przez Grubas » 30/3/2007, 21:34
Jeśli gdziekolwiek się mylę to sprostuj proszę.
Fajnie brzmi od 4%. CaÅ‚a zabawa w tym sÅ‚owie „od”
No, jeśli chodzi o warunki to są nawet OK. za wyjątkiem:
- Wiek pojazdu do 10 lat - duże ograniczenie.
- Nie dotyczy skÅ‚adaków (czyli maszyn po poważnych naprawach zrobionych w sposób profesjonalny – przeszczepy a nie spawanie i prostowanie).
- Nici z odszkodowania jak będziesz uciekał policji lub zapomnisz zrobić badanie techn. (nie żebym uciekał).
- Są wyłączenia dotyczące szkody w innych krajach.
- Nie podoba mi się również art. 4 ust. 3 pkt. 15, bo wg mnie oznacza on, że jak np. zatrze mi się silnik i zaliczę ślizga to nie płacicie. Dotyczy również innych awarii.
- Za owiewki, manetki, kufry, crashpady, gmole, itp. nie dostaniesz wiÄ™cej jak 15% wartoÅ›ci pojazdu – różnie może wyjść.
- Nie płacicie za oryginały, więc w autoryzowanych serwisach nie ma co szukać pomocy. Ceny roboczogodzin też jak u pana Kazia a nie ASO. Wychodzi, że dostanę 50-70 % kosztów naprawy.
- Jak gwizną pojazd z niestrzeżonego miejsca to 10% odszkodowania do tyłu.
Jakie zabezpieczenia sÄ… potrzebne?
Nie zauważyÅ‚em taryfy, wiÄ™c dedukujÄ…c przy maksymalnych zniżkach - pÅ‚atne 40% stawki, czyli by wyszÅ‚o stawka 10%. Nawet nieźle. Pytanie czy za każdy pojazd jest taka stawka, bo na samochody to normalka, a na moto? Po wypeÅ‚nieniu wniosku może okazać siÄ™ inaczej. Ponadto każdy musi ocenić co z tymi wyÅ‚Ä…czeniami. Ja niestety do mojego bzyka nie dostanÄ™ „nieoryginałów”.
A może podasz przykÅ‚adowe wyliczenie na coÅ› – obojÄ™tnie, np. CBR 600 F albo ZX6R, cokolwiek popularnego.
<a href="http://a-glass.pl">BMW F650 ST</a>