GSXR 750 wady fabryczne i zakup
			Posty: 44
			 • Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
		
	
Raczek_6 
za cene ktora pokazales danego egzemplarza mozna kupic juz k4. pewnie do poprawek lakierniiczych ale zawsze to k4 a nie jakis srad. ja mialem gsxr 750 98 na wtrysku i jak dla mnie lipny sprzet. strasznie masywny i nie wygodny. prawde mowiac ja dalem za swoje 636 13000 zl wiec jjak sie chce to sie znajdzie. (636 bez zadnego wkladu i zadnej miny w sobie )
 pozdrawiam
p.s. swoje k4 sprzedalem za 13800 w tym sezonie
				za cene ktora pokazales danego egzemplarza mozna kupic juz k4. pewnie do poprawek lakierniiczych ale zawsze to k4 a nie jakis srad. ja mialem gsxr 750 98 na wtrysku i jak dla mnie lipny sprzet. strasznie masywny i nie wygodny. prawde mowiac ja dalem za swoje 636 13000 zl wiec jjak sie chce to sie znajdzie. (636 bez zadnego wkladu i zadnej miny w sobie )
p.s. swoje k4 sprzedalem za 13800 w tym sezonie
Honda f4i '01
			- 
				

wojtek1303 - Świeżak
 - Posty: 262
 - Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
 - Lokalizacja: Wroclaw
 
http://www.suzuki-moto.pl/
motocykle , dealerzy (tam znajdziesz autoryzowane stacje obsługi motocykli suzuki)
cennik każdy serwis może mieć własny, dalej znajdziesz stronki www dealerów.
P.S. W nie autoryzowanych serwisach sprawdzenie przed zakupem kosztuje pomiędzy 100 - 250PLN (w zależności od czynności które są wykonywane w trakcie sprawdzenia).
				motocykle , dealerzy (tam znajdziesz autoryzowane stacje obsługi motocykli suzuki)
cennik każdy serwis może mieć własny, dalej znajdziesz stronki www dealerów.
P.S. W nie autoryzowanych serwisach sprawdzenie przed zakupem kosztuje pomiędzy 100 - 250PLN (w zależności od czynności które są wykonywane w trakcie sprawdzenia).
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
			- Raczek_6
 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 4217
 - Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
 - Lokalizacja: W-wa
 
W k1 do K3 (ten sam model) da się wydusić 160KM na silniku (Znajomy miał takiego GSX-R po modyfikacjach - kupił już przerobionego i sam oddał na sprawdzenie na hamownię).
K4 to już nowszy model zupełnie inny motocykl - nowa konstrukcja w porównaniu z poprzednimi modelami.
				K4 to już nowszy model zupełnie inny motocykl - nowa konstrukcja w porównaniu z poprzednimi modelami.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
			- Raczek_6
 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 4217
 - Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
 - Lokalizacja: W-wa
 
Jeśli chodzi o 750 to 
Y, K1, K2 i K3 będą dla ciebie identyczne.
K4 ma 8 koni więcej i kilka kilo mniej. Do tego "predatorowatą" czaszę i poprawiony design.
To K4 był pierwszym "nie sradem"
 
 
A du*a! Ten model w 750 rozpoczÄ…Å‚ siÄ™ nie od K1 tylko od Y (czyli modelu z 2000)
				
			Y, K1, K2 i K3 będą dla ciebie identyczne.
K4 ma 8 koni więcej i kilka kilo mniej. Do tego "predatorowatą" czaszę i poprawiony design.
wojtek1303 napisał(a):ale zawsze to k4 a nie jakis srad.
To K4 był pierwszym "nie sradem"
Raczek_6 napisał(a):W k1 do K3 (ten sam model) da się wydusić 160KM na silniku
A du*a! Ten model w 750 rozpoczÄ…Å‚ siÄ™ nie od K1 tylko od Y (czyli modelu z 2000)
- 
				

Invi - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 6277
 - Dołączył(a): 15/7/2008, 14:12
 
Invinciblee napisał(a):A du*a! Ten model w 750 rozpoczął się nie od K1 tylko od Y (czyli modelu z 2000)
Było wyraźne pytanie od K1 do K4 - odpisuje o to o co pytano - i tyle.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
			- Raczek_6
 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 4217
 - Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
 - Lokalizacja: W-wa
 
Invinciblee   okresleniem jakis srad chodzilo mi o tego gsxr do 2000r. czyli total-kupal sprzet 
   pozdrawiam bez obrazy oczywiscie ale to tlko moje skromne zdanie 
 (mialem takowy do 2000r wiec nie opiniuje z powietrza ) 
				Honda f4i '01
			- 
				

wojtek1303 - Świeżak
 - Posty: 262
 - Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
 - Lokalizacja: Wroclaw
 
W moim gronie na tego gsxr'a przed k1 mowi sie poprostu srad. kazdy nastepny ma oznaczenie z "k" dlatego latwiej sprecyzowac o ktory rocznik chodzi. oczywiste przeciez ze kazdy nastepny tez ma srad.
				Honda f4i '01
			- 
				

wojtek1303 - Świeżak
 - Posty: 262
 - Dołączył(a): 23/5/2007, 23:03
 - Lokalizacja: Wroclaw
 
wojtek1303 napisał(a):kazdy nastepny ma oznaczenie z "k" dlatego latwiej sprecyzowac o ktory rocznik chodzi. oczywiste przeciez ze kazdy nastepny tez ma srad.
Z literą "K" chodzi o to, że oznacza ona model a nie rok produkcji, tak gwoli ścisłości.
http://bikepics.com/members/kbiadun/ | CBR 600 RR4
			- 
				

limak14 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 3798
 - Dołączył(a): 16/5/2007, 10:30
 - Lokalizacja: LBN/Puławy
 
Znajomy kupił 750 z przebiegiem 63kkm, przejechał ponad 15kkm ostro i często na gumie i dalej śmiga.
Myślę że do 150kkm powinien spokojnie dojechać - warunek regularne serwisowanie.
				Myślę że do 150kkm powinien spokojnie dojechać - warunek regularne serwisowanie.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
			- Raczek_6
 - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 4217
 - Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
 - Lokalizacja: W-wa
 
RafalGSXR napisał(a):50 tyś km na ten silnik to już blisko śrmierci ?? czy nie ?? wiadomo co one przechodzą i każdy inaczej je "katuje" ale tak ogólnie to do jakiego przebiegu kupować ?
Ja to sobie inaczej rozpatruje , a mianowicie
- moto 50 tyś przebiegu ( kręcona do 15 tyś/obr/min)
- auto 150 tyś ( kręcone do 5 tyś/obr/min)
czy przebieg auta na poziomie 150 tysi to juz padaka ? niesÄ…dzÄ™
<B>Yamaha R ONE 2009 and 2010 by Trimix</B>
			- 
				

Trimix - Świeżak
 - Posty: 356
 - Dołączył(a): 6/9/2009, 21:01
 - Lokalizacja: Wrocek
 
			Posty: 44
			 • Strona 2 z 3 • 1, 2, 3
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości