tłumik od 125 do 50 Arrow
Posty: 9
• Strona 1 z 1
tłumik od 125 do 50 Arrow
witam, czy coś się stanie jak założe tłumik Arrow od 125 do mojej 50 ?
- max33
- Świeżak
- Posty: 28
- Dołączył(a): 12/5/2009, 17:33
A czego się spodziewasz? Będzie głośniejszy, jeśli to normalny Arrow, i niemiłosiernie głośny, jeśli ma wyjęty dB killer. Co do mocy. Wątpię żebyś odczuł. Chyba, że seryjny był jakoś nienaturalnie dławiony.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
obstawiam że najprędzej się skończy podwyższonym spalaniem. A dlaczego? był temat na forum w którym to opisywałem, ewentualnie wpisz w wikipedii silnik dwusuwowy i poczytaj o zasadzie działania.
<b>Life begins at 200km/h!!!!</b>
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
było gsx600f, było ZX12R , jest V-Strom 650 AK8
-
mar111cin - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 6941
- Dołączył(a): 29/5/2006, 13:12
- Lokalizacja: FSW (lubuskie)
Wstawianie tłumika z 4 taktu do 2 taktu to poroniony pomysł. Aczkowiel co do modyfikacji Twojego pomysłu, odpuściłbym. Już na lepsze wyszłoby poszukanie tłumika pisanego pod Twój konkretny model. Wtedy jest opcja, że będzie to pracowało na Plus.
<b>ZxR 636 2006</b>
-
PrimoGhost - Stały bywalec
- Posty: 1148
- Dołączył(a): 21/11/2010, 20:07
- Lokalizacja: z DW-957
wstawianie tłumika z 4T do 2T to tak jakby wywalić zrobić dziury w głowicy aż do komory spalania by ją odchudzić...w silnikach 2T "tłumik" pełni funkcję o wiele ważniejszą niż tłumik (hałasu) w 4T a mianowicie powoduje cofanie mieszanki paliwowo\powietrzno\olejowej do komory spalania i poprzez swoją budowę i przez to spalanie jest w miarę wydajne. Bez odpowiedniego tłumika zrobionego do 2T nie bedzie tego cofania a z tego wyniknie spory wzrost zużycia paliwa, emisji zanieczyszczeń (już i tak dużych) oraz spadek mocy (nieoptymalne spalanie)
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
-
Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 2982
- Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
- Lokalizacja: Poznań / TL1000R
jak napisal przemo tlumik w 2T musi byc dopasowany pod konkretny model !! i zakladanie puchy od innego motoru tej same poj to juz porazka nie mowiac juz o puszcze od wiekszego pojemnoscia
Akcesoria do moto z carbonu Potrzebujesz ? pisz !
-
DostojnyKocur! - Świeżak
- Posty: 231
- Dołączył(a): 6/1/2011, 15:16
- Lokalizacja: Nienack
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość