DR-Z 125 i TT-R 125
			Posty: 36
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Aw DT 125 nie wymienia się tłoków i innych części tak jak w full crossie? czyli że na DT latam i latam i tylko muszę sprawdzać co jakiś czas? A co jaki czas się wymienia tłok i inne rzeczy w takim DT? czy tu nie ma co ile czasu tylko jak się zużyje?
				
			- 
				

Naszim - Świeżak
 - Posty: 409
 - Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
 - Lokalizacja: Warszawa
 
A w dodatku salon i serwis Yamahy mam 3-4 km od domy więc zawsze mogę po część nawet rowerem podjechać jak to coś niewielkiego. a jak nie to po drodze z tatą 
 więc się chyba na DT 125 decyduję. A czy to prawda co piszą sprzedający że te motorki mają po 25-30 KM?
				
			- 
				

Naszim - Świeżak
 - Posty: 409
 - Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Jaka zwykla tylko ze odblokowana ?,bo nie zrozumialem pytania.Zastanow sie czy v-max to najwiekszy atrybut motorku.Mam nadzieje ze nie masz na mysli jezdzenia 140km/h na ulicy czy gdzies tam.Rozumiem ze masz 14 lat i v-max ci w glowie.Pomysl czy priorytetem kazdego pojazdu jest predkosc.
				
			- Damian.
 - Świeżak
 - Posty: 29
 - Dołączył(a): 20/2/2011, 20:30
 
Nie, nie chodzi mi o jego v-max bo chcę zapierniczać po ulicach i się ścigać z samochodami, to po prostu tak z ciekawości, bardziej będę jeździł po lasach, polach, ogólnie po terenie niż po asfalcie, chodzi mi ile leci odblokowana bez żadnego tuningu.
				
			- 
				

Naszim - Świeżak
 - Posty: 409
 - Dołączył(a): 28/12/2010, 23:13
 - Lokalizacja: Warszawa
 
			Posty: 36
			 • Strona 2 z 2 • 1, 2
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 108 gości