanie 2t z 4t. Napisałem temat, ponieważ chciałem usłyszeć wasze argumenty za i przeciw 2t i 4t, oraz doświadczenia, do jakich terenów najlepiej pasują maszyny, który byś wybrał i za co np. dźwięk, spalanie, moc, prowadzenie itp... Wszystko co wymyślicie  
KTM 250 EXC
 
KTM 350 EXC-F

				 
KTM 250 EXC
 
- Kod: Zaznacz cały
- Engine
 Engine type Single cylinder, 2-stroke
 Displacement 249 cc
 Bore/stroke 66.4/72 mm
 Compression ratio -
 Starter/battery Kick- and electric starter / 12V 3Ah
 Transmission 6 gears
 Carburetor Keihin PWK 36S AG
 Control Exhaust control TVC
 Lubrication Mixture oil lubrication 1:60
 Gear ratios 14:32 16:26 20:25 22:23 25:22 26:20
 Primary ratio 26:72
 Final drive 14:50 (13:50)
 Cooling Liquid cooling
 Clutch Wet multi-disc clutch, Brembo hydraulics
 Ignition Kokusan
 
 Chassis
 Frame Central double-cradle-type 25CrMo4
 Subframe Aluminium
 Handlebar Neken, Aluminium Ø 28/22 mm
 Front suspension WP-USD Ø 48 mm
 Rear suspension WP-PDS shock absorber
 Suspension travel front/rear 300/335 mm
 Front/rear brakes Disc brake Ø 260/220 mm
 Front/rear rims 1.60 x 21''; 2.15 x 18'' Excel
 Front/rear tires 90/90-21''; 140/80-18''
 Chain X-Ring 5/8 x 1/4"
 Silencer Aluminium
 Steering head angle 63.5°
 Wheel base 1,482±10 mm
 Ground clearance 355 mm
 Seat height 960 mm
 Tank capacity, approx. 9.5 l
 Weight, without fuel, approx. 102.9 kg
KTM 350 EXC-F

- Kod: Zaznacz cały
- Engine
 Engine type Single cylinder, 4-stroke
 Displacement 349.7 cc
 Bore/stroke 88/57.5 mm
 Compression ratio 12,3:1
 Starter/battery Kick- and electric starter / 12V 4Ah
 Transmission 6 gears
 Carburetor Keihin EFI, flow restrictor 42 mm
 Control 4 V / DOHC with finger followers
 Lubrication Pressure lubrication with 2 oil pumps
 Gear ratios 14:32 16:26 20:25 22:23 25:22 26:20
 Primary ratio 24:73
 Final drive 14:52 (13:52)
 Cooling Liquid cooling
 Clutch Wet multi-disc clutch, Brembo hydraulics
 Ignition Keihin EMS
 
 Chassis
 Frame Central double-cradle-type 25CrMo4
 Subframe Aluminium
 Handlebar Neken, Aluminium Ø 28/22 mm
 Front suspension WP-USD Ø 48 mm
 Rear suspension WP-PDS shock absorber
 Suspension travel front/rear 300/335 mm
 Front/rear brakes Disc brake Ø 260/220 mm
 Front/rear rims 1.60 x 21''; 2.15 x 18'' Excel
 Front/rear tires 90/90-21"; 140/80-18"
 Chain X-Ring 5/8 x 1/4"
 Silencer Aluminium
 Steering head angle 63.5°
 Wheel base 1,482±10 mm
 Ground clearance 345 mm
 Seat height 970 mm
 Tank capacity, approx. 9.5 l
 Weight, without fuel, approx. 107.5 kg
Czary Mary
			- BRaYaN1212
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08
Witam, ja bym brał 350  na spalanie nigdy nie patrzyłem bo jak mnie stać na moto to i na paliwo. Ewentualnie dźwięk bo 2T kolokwialnie napisze to dźwiękiem przypomina mi odkurzacz. Druga sprawa ja mam zamiłowanie do 4T. Niby 350 cięższa jest ale i tak bym brał ją.
 na spalanie nigdy nie patrzyłem bo jak mnie stać na moto to i na paliwo. Ewentualnie dźwięk bo 2T kolokwialnie napisze to dźwiękiem przypomina mi odkurzacz. Druga sprawa ja mam zamiłowanie do 4T. Niby 350 cięższa jest ale i tak bym brał ją.
				 na spalanie nigdy nie patrzyłem bo jak mnie stać na moto to i na paliwo. Ewentualnie dźwięk bo 2T kolokwialnie napisze to dźwiękiem przypomina mi odkurzacz. Druga sprawa ja mam zamiłowanie do 4T. Niby 350 cięższa jest ale i tak bym brał ją.
 na spalanie nigdy nie patrzyłem bo jak mnie stać na moto to i na paliwo. Ewentualnie dźwięk bo 2T kolokwialnie napisze to dźwiękiem przypomina mi odkurzacz. Druga sprawa ja mam zamiłowanie do 4T. Niby 350 cięższa jest ale i tak bym brał ją.KTM SX 520
Suzuki GSR 600 K7
			Suzuki GSR 600 K7
- 
				 
 mentorsct
- Bywalec
- Posty: 582
- Dołączył(a): 8/7/2009, 17:37
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
temat bez sensu  bo 10000 razy było porównanie 2t do 4T. wg mnie w terenie oba typy spisują sie tak samo. kwestia tylko kierowcy który ogarnie dany typ. jedni wolą to inni tamto. ale jak masz 2 zawodników na motocyklach tej samej klasy. i maja moto tak samo ogarniete to maja te same szanse na wygraną
 bo 10000 razy było porównanie 2t do 4T. wg mnie w terenie oba typy spisują sie tak samo. kwestia tylko kierowcy który ogarnie dany typ. jedni wolą to inni tamto. ale jak masz 2 zawodników na motocyklach tej samej klasy. i maja moto tak samo ogarniete to maja te same szanse na wygraną 
				 bo 10000 razy było porównanie 2t do 4T. wg mnie w terenie oba typy spisują sie tak samo. kwestia tylko kierowcy który ogarnie dany typ. jedni wolą to inni tamto. ale jak masz 2 zawodników na motocyklach tej samej klasy. i maja moto tak samo ogarniete to maja te same szanse na wygraną
 bo 10000 razy było porównanie 2t do 4T. wg mnie w terenie oba typy spisują sie tak samo. kwestia tylko kierowcy który ogarnie dany typ. jedni wolą to inni tamto. ale jak masz 2 zawodników na motocyklach tej samej klasy. i maja moto tak samo ogarniete to maja te same szanse na wygraną 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
1000 razy tak samo się kończy. Właśnie jedni wolą to inni tamto, napisz swoją opinie.
				Czary Mary
			- BRaYaN1212
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08
no konczy sie tak samo bo nie ma rozstrzygnięcia  oba motocykle są swietne
 oba motocykle sÄ… swietne 
				 oba motocykle sÄ… swietne
 oba motocykle sÄ… swietne 
KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
- BRaYaN1212
- Świeżak
- Posty: 68
- Dołączył(a): 24/5/2010, 21:08
nie rozumiesz...
opinia publiczna bedzie taka że jedni wolą to inni to. bo nie ma zwycięzcy. 50% powie że chce 350 50% chce 250. bo oba motocykle są świetne i kazdy kupuje to co do niego pasuje
				opinia publiczna bedzie taka że jedni wolą to inni to. bo nie ma zwycięzcy. 50% powie że chce 350 50% chce 250. bo oba motocykle są świetne i kazdy kupuje to co do niego pasuje

KTM 300 EXC 
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
			Yamaha FZ6
GasGas TXT 250
Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
- 
				 
 henio12323
- Moderator
- Posty: 26032
- Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
- Lokalizacja: Włodawa / LBN
			Posty: 7
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 75 gości
