[biblioteka] 450GP - tania klasa wyścigowa dla...
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>SzymonKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Czyli sezon wmmp da się przejechać <br><hr>LisekKomentatorzy napisał(a):Kurde niezłe! Zima cross latem wyścigi. Ciekawe tylko jak silnik taki znosi eksploatację na wysokich obrotach, bo w terenie jednak gazem się kręci często a na torze jednak wysokie obroty<br><hr>Lisek<br>Komentatorzy napisał(a):Potrzebny jest częsty serwis, poza tym wszystko podejrzewam normalnie. W takim singlu remont silnika robisz za 2-3 wiec ja bym sie tym nie martwił...<br><hr>Tony<br>Komentatorzy napisał(a):A to spoko, jeszcze jedno pytanie: w takim silniku to się chyba na godziny liczy, czyli co ile godzin przegladzik? <br><hr>Lisek<br>Komentatorzy napisał(a):max. 30 motogodzin - wymiana tloka<br><hr>Zaphod<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abcKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniśKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Słusznie. Trzeba działać, samo nic się nie zrobiło.<br><hr>ObserverKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniś<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
30 mh t przesada, nie wiem jak trzeba piłować ten motocykl. spokojnie 50-60 do zrobienia na jednym tłoku.<br><hr>MXRacerKomentatorzy napisał(a):Kurde niezłe! Zima cross latem wyścigi. Ciekawe tylko jak silnik taki znosi eksploatację na wysokich obrotach, bo w terenie jednak gazem się kręci często a na torze jednak wysokie obroty<br><hr>Lisek<br>Komentatorzy napisał(a):Potrzebny jest częsty serwis, poza tym wszystko podejrzewam normalnie. W takim singlu remont silnika robisz za 2-3 wiec ja bym sie tym nie martwił...<br><hr>Tony<br>Komentatorzy napisał(a):A to spoko, jeszcze jedno pytanie: w takim silniku to się chyba na godziny liczy, czyli co ile godzin przegladzik? <br><hr>Lisek<br>Komentatorzy napisał(a):max. 30 motogodzin - wymiana tloka<br><hr>Zaphod<br>Komentatorzy napisał(a):Czyli sezon wmmp da się przejechać <br><hr>Lisek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
to napisz do mnie na mejla lukasz.swiderek@wp.pl producent tego wynalazka oferował nam za dobry pieniądz.....<br><hr>Łukasz ŚwiderekKomentatorzy napisał(a):Niech jakiś importer zaproponuje dobre warunki i chociaż odrobinę wsparcia to rezygnuję z Horneta i pisze się na to 'przecieranie szlaków' w klasie rookie... całkowicie poważnie.
Jeśli motocykle wzbudziły by naprawdę duże zainteresowanie na najbliżyszych wmmp i AA to może w niedalekiej przyszłości faktycznie ta klasa będzie miała swoje stałe miesjce w naszym (i nie tylko) wyścigowym kalendarzu... a nawet jeśli nie, spróbować pewnie warto.<br><hr>Łukasz<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Widzialem, na 7 rund tylko 4 odbywaja sie w Polsce, z czego tylko 3 na prawdziwym torze dostowowanym do mozliwosci motocykli ktore maja sie scigac. I te wszystkie 3 rundy odbywaja sie na 1 torze. Cale reszta to albo popierdolka albo runda rogrywana poza granicami Polski? Tobie z kolei polecam lekture klasyfikacji generalnej w zeszlym sezonie w klasach Superstock 600, Superbike, Superstock 1000, Grandys duo Formuła X Treme. Ilu jest tam Polakow?Komentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniś<br>
Robmy dalej tak jak robimy a polskie wyscigi beda tak samo beznadziejne jak obecnie. Scigaja sie jedynie osoby z kasa. Potrzebne sa tanie wyscigi "dla ludu" zeby znalezc zdolna mlodziez. A 450GP w takiej cenie tego nie zapewni.<br><hr>abc
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
prowadz miszczu, słuchamy!!!! a i tylko powiedz czy brno, most, czy może slowakiaring jest popierdułką?<br><hr>ciekawniśKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Widzialem, na 7 rund tylko 4 odbywaja sie w Polsce, z czego tylko 3 na prawdziwym torze dostowowanym do mozliwosci motocykli ktore maja sie scigac. I te wszystkie 3 rundy odbywaja sie na 1 torze. Cale reszta to albo popierdolka albo runda rogrywana poza granicami Polski? Tobie z kolei polecam lekture klasyfikacji generalnej w zeszlym sezonie w klasach Superstock 600, Superbike, Superstock 1000, Grandys duo Formuła X Treme. Ilu jest tam Polakow?
Robmy dalej tak jak robimy a polskie wyscigi beda tak samo beznadziejne jak obecnie. Scigaja sie jedynie osoby z kasa. Potrzebne sa tanie wyscigi "dla ludu" zeby znalezc zdolna mlodziez. A 450GP w takiej cenie tego nie zapewni.<br><hr>abc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Popierdolka jest wg mnie Modlin. Sprawdz sobie, jakie wymiary ma dostepny tam teren. Nie jestem zadnym mistrzem. Uwazam poprostu ze 450gp, choc jest bardzo ciekawym pomyslem nie poprawi sytuacji polskich wyscigow, bo jest za drogie, zeby scigali sie ludzie utalentowani zamiast ludzi z duza kasa.<br><hr>abcKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Widzialem, na 7 rund tylko 4 odbywaja sie w Polsce, z czego tylko 3 na prawdziwym torze dostowowanym do mozliwosci motocykli ktore maja sie scigac. I te wszystkie 3 rundy odbywaja sie na 1 torze. Cale reszta to albo popierdolka albo runda rogrywana poza granicami Polski? Tobie z kolei polecam lekture klasyfikacji generalnej w zeszlym sezonie w klasach Superstock 600, Superbike, Superstock 1000, Grandys duo Formuła X Treme. Ilu jest tam Polakow?
Robmy dalej tak jak robimy a polskie wyscigi beda tak samo beznadziejne jak obecnie. Scigaja sie jedynie osoby z kasa. Potrzebne sa tanie wyscigi "dla ludu" zeby znalezc zdolna mlodziez. A 450GP w takiej cenie tego nie zapewni.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):prowadz miszczu, słuchamy!!!! a i tylko powiedz czy brno, most, czy może slowakiaring jest popierdułką?<br><hr>ciekawniś<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jakie ma modlin ma wymiary? Gigantyczne.<br><hr>LisekKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Widzialem, na 7 rund tylko 4 odbywaja sie w Polsce, z czego tylko 3 na prawdziwym torze dostowowanym do mozliwosci motocykli ktore maja sie scigac. I te wszystkie 3 rundy odbywaja sie na 1 torze. Cale reszta to albo popierdolka albo runda rogrywana poza granicami Polski? Tobie z kolei polecam lekture klasyfikacji generalnej w zeszlym sezonie w klasach Superstock 600, Superbike, Superstock 1000, Grandys duo Formuła X Treme. Ilu jest tam Polakow?
Robmy dalej tak jak robimy a polskie wyscigi beda tak samo beznadziejne jak obecnie. Scigaja sie jedynie osoby z kasa. Potrzebne sa tanie wyscigi "dla ludu" zeby znalezc zdolna mlodziez. A 450GP w takiej cenie tego nie zapewni.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):prowadz miszczu, słuchamy!!!! a i tylko powiedz czy brno, most, czy może slowakiaring jest popierdułką?<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Popierdolka jest wg mnie Modlin. Sprawdz sobie, jakie wymiary ma dostepny tam teren. Nie jestem zadnym mistrzem. Uwazam poprostu ze 450gp, choc jest bardzo ciekawym pomyslem nie poprawi sytuacji polskich wyscigow, bo jest za drogie, zeby scigali sie ludzie utalentowani zamiast ludzi z duza kasa.<br><hr>abc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zwlaszcza ta szerokosc 80 metrow pasa startowego w jego najszerszym miejscu wydaje sie gigantyczna jak na potrzeby wyscigow motocyklowych. Chyba na 1/4 miliKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Widzialem, na 7 rund tylko 4 odbywaja sie w Polsce, z czego tylko 3 na prawdziwym torze dostowowanym do mozliwosci motocykli ktore maja sie scigac. I te wszystkie 3 rundy odbywaja sie na 1 torze. Cale reszta to albo popierdolka albo runda rogrywana poza granicami Polski? Tobie z kolei polecam lekture klasyfikacji generalnej w zeszlym sezonie w klasach Superstock 600, Superbike, Superstock 1000, Grandys duo Formuła X Treme. Ilu jest tam Polakow?
Robmy dalej tak jak robimy a polskie wyscigi beda tak samo beznadziejne jak obecnie. Scigaja sie jedynie osoby z kasa. Potrzebne sa tanie wyscigi "dla ludu" zeby znalezc zdolna mlodziez. A 450GP w takiej cenie tego nie zapewni.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):prowadz miszczu, słuchamy!!!! a i tylko powiedz czy brno, most, czy może slowakiaring jest popierdułką?<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Popierdolka jest wg mnie Modlin. Sprawdz sobie, jakie wymiary ma dostepny tam teren. Nie jestem zadnym mistrzem. Uwazam poprostu ze 450gp, choc jest bardzo ciekawym pomyslem nie poprawi sytuacji polskich wyscigow, bo jest za drogie, zeby scigali sie ludzie utalentowani zamiast ludzi z duza kasa.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):Jakie ma modlin ma wymiary? Gigantyczne.<br><hr>Lisek<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
a ile ma Brno, Most, Poznań szerokości? <br><hr>Łukasz ŚwiderekKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Widzialem, na 7 rund tylko 4 odbywaja sie w Polsce, z czego tylko 3 na prawdziwym torze dostowowanym do mozliwosci motocykli ktore maja sie scigac. I te wszystkie 3 rundy odbywaja sie na 1 torze. Cale reszta to albo popierdolka albo runda rogrywana poza granicami Polski? Tobie z kolei polecam lekture klasyfikacji generalnej w zeszlym sezonie w klasach Superstock 600, Superbike, Superstock 1000, Grandys duo Formuła X Treme. Ilu jest tam Polakow?
Robmy dalej tak jak robimy a polskie wyscigi beda tak samo beznadziejne jak obecnie. Scigaja sie jedynie osoby z kasa. Potrzebne sa tanie wyscigi "dla ludu" zeby znalezc zdolna mlodziez. A 450GP w takiej cenie tego nie zapewni.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):prowadz miszczu, słuchamy!!!! a i tylko powiedz czy brno, most, czy może slowakiaring jest popierdułką?<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Popierdolka jest wg mnie Modlin. Sprawdz sobie, jakie wymiary ma dostepny tam teren. Nie jestem zadnym mistrzem. Uwazam poprostu ze 450gp, choc jest bardzo ciekawym pomyslem nie poprawi sytuacji polskich wyscigow, bo jest za drogie, zeby scigali sie ludzie utalentowani zamiast ludzi z duza kasa.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):Jakie ma modlin ma wymiary? Gigantyczne.<br><hr>Lisek<br>Komentatorzy napisał(a):Zwlaszcza ta szerokosc 80 metrow pasa startowego w jego najszerszym miejscu wydaje sie gigantyczna jak na potrzeby wyscigow motocyklowych. Chyba na 1/4 mili<br><hr>abc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
To jak wg Ciebie ma wygladac ta runda? Beda sie scigali po prostokacie wlaczajac w to pasy do kolowania? Uwazasz ze tam tez jest taka dobra nawierzchnia jak na nitce pasa startowego? 80 metrow, to jest najszersze miejsce.<br><hr>abcKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Widzialem, na 7 rund tylko 4 odbywaja sie w Polsce, z czego tylko 3 na prawdziwym torze dostowowanym do mozliwosci motocykli ktore maja sie scigac. I te wszystkie 3 rundy odbywaja sie na 1 torze. Cale reszta to albo popierdolka albo runda rogrywana poza granicami Polski? Tobie z kolei polecam lekture klasyfikacji generalnej w zeszlym sezonie w klasach Superstock 600, Superbike, Superstock 1000, Grandys duo Formuła X Treme. Ilu jest tam Polakow?
Robmy dalej tak jak robimy a polskie wyscigi beda tak samo beznadziejne jak obecnie. Scigaja sie jedynie osoby z kasa. Potrzebne sa tanie wyscigi "dla ludu" zeby znalezc zdolna mlodziez. A 450GP w takiej cenie tego nie zapewni.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):prowadz miszczu, słuchamy!!!! a i tylko powiedz czy brno, most, czy może slowakiaring jest popierdułką?<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Popierdolka jest wg mnie Modlin. Sprawdz sobie, jakie wymiary ma dostepny tam teren. Nie jestem zadnym mistrzem. Uwazam poprostu ze 450gp, choc jest bardzo ciekawym pomyslem nie poprawi sytuacji polskich wyscigow, bo jest za drogie, zeby scigali sie ludzie utalentowani zamiast ludzi z duza kasa.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):Jakie ma modlin ma wymiary? Gigantyczne.<br><hr>Lisek<br>Komentatorzy napisał(a):Zwlaszcza ta szerokosc 80 metrow pasa startowego w jego najszerszym miejscu wydaje sie gigantyczna jak na potrzeby wyscigow motocyklowych. Chyba na 1/4 mili<br><hr>abc<br>
Komentatorzy napisał(a):a ile ma Brno, Most, Poznań szerokości? <br><hr>Łukasz Świderek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
o tym jest inny text na ścigacz.pl tam zapraszam. robilismy też materiał jak to zrobić. <br><hr>Łukasz ŚwiderekKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Widzialem, na 7 rund tylko 4 odbywaja sie w Polsce, z czego tylko 3 na prawdziwym torze dostowowanym do mozliwosci motocykli ktore maja sie scigac. I te wszystkie 3 rundy odbywaja sie na 1 torze. Cale reszta to albo popierdolka albo runda rogrywana poza granicami Polski? Tobie z kolei polecam lekture klasyfikacji generalnej w zeszlym sezonie w klasach Superstock 600, Superbike, Superstock 1000, Grandys duo Formuła X Treme. Ilu jest tam Polakow?
Robmy dalej tak jak robimy a polskie wyscigi beda tak samo beznadziejne jak obecnie. Scigaja sie jedynie osoby z kasa. Potrzebne sa tanie wyscigi "dla ludu" zeby znalezc zdolna mlodziez. A 450GP w takiej cenie tego nie zapewni.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):prowadz miszczu, słuchamy!!!! a i tylko powiedz czy brno, most, czy może slowakiaring jest popierdułką?<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Popierdolka jest wg mnie Modlin. Sprawdz sobie, jakie wymiary ma dostepny tam teren. Nie jestem zadnym mistrzem. Uwazam poprostu ze 450gp, choc jest bardzo ciekawym pomyslem nie poprawi sytuacji polskich wyscigow, bo jest za drogie, zeby scigali sie ludzie utalentowani zamiast ludzi z duza kasa.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):Jakie ma modlin ma wymiary? Gigantyczne.<br><hr>Lisek<br>Komentatorzy napisał(a):Zwlaszcza ta szerokosc 80 metrow pasa startowego w jego najszerszym miejscu wydaje sie gigantyczna jak na potrzeby wyscigow motocyklowych. Chyba na 1/4 mili<br><hr>abc<br>
Komentatorzy napisał(a):a ile ma Brno, Most, Poznań szerokości? <br><hr>Łukasz Świderek<br>Komentatorzy napisał(a):To jak wg Ciebie ma wygladac ta runda? Beda sie scigali po prostokacie wlaczajac w to pasy do kolowania? Uwazasz ze tam tez jest taka dobra nawierzchnia jak na nitce pasa startowego? 80 metrow, to jest najszersze miejsce.<br><hr>abc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Nie jeździłeś po Modlinie, nie widziałeś wyścigów na lotniskach to nie piepsz głupot. Po prostu żal cię czytać.<br><hr>ZiemianinKomentatorzy napisał(a):Tania ?!?!
Przeciez jest napisane, ze nowy motocykl + kit do przebudowy to ok 50 tys PLN. Niech sie jakis importer rzuci i zaproponuje cene 40 tys PLN. To wciaz nie jest malo. A do tego dochodza czesci eksploatacyjne i czeste serwisy silnika (olej i regulacja zaworow co kilka bakow) i wymiany elementow takich jak tlok, korba itd. (co kilkadziesiat motogodzin) To sa wysilone silniki i wymagaja opieki jezdzone w terenie a co dopiero na torze, gdzie caly czas bede krecone do "czerwonego pola". Pomysl jest fajny ale nie naciagajmy faktow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):"Taniość" i "drogość" zwykle zależy od punktu widzenia. Dla mnie przygotowany do ścigania, NOWY motocykl w cenie (a pewnie poniżej) 600 "z paczki" to "taniej", niż same przygotowania chociażby stocksporta 600. Pomijam już, że przy tej mocy opony starczą na znacznie dłużej (odważyłbym się stwierdzić, że na 3 wyścigi z treningami), a TO przecież generuje największe koszty. SZYBKIM zawodnikom na 600 i 1000 tylna guma starcza na pół godziny. Widząc zużycie opon w supermoto pokuszę się o taką właśnie ocenę trwałości kompletu opon w 450GP - 3 wyścigi z treningami.<br><hr>Szymon<br>Komentatorzy napisał(a):Mi chodzi o to, ze taka propozycja nie spowoduje, ze bedziemy mieli w Polsce wysyp scigajacej sie mlodziezy, a bez tego nigdy nic w tej kwestii nie osiagniemy na arenie miedzynarodowej. Moze to jest tansze od mistrzostw polski na "doroslych" scigach ale wciaz za drogie. Poza tym gdzie mamy sie w Polsce scigac? Nie lepiej stworzyc cos, co pozwoli jak najwiekszej liczbie osob szlifowac swoje umiejetnosci? W artykule napisano ze supermoto jest tak samo kosztowne albo i drozsze. Nawet gdyby tak bylo to pozostaje jeszcze kwestia dostepnosci obiektow do rozgrywania zawodow. W przypadku supermoto jest o niebo lepiej niz w przypadku wyscigow.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):więc jak nie ma torów, to nic nie róbmy? widziałeś tegoroczny kalendarz wmmp? 5 torów<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Widzialem, na 7 rund tylko 4 odbywaja sie w Polsce, z czego tylko 3 na prawdziwym torze dostowowanym do mozliwosci motocykli ktore maja sie scigac. I te wszystkie 3 rundy odbywaja sie na 1 torze. Cale reszta to albo popierdolka albo runda rogrywana poza granicami Polski? Tobie z kolei polecam lekture klasyfikacji generalnej w zeszlym sezonie w klasach Superstock 600, Superbike, Superstock 1000, Grandys duo Formuła X Treme. Ilu jest tam Polakow?
Robmy dalej tak jak robimy a polskie wyscigi beda tak samo beznadziejne jak obecnie. Scigaja sie jedynie osoby z kasa. Potrzebne sa tanie wyscigi "dla ludu" zeby znalezc zdolna mlodziez. A 450GP w takiej cenie tego nie zapewni.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):prowadz miszczu, słuchamy!!!! a i tylko powiedz czy brno, most, czy może slowakiaring jest popierdułką?<br><hr>ciekawniś<br>Komentatorzy napisał(a):Popierdolka jest wg mnie Modlin. Sprawdz sobie, jakie wymiary ma dostepny tam teren. Nie jestem zadnym mistrzem. Uwazam poprostu ze 450gp, choc jest bardzo ciekawym pomyslem nie poprawi sytuacji polskich wyscigow, bo jest za drogie, zeby scigali sie ludzie utalentowani zamiast ludzi z duza kasa.<br><hr>abc<br>Komentatorzy napisał(a):Jakie ma modlin ma wymiary? Gigantyczne.<br><hr>Lisek<br>Komentatorzy napisał(a):Zwlaszcza ta szerokosc 80 metrow pasa startowego w jego najszerszym miejscu wydaje sie gigantyczna jak na potrzeby wyscigow motocyklowych. Chyba na 1/4 mili<br><hr>abc<br>
Komentatorzy napisał(a):a ile ma Brno, Most, Poznań szerokości? <br><hr>Łukasz Świderek<br>Komentatorzy napisał(a):To jak wg Ciebie ma wygladac ta runda? Beda sie scigali po prostokacie wlaczajac w to pasy do kolowania? Uwazasz ze tam tez jest taka dobra nawierzchnia jak na nitce pasa startowego? 80 metrow, to jest najszersze miejsce.<br><hr>abc<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tylko, czy Panom działaćzą będzie się chciało udzielić pomocy. WMMP od kilku lat się rozwija więc po co moją coś robić?<br><hr>????Komentatorzy napisał(a):Temat wygląda niegłupio. Pytanie tylko ile to ostatecznie będzie kosztowało.<br><hr>Bim<br>Komentatorzy napisał(a):finalny koszt będzie uzależniony od ilości. jeśli udałoby się temat załatwić jak w kartingu (PZM wynegocjował cenę na wózki z dobrym terminę płatności) napewno byłoby taniej. na razie jesteśmy na dobrym etapie negocjacji wynajecia takiego motocykla na sierpniowe rundy WMMP w Poznaniu, żeby pokazać jak to jedzie itp.<br><hr>Łukasz Świderek<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Ja tez bym sie pisal na to, w moim przypadku zrezygnuje z ST 600 JuniorKomentatorzy napisał(a):Niech jakiś importer zaproponuje dobre warunki i chociaż odrobinę wsparcia to rezygnuję z Horneta i pisze się na to 'przecieranie szlaków' w klasie rookie... całkowicie poważnie.
Jeśli motocykle wzbudziły by naprawdę duże zainteresowanie na najbliżyszych wmmp i AA to może w niedalekiej przyszłości faktycznie ta klasa będzie miała swoje stałe miesjce w naszym (i nie tylko) wyścigowym kalendarzu... a nawet jeśli nie, spróbować pewnie warto.<br><hr>Łukasz<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 38
• Strona 2 z 2 • 1, 2
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości