Zobacz wÄ…tek - <i>[Suzuki SV650]</i> Suzuki SV650 po 40000 km - Ducati,...
NAS Analytics TAG

[Suzuki SV650] Suzuki SV650 po 40000 km - Ducati,...

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 30/4/2011, 12:33

Opinie ekonomicznego motocykla miały od zawsza, a w szczególniości te modele na wtrysku.<br><hr>h
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 30/4/2011, 23:02

Komentatorzy napisał(a):Artykuł idealnie wstrzelony w moje rozmyslania;] Dzis właśnie zacząłem sie zastanawiać nad sensem zakupu SV-ki na pierwszy motocykl (wcześniej mierzyłem w f4i, ale w końcu stwierdziłem, że "chyba" za mocne bedzie ;p ). Jestem ciekaw ile może kosztować SV 650 z 2003 (bo żadne roczniki poniżej mnie nie interesują) poza sezonem. A co do samego motocykla to jestem nim bardzo zainteresowanym i mi imponuje jako moja przyszła "Suczka" :D<br><hr>Rude boy<br>
Niedawno też stanÄ…Å‚em przed dylematem jaki sprzÄ™t wybrać na pierwsze moto. ObawiaÅ‚em siÄ™ mocy. Å»e sobie nie poradzÄ™ itd. Zaraz po egzaminie miaÅ‚em okazje jeździć wÅ‚aÅ›nie na f4i. (Nigdy wczeÅ›niej nie jeździÅ‚em niczym innym niż suzuki GN 250 na kursie.) Jenak po ruszeniu obawy zniknęły. Czterosuwowa, czterocylindrowa rzÄ™dówka to na prawdÄ™ kulturalny silnik. Na niskich obrotach przy ruszaniu, honda potrafiÅ‚a nawet zgasnąć. Na niskich obrotach okazaÅ‚a siÄ™ sÅ‚aba. Ale to dobrze. Można jechać delikatnie, nie wkrÄ™cajÄ…c motoru na wysokie obroty, szybko zmieniać biegi i wtapiajÄ…c siÄ™ w tÅ‚um, jechać 50 km/h na 5 biegu - motor nie Å›wiruje, nie dÅ‚awi siÄ™. Natomiast gdy chcesz poczuć moc – nie ma problemu. Gaz na maxa i po 3 sekundach masz 10 000 obrotów i moc na zawoÅ‚anie =).
Jednak w SV problemem może być to, że na samym poczÄ…tku jest mocna - ponieważ jest to V2 które ma caÅ‚kiem innÄ… charakterystykÄ™ pracy niż V4. Pojawia siÄ™ agresywna reakcja z zerowego otwarcia przepustnicy. Duży moment obrotowy i duża moc nawet w niskim zakresie obrotów może spowodować problemy z ruszaniem i uÅ›lizgi tylnego koÅ‚a przy redukcji biegu. Jeżeli masz olej w gÅ‚owie to sobie na pewno z poradzisz. Jednak na poczÄ…tku jazda może być stresujÄ…ca. Jeżeli SV to Twoje marzenie – nie zastanawiaj siÄ™ ani chwili, kupuj to, o czym marzysz. Jeżeli jednak siÄ™ wahasz, na pierwsze moto proponuje coÅ› innego, jakÄ…Å› 600-tke, coÅ›, co ma 4 cylindry. Praktycznie każda rzÄ™dowa, V4 oprócz yamahy R6 i GSXR 600 bÄ™dzie dobrym wyborem =).
Od października jestem szczęśliwym posiadaczem yamahy YZF600R Thundercat (to nie R6), mimo że szukaÅ‚em CBR f3. 600 na pierwsze moto. Na poczÄ…tku miaÅ‚em problem, bo to dość ciężki motocykl i prowadzi siÄ™ caÅ‚kiem inaczej niż motor na kursie. Jednak po opanowaniu przeciwskrÄ™tów jazda to czysta frajda – masa przeszkadza tylko gdy muszÄ™ motor zaparkować, ale tragedii nie ma. Mam nadzieje że mój post coÅ› wniósÅ‚, pozdrawiam, Wojciech.<br><hr>thundercat_user
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 1/5/2011, 06:29

Komentatorzy napisał(a):Tytul wydumal ktoś bez wielkiego pojęcia o temacie.Sv to tani wól roboczy i prosta maszyna dla gawiedzi.A DUCATI ?jakośc wykończenia i mysli technicznej jest sporo do przodu przed suzuki.....<br><hr>DESMO<br>
aleś wydumał. Ducati to sprzęt dla ludzi którzy koniecznie chcą się czymś wyróżniać, sami nie wiedzą czym, przepłacają za to makaroniarskie badziewie, którym prawie nikt nie chce jeździć i myślą że są najfantastyczniejsi na świecie. Smutna dla ciebie prawda jest taka że monster mocno odstaje jakością i osiągami od sv-ki,a trwałość to już w ogóle zupełnie inna liga. <br><hr>uoi
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2011, 06:33

Komentatorzy napisał(a):Porównywanie SVki to Ducati to jak porównanie teściowej do kochanki. <br><hr>gambos<br>
Komentatorzy napisał(a):A niby mały Monster to taki cud techniki... tyle, że lepsze zawiechy ma ot co..<br><hr>cibor<br>
Komentatorzy napisał(a):hamulce i silnik ?<br><hr>gambos<br>
masz rację, zarówno hamulce jak i silnik monster ma znacznie gorsze. Porownanie trafne tylko musisz zamienić miejscami teściową i kochankę.<br><hr>cos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2011, 06:45

Komentatorzy napisał(a):Artykuł idealnie wstrzelony w moje rozmyslania;] Dzis właśnie zacząłem sie zastanawiać nad sensem zakupu SV-ki na pierwszy motocykl (wcześniej mierzyłem w f4i, ale w końcu stwierdziłem, że "chyba" za mocne bedzie ;p ). Jestem ciekaw ile może kosztować SV 650 z 2003 (bo żadne roczniki poniżej mnie nie interesują) poza sezonem. A co do samego motocykla to jestem nim bardzo zainteresowanym i mi imponuje jako moja przyszła "Suczka" :D<br><hr>Rude boy<br>
tak szczerze mówiąc to SV średnio nadaje się na pierwszy motocykl- silnik jest dość narowisty, kopie od dołu, prowokuje do odkręcania. Te 71 KM jest bardzo mylące w przypadku tego motocykla. Ale przejedź się, sam zobaczysz. CBR owszem jest mocniejsze ale na końcu obrotomierza i znacznie łagodniej oddaje moc.<br><hr>rsv
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2011, 12:05

witam.
Miałem SV i jestem bardzo zadowolony z tego motocykla. niektórzy nie lubią brzmienia V-ki ale jak dla mnie najlepszy motocykl dla początkujących. Pierwsze co trzeba poprawić to przednie zawieszenie czyli twardsze sprężyny lub gęsciejszy olej. SV-kę można użytkować na codzień jak przy szybszych jazdach. Ja zrobiłem nią przez 3 sezony 37 000 km. bez większych napraw. odsprzedałem gdy stan licznika wynosił 69tys. km. i nadal jeździ :D<br><hr>Mariano
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 1/5/2011, 16:06

A jak wygląda kwestia hamowania silnikiem? Podobno silnik widlasty z SVki ma bardzo mocny moment hamujący, co może mieć nieprzyjemne skutki podczas jazdy np. w mokrym zakręcie.<br><hr>3eski
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/5/2011, 15:52

Komentatorzy napisał(a):Tytul wydumal ktoś bez wielkiego pojęcia o temacie.Sv to tani wól roboczy i prosta maszyna dla gawiedzi.A DUCATI ?jakośc wykończenia i mysli technicznej jest sporo do przodu przed suzuki.....<br><hr>DESMO<br>
Komentatorzy napisał(a):aleś wydumał. Ducati to sprzęt dla ludzi którzy koniecznie chcą się czymś wyróżniać, sami nie wiedzą czym, przepłacają za to makaroniarskie badziewie, którym prawie nikt nie chce jeździć i myślą że są najfantastyczniejsi na świecie. Smutna dla ciebie prawda jest taka że monster mocno odstaje jakością i osiągami od sv-ki,a trwałość to już w ogóle zupełnie inna liga. <br><hr>uoi<br>
Zależy jaki Monster...właśnie mylisz się większość japonii zbudowana jest z byleczego i to skandal, że jeszcze sobie każą płacić za coś co zrobione jest z odpadowych zderzaków i plastikowych butelek...
Z drugiej strony ważna zasada: nieznający rzeczy nie wypowiadają się, ja się nie znam na całkach,to nie biorę udziału w dyskusji...<br><hr>Janek Testastretta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/5/2011, 17:42

Komentatorzy napisał(a):Porównywanie SVki to Ducati to jak porównanie teściowej do kochanki. <br><hr>gambos<br>
Komentatorzy napisał(a):A niby mały Monster to taki cud techniki... tyle, że lepsze zawiechy ma ot co..<br><hr>cibor<br>
Komentatorzy napisał(a):hamulce i silnik ?<br><hr>gambos<br>
Komentatorzy napisał(a):masz rację, zarówno hamulce jak i silnik monster ma znacznie gorsze. Porownanie trafne tylko musisz zamienić miejscami teściową i kochankę.<br><hr>cos<br>
Zależy jaki Monster, bo już nawet 695 to inna klasa motocykla - w znaczeniu dużo wyższa...nie jeździłeś, nie wiesz...<br><hr>Only Stucati
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/5/2011, 20:12

Komentatorzy napisał(a):A jak wygląda kwestia hamowania silnikiem? Podobno silnik widlasty z SVki ma bardzo mocny moment hamujący, co może mieć nieprzyjemne skutki podczas jazdy np. w mokrym zakręcie.<br><hr>3eski<br>
Tak jest, ale w wersji 1000 bo moja 650 nigdy na silniku mi nie ośliznęła.<br><hr>kazik_
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/5/2011, 20:20

Jest mały minus jak dla mnie, albo 2, przy 120km na h w wersji N robi się nieprzyjemne uczucie oporu powietrza. A druga wada to boli **** po przejechaniu 100km może dlatego, ze jestem dla niej za wysoki, ale inaczej motorek do miasta bajeczny, śmigam nim do roboty mam go juz 4 lata i jestem mega zadowolony, po jednym highsiderze na tej maszynie przy 140km/h był tylko bak do wymiany reszta prosta, aha no i kierunki musiałem na nowo założyć ale te co były bo się nie rozwaliły tylko odarły i wypadły z zawiasów. I od tego czasu nie przekraczam 110km na godzinę. Polecam to moto ale jako 1 motocykl to myślę, że jest zbyt porywczy, ciągnie fajnie od 2tys obrotów, dlatego do nauki polecam rzedowca. Aha miałem na początku lacza 180 ale rzucało w koleinach ze się normalnie bałem, po zmianie na 160 jest idealnie, może wygląda gorzej ale jedzie się lepiej.<br><hr>kazik_
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 2/5/2011, 21:06

Komentatorzy napisał(a):Porównywanie SVki to Ducati to jak porównanie teściowej do kochanki. <br><hr>gambos<br>
Komentatorzy napisał(a):A niby mały Monster to taki cud techniki... tyle, że lepsze zawiechy ma ot co..<br><hr>cibor<br>
Komentatorzy napisał(a):hamulce i silnik ?<br><hr>gambos<br>
Komentatorzy napisał(a):masz rację, zarówno hamulce jak i silnik monster ma znacznie gorsze. Porownanie trafne tylko musisz zamienić miejscami teściową i kochankę.<br><hr>cos<br>
monster 620 ma w standardzie zaciski brembo 4 tłoczkowe i tarcze 320mm, widelec upside down, przewody w oplocie, cos jeszcze ?<br><hr>gabos
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2011, 12:29

Komentatorzy napisał(a):Artykuł idealnie wstrzelony w moje rozmyslania;] Dzis właśnie zacząłem sie zastanawiać nad sensem zakupu SV-ki na pierwszy motocykl (wcześniej mierzyłem w f4i, ale w końcu stwierdziłem, że "chyba" za mocne bedzie ;p ). Jestem ciekaw ile może kosztować SV 650 z 2003 (bo żadne roczniki poniżej mnie nie interesują) poza sezonem. A co do samego motocykla to jestem nim bardzo zainteresowanym i mi imponuje jako moja przyszła "Suczka" :D<br><hr>Rude boy<br>
Komentatorzy napisaÅ‚(a):Niedawno też stanÄ…Å‚em przed dylematem jaki sprzÄ™t wybrać na pierwsze moto. ObawiaÅ‚em siÄ™ mocy. Å»e sobie nie poradzÄ™ itd. Zaraz po egzaminie miaÅ‚em okazje jeździć wÅ‚aÅ›nie na f4i. (Nigdy wczeÅ›niej nie jeździÅ‚em niczym innym niż suzuki GN 250 na kursie.) Jenak po ruszeniu obawy zniknęły. Czterosuwowa, czterocylindrowa rzÄ™dówka to na prawdÄ™ kulturalny silnik. Na niskich obrotach przy ruszaniu, honda potrafiÅ‚a nawet zgasnąć. Na niskich obrotach okazaÅ‚a siÄ™ sÅ‚aba. Ale to dobrze. Można jechać delikatnie, nie wkrÄ™cajÄ…c motoru na wysokie obroty, szybko zmieniać biegi i wtapiajÄ…c siÄ™ w tÅ‚um, jechać 50 km/h na 5 biegu - motor nie Å›wiruje, nie dÅ‚awi siÄ™. Natomiast gdy chcesz poczuć moc – nie ma problemu. Gaz na maxa i po 3 sekundach masz 10 000 obrotów i moc na zawoÅ‚anie =).
Jednak w SV problemem może być to, że na samym poczÄ…tku jest mocna - ponieważ jest to V2 które ma caÅ‚kiem innÄ… charakterystykÄ™ pracy niż V4. Pojawia siÄ™ agresywna reakcja z zerowego otwarcia przepustnicy. Duży moment obrotowy i duża moc nawet w niskim zakresie obrotów może spowodować problemy z ruszaniem i uÅ›lizgi tylnego koÅ‚a przy redukcji biegu. Jeżeli masz olej w gÅ‚owie to sobie na pewno z poradzisz. Jednak na poczÄ…tku jazda może być stresujÄ…ca. Jeżeli SV to Twoje marzenie – nie zastanawiaj siÄ™ ani chwili, kupuj to, o czym marzysz. Jeżeli jednak siÄ™ wahasz, na pierwsze moto proponuje coÅ› innego, jakÄ…Å› 600-tke, coÅ›, co ma 4 cylindry. Praktycznie każda rzÄ™dowa, V4 oprócz yamahy R6 i GSXR 600 bÄ™dzie dobrym wyborem =).
Od października jestem szczęśliwym posiadaczem yamahy YZF600R Thundercat (to nie R6), mimo że szukaÅ‚em CBR f3. 600 na pierwsze moto. Na poczÄ…tku miaÅ‚em problem, bo to dość ciężki motocykl i prowadzi siÄ™ caÅ‚kiem inaczej niż motor na kursie. Jednak po opanowaniu przeciwskrÄ™tów jazda to czysta frajda – masa przeszkadza tylko gdy muszÄ™ motor zaparkować, ale tragedii nie ma. Mam nadzieje że mój post coÅ› wniósÅ‚, pozdrawiam, Wojciech.<br><hr>thundercat_user<br>
Jeżeli już to R4 a nie V4.
Z resztą się zgadzam bo miałem thundrcata 3 lata teraz mam SV.
Większą frajdę z jazdy daje słabsza,ale lżejsza SV-ka.Kocur jest dobry na dalsze trasy autostradowe,chociaż suzuką zrobiłem Alpy;) <br><hr>bez
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2011, 13:10

Komentatorzy napisał(a):A jak wygląda kwestia hamowania silnikiem? Podobno silnik widlasty z SVki ma bardzo mocny moment hamujący, co może mieć nieprzyjemne skutki podczas jazdy np. w mokrym zakręcie.<br><hr>3eski<br>
Komentatorzy napisał(a):Tak jest, ale w wersji 1000 bo moja 650 nigdy na silniku mi nie ośliznęła.<br><hr>kazik_<br>
ja mam 650 z 2003 i jak mocno szybko odpuścisz sprzęgło to może zerwać przyczepność ale bez dramatów jest...
mnie na początku drażniło to hamowanie ale po 2 dniach zacząłem je wykorzystywać zamiast hamulców :D<br><hr>Piotrek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2011, 14:08

Na zdjęciach widać jak nie dobierać motocykla, spasiony kierownik wygląda jak by siedział na psie. A tak na marginesie to czemu 20% kierowników to zapasieni fani sumo?<br><hr>Tekus
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2011, 14:25

a gdzie porównanie s1000rr vs m3 miało byc 2 maja <br><hr>endurodriver
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2011, 17:32

Komentatorzy napisał(a):Taki z niego Dukat jak z mysiej pi*** pokrowiec na gitare<br><hr>nie_lubię_ryżu<br>
ale pewnie lubisz częste wizyty w serwisie?? hehe Chłopaczku !<br><hr>vfr
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2011, 17:39

Komentatorzy napisał(a):Tytul wydumal ktoś bez wielkiego pojęcia o temacie.Sv to tani wól roboczy i prosta maszyna dla gawiedzi.A DUCATI ?jakośc wykończenia i mysli technicznej jest sporo do przodu przed suzuki.....<br><hr>DESMO<br>
Komentatorzy napisał(a):aleś wydumał. Ducati to sprzęt dla ludzi którzy koniecznie chcą się czymś wyróżniać, sami nie wiedzą czym, przepłacają za to makaroniarskie badziewie, którym prawie nikt nie chce jeździć i myślą że są najfantastyczniejsi na świecie. Smutna dla ciebie prawda jest taka że monster mocno odstaje jakością i osiągami od sv-ki,a trwałość to już w ogóle zupełnie inna liga. <br><hr>uoi<br>
Komentatorzy napisał(a):Zależy jaki Monster...właśnie mylisz się większość japonii zbudowana jest z byleczego i to skandal, że jeszcze sobie każą płacić za coś co zrobione jest z odpadowych zderzaków i plastikowych butelek...
Z drugiej strony ważna zasada: nieznający rzeczy nie wypowiadają się, ja się nie znam na całkach,to nie biorę udziału w dyskusji...<br><hr>Janek Testastretta<br>
Chłopie pleciesz bzdury! Japońskie motocykle zawsze były budowane z największą starannością i precyzją z najlepszych dostępnych materiałów. Widać to w codziennej eksploatacji wszystkich motocykli z wielkiej "czwórki" . A Ducati psuje się już po wyjeździe z salonui, jest ciężki w serwisowaniu i z cholendarnymi cenami części. Więc nie wiem czym się zachwycać?? <br><hr>Michał
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2011, 19:15

Komentatorzy napisał(a):Na zdjęciach widać jak nie dobierać motocykla, spasiony kierownik wygląda jak by siedział na psie. A tak na marginesie to czemu 20% kierowników to zapasieni fani sumo?<br><hr>Tekus<br>
z tego samego powodu przez który ~30% polskiego społeczeństwa ma nadwagę, chyba to logiczne ?<br><hr>ggg
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/5/2011, 21:54

Komentatorzy napisał(a):Na zdjęciach widać jak nie dobierać motocykla, spasiony kierownik wygląda jak by siedział na psie. A tak na marginesie to czemu 20% kierowników to zapasieni fani sumo?<br><hr>Tekus<br>
Koleżko, ty może kupujesz pstrokate litry i gazujesz nimi na rynku, aby zwilżyć kobiece krocza, ale ja motocykle sprowadzam do ich właściwej funkcji - jeżdżenia :) Nawet nie chce mi się szukać metafor, jesteś zwyczajnie niemądry :) Szufla.<br><hr>Boczo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości




na górê