[Suzuki GSF 600] Zdławienie Suzuki Bandit GSF 600
			Posty: 8
			 • Strona 1 z 1
		
	
[Suzuki GSF 600] Zdławienie Suzuki Bandit GSF 600
witam.
z racji tego ze przymierzam sie do kupna pierwszego motocykla mam pytanie. czy ktos zdlawial juz bandita 600 ? powod jest taki ze boje sie ze za wczesnie odkrece manete mocno i sie wyloze. szkoda moto i zdrowia. motor bedzie sluzyl do jazdy po miescie i turystyki. czesto podrozuje. zamiast samochodem wolalbym moto. upatrzylem sobie wlasnie ten moto, taki mi sie wlasnie podoba i na takim chcialbym jezdzic. jesli chodzi o wage i gabaryty to sa ok. przymeirzalem sie do enduro ktory wazy 190kg i myslalem ze bedzie ciezszy a tam srodek ciezkosci jest wyzej co sprawia ze waga jest bardziej odczuwalna.
jesli ktos juz to robil to bylbym wdzieczny o info w jaki sposob i jakie to sa koszty. wydaje mi sie ze zdlawienie go do ok 50km wystarczy.
z gory dzieki
				
			z racji tego ze przymierzam sie do kupna pierwszego motocykla mam pytanie. czy ktos zdlawial juz bandita 600 ? powod jest taki ze boje sie ze za wczesnie odkrece manete mocno i sie wyloze. szkoda moto i zdrowia. motor bedzie sluzyl do jazdy po miescie i turystyki. czesto podrozuje. zamiast samochodem wolalbym moto. upatrzylem sobie wlasnie ten moto, taki mi sie wlasnie podoba i na takim chcialbym jezdzic. jesli chodzi o wage i gabaryty to sa ok. przymeirzalem sie do enduro ktory wazy 190kg i myslalem ze bedzie ciezszy a tam srodek ciezkosci jest wyzej co sprawia ze waga jest bardziej odczuwalna.
jesli ktos juz to robil to bylbym wdzieczny o info w jaki sposob i jakie to sa koszty. wydaje mi sie ze zdlawienie go do ok 50km wystarczy.
z gory dzieki
- pawelekj
 - Świeżak
 - Posty: 15
 - Dołączył(a): 13/4/2010, 15:50
 - Lokalizacja: Poznań
 
wypnij 3ci korbowód na wale z tłokiem, zaślep otwory dolotu paliwa do komory pływakowej 3go gaźnika i bedziesz miał nie dość, że mniej mocy, charakterystykę odpałową 
 to jeszcze brzmienie z co 3cim taktem wypadajacym 
 jak triumph jakiÅ› 
 hehe. Będzie wtedy bandit 450 
 
a tak serio to jeżeli zrobiłeś prawko chociaż a boisz się, że zbyt mocno odkręcisz manetę (czyli no control - bike mnie control.. ) to kup sobie dużą 250tkę w 4suwie. Wszystko powyżej i tak może Cie zabić przy takim "losowym " jeżdżeniu na moto. Nowa kawasaki Ninja 250 lub z nakedów Honda VTR250 - wyglądają bosko a masz większe szanse dobrze się wjeździć a nie tylko przemieszczać
				a tak serio to jeżeli zrobiłeś prawko chociaż a boisz się, że zbyt mocno odkręcisz manetę (czyli no control - bike mnie control.. ) to kup sobie dużą 250tkę w 4suwie. Wszystko powyżej i tak może Cie zabić przy takim "losowym " jeżdżeniu na moto. Nowa kawasaki Ninja 250 lub z nakedów Honda VTR250 - wyglądają bosko a masz większe szanse dobrze się wjeździć a nie tylko przemieszczać
http://www.tinyurl.pl?PlJBVNPo PrzeglÄ…d Twojego moto w P-N!
			- 
				

Przemo_rene - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2982
 - Dołączył(a): 11/3/2009, 13:27
 - Lokalizacja: Poznań / TL1000R
 
tylko ze ta honda troche kosztuje.. zapomnialem dodac ze chcialem bandita 96-99r. wiem ze potrafie sie kontrolowac tym bardziej ze na moto nie ma zartow ale zdarzy sie dzien kiedy odkrece bardziej.
chodzi mi tez o to ze nie mam kasy zeby co sezon zmieniac moto. kazda zmiana wiaze sie z kosztami dodatkowymi rej. oleje itp. wydajac kase teraz chcialbym kupic juz cos na minimum 2 sezony i co mi sie podoba pod kazdym wzgledem a nie cos wbrew sobie.
				
			chodzi mi tez o to ze nie mam kasy zeby co sezon zmieniac moto. kazda zmiana wiaze sie z kosztami dodatkowymi rej. oleje itp. wydajac kase teraz chcialbym kupic juz cos na minimum 2 sezony i co mi sie podoba pod kazdym wzgledem a nie cos wbrew sobie.
- pawelekj
 - Świeżak
 - Posty: 15
 - Dołączył(a): 13/4/2010, 15:50
 - Lokalizacja: Poznań
 
Przy Bandit 600 dławienie nie ma sensu kompletnie.
Spora masa + późne oddawanie mocy (powyżej 5000 obr/min) skutecznie ogranicza możliwości wybryków.
				Spora masa + późne oddawanie mocy (powyżej 5000 obr/min) skutecznie ogranicza możliwości wybryków.
Ongoing Success
			- 
				

falconiforme - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 2841
 - Dołączył(a): 4/6/2007, 13:05
 - Lokalizacja: Morze
 
Moim zdaniem CB 500 lepiej jeździ niż bandit.
Ten którym jeździłem ożywał powyżej 8000rpm, po za tym koszty serwisowania są dużo mniejsze w CB500, w bandicie co 12000km regulacja zaworów i duży przegląd, co 6000km wymiana oleju.
W CB500 regulacja zaworów co 24000km, teoretycznie co 12kkm wymiana oleju - wymieniam co 6000km.
				Ten którym jeździłem ożywał powyżej 8000rpm, po za tym koszty serwisowania są dużo mniejsze w CB500, w bandicie co 12000km regulacja zaworów i duży przegląd, co 6000km wymiana oleju.
W CB500 regulacja zaworów co 24000km, teoretycznie co 12kkm wymiana oleju - wymieniam co 6000km.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
			- Raczek_6
 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 4217
 - Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
 - Lokalizacja: W-wa
 
to jestem w stanie przezyc... jezeli ozywa dopiero po 8 tys obr. to tez mi nie przeszkadza bo to moj pierwszy moto. na rzecz wygladu jestem w stanie zrezygnowac z cb500 (przerazaja mnie te 2 tylne amory - wygladaja fatalnie jak wsk). a bandit? wyglada cudownie
				
			- pawelekj
 - Świeżak
 - Posty: 15
 - Dołączył(a): 13/4/2010, 15:50
 - Lokalizacja: Poznań
 
			Posty: 8
			 • Strona 1 z 1
		
	
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 60 gości