Zobacz wątek - benzer aston zwiększenie mocy
NAS Analytics TAG

benzer aston zwiększenie mocy

i inne małe pojemności
_________

benzer aston zwiększenie mocy

Postprzez Gizmi7 » 10/3/2011, 18:18

Witam chciałbym się pobawić w tuning mojego motorka tj benzer aston 50
jest motocykl 4t o pojemnosci 50 ccm i chłodzony powietrzem
moc 3 KM

chciałbym wycisnąć z niego jakieś 5 -6 KM

mam możliwośc sprawdzenia na hamowni.

moje fundusze to około 1000 zł

podkreślam, ze nie chce wymieniać silnika.
Bardzo prosze o doradzeniu lub jakieś porady w jaki sposób mógłbym ,,stuningować,, ten motorek.

chciałbym to zrobić, ponieważ chce zdobywać wiedze na takie tematy i prosze o nie odradzanie mi tego, z góry dziękuje
Gizmi7
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 22/9/2008, 17:42


Postprzez Seba_ER5 » 10/3/2011, 18:22

Zapytaj w odopowiednim dziale 50-125...
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58


Postprzez Gizmi7 » 10/3/2011, 18:31

zapytałbym, ale uważam, ze sa tam same małolaty które nie mają o tym pojecia. dlatego wole o to zapytać tutaj.osobiscie ucze sie w samochodóce takze mam jakies pojecie co i jak, ale chcialny jakis porad
Gizmi7
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 22/9/2008, 17:42

Postprzez Seba_ER5 » 10/3/2011, 19:00

To moze lepiej w mechanice... Motorek pewnie ma pare blokad trzeba poszukac po necie.
Avatar użytkownika
Seba_ER5
VIP Åšcigacz.pl
 
Posty: 5220
Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58

Postprzez PrimoGhost » 10/3/2011, 19:25

Skoro to 4t, to nie sądzę, żeby był jakoś specjalnie zdławiony na wydechu. Tuning układu dolotowego - wydechu, filtrów bym sobie darował na samym początku. Przy tej mocy poniesiesz ją może o 10 %
Jeśli już za wszelką cenę, to kłania się wymiana cylindra, tłoka i wariatora na coś o większej pojemności. 80 cm3? Malossi kiedyś robiło takie gary do Rs 50/80
Peugeot Speedfight drugiej generacji lubiał mieć setke cylinder...
Obrazek
<b>ZxR 636 2006</b>
Avatar użytkownika
PrimoGhost
Stały bywalec
 
Posty: 1148
Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
Lokalizacja: z DW-957

Postprzez Gizmi7 » 10/3/2011, 19:25

co do blokad to jestem w 100 % pewny ze ich nie ma lata mi w granicach max 90 km/h ale chodzi mi o moc bo pod górke ma troche ciężej.

Po pierwsze ten temat ma być właśnie w tym dziale!
Po drugie koledzy w dziale skuterów maja na pewno większe pojecie o tych sprzętach niż Ty.
P trzecie piszesz bzdury na temat osiągów Twojego moto rowerka czyli 90km/h bez tuningu.
Za brak znajomości regulaminu i pisanie bzdur masz ostrzeżenie.
I za bogactwo w ilości posiadanych moto rowerków: jeden chłodzony powietrzem a drugi cieczą.
Przypinam Ci Å‚atkÄ™ Trolla.

senekkorzenna :x
Gizmi7
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 22/9/2008, 17:42

podpinka

Postprzez Hunti » 10/3/2011, 23:50

to ja może podepne się pod temat.
Otóż również posiadam Benzera Astona 50ccm
takiego oto: http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Ben ... _50/121158
i również zaczynam się zastanawiać nad czymś co pozwoliłoby na jazdę ze stałą prędkością pod górkę... motorower póki co docieram, więc na razie zbieram wiedzę głównie teoretyczną.
Z tego co zdążyłem się zorientować buszując po necie, to te motóry raczej fabrycznie NIE są blokowane.
Wkręca się normalnie na max obrotów, także wymiana CDI chyba odpada(?)
Zwężka wyciągnięta z filtra powietrza sprawiła, że gdy stoi na biegu jałowym na około 1,5 tys. obr., to po otworzeniu przepustnicy na maxa - gaśnie. Dopiero jak wejdzie na ok. 2,5-3 tys. obr. to przepustnica na max i "leci".
Czy to nie problem z mieszankÄ…?
Sprzedawca w (pseudo)salonie powiedział mi, że on jest blokowany na gaźniku, na dyszy głównej. Czy uważacie, że zmiana dyszy (albo i całego gaźnika) powinna poprawić osiągi?
Silnik ma oznaczenie fabryczne 139FMB i to jest wersja pionowa i większy cylinder znalazłem tylko na jakiejś czeskiej stronie z motorami :/ zresztą i tak jest nowy, więc wymiana cylka póki co jest bez sensu.
Co do prędkości: jadąc z dosyć stromej górki zamknąłem oba liczniki (w sumie ot nawet wszystkie 3 bo miałem pełen bak benzyny), co oznacza, że przy licznikowych 85km/h, obroty ma powyżej 11,5 tys (a słychać było, że bardzo go to bolało).
Zatem konkludujÄ…c zadam pytanie.
Macie jakieś pomysły co by z nim zrobić, aby mu dynamikę poprawić?
Hunti
Świeżak
 
Posty: 85
Dołączył(a): 10/3/2011, 23:28
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez henio12323 » 11/3/2011, 00:01

gaxnik na pewno da. nie tyle jest to blokada. jest po prostu wsadzona mniejsza dysza dla zmniejszenia spalania jak i zmniejszenia mocy. i żeby sie w normach miescil. wiec wsadzenie gaźnika/lub samej dyszy na pewno co nieco poprawi :)
KTM 300 EXC
Yamaha FZ6
GasGas TXT 250

Częsci do motocykli, serwis, tuning.. PW
Avatar użytkownika
henio12323
Moderator
 
Posty: 26032
Dołączył(a): 30/12/2008, 20:49
Lokalizacja: WÅ‚odawa / LBN

Postprzez Gizmi7 » 11/3/2011, 12:36

znalazłem temat gdzies na necie ze sa turbiny do 50ccm 4t tylko nie wiem gdzie taka mozna kupić wystarczy tylko troche wydech poprzerabiac i mozna zamontowac takie turbo mysle ze to doda sporo mocy
Gizmi7
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 22/9/2008, 17:42

Postprzez magik2208 » 11/3/2011, 16:56

HAHAHAHA, turbiny:D:D Nie prościej wyciąć dodatkowe otwory w air boxie i założyć większy gaźnik i większą dyszę? Jeśli taka tubina istnieje w ogóle to da Ci taki sam efekt jak i to co opisałem:P
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16

Postprzez Gizmi7 » 12/3/2011, 11:21

zastanów się co piszesz.
najpierw powinieneś wiedzieć po co wogóle do silnika zakłada się turbine, bo najwidoczniej nie wiesz, celem turbiny jest doladowanie powietrza zeby napelnienie cylindra bylo jak najwieksze jezeli silnik ma duze obroty to zawor ssacy otwiera sie i zamyka w czasie szybszym niz sekunda wiec nie ma czasu na napelnienie silnik, owszem to co napisales moze cos dać ale nie bedzie to tak wydajne jak turbina, chociaż szczerze mówiąc rozmyśliłem sie co do tej turbiny, a mówiąc o air boxie to mógłbyś mi powiedzieć o co ci chodziło?
Gizmi7
Świeżak
 
Posty: 65
Dołączył(a): 22/9/2008, 17:42

Postprzez magik2208 » 12/3/2011, 14:26

Filtr powietrza
magik2208
Bywalec
 
Posty: 816
Dołączył(a): 8/9/2010, 19:16



Powrót do Motorowery do 50 ccm



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości




na górê