Zmiana przełożenia.
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
Zmiana przełożenia.
Witka.
Z racji tego, że wymiana napędu zbliża się szybkimi krokami zastanawiam się nad zmianą przełożenia. Tylko nie wiem czy zakupić przednią zębatkę z jednym zębem mniej, czy tylnią z trzema więcej? I czy to ma wogóle sens, czy zmiana w przyspieszeniu będzie zauważalna? Motocykl to SV650N K8, seryjnie 15/45.
				
			Z racji tego, że wymiana napędu zbliża się szybkimi krokami zastanawiam się nad zmianą przełożenia. Tylko nie wiem czy zakupić przednią zębatkę z jednym zębem mniej, czy tylnią z trzema więcej? I czy to ma wogóle sens, czy zmiana w przyspieszeniu będzie zauważalna? Motocykl to SV650N K8, seryjnie 15/45.
- Kazek72
 - Świeżak
 - Posty: 28
 - Dołączył(a): 14/5/2010, 08:18
 - Lokalizacja: Zakopane
 
wejdz na www.gearingcommander.com
znajdz swoje moto i zobacz jak sie zmienia przyspieszenie i Vmax w SV-ce!!
pozdro
				znajdz swoje moto i zobacz jak sie zmienia przyspieszenie i Vmax w SV-ce!!
pozdro
GPX 600 R
			- djbb84
 - Świeżak
 - Posty: 6
 - Dołączył(a): 16/8/2007, 10:04
 
- 
				

Seba_ER5 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 5225
 - Dołączył(a): 27/8/2007, 19:58
 
			Posty: 4
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości