[AktualnoÅ›ci] Brakko CWB – innowacyjny system..
Posty: 9
• Strona 1 z 1
[AktualnoÅ›ci] Brakko CWB – innowacyjny system..
Dyskusja na temat: Brakko CWB – innowacyjny system hamulcowy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Brakko CWB – innowacyjny system hamulcowy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Brakko CWB – innowacyjny system hamulcowy
- Åšcigacz
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16777167
- Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00
Hmmm, no właśnie ciekawe, czy przy każdym zdjęciu koła trzeba dolewać płynu i odpowietrzać heble. <br><hr>melex
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Można to rozwiązać za pomocą szybko złączek stosowanych np w wyścigach Endurance.<br><hr>Domel
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
zupelnie bez sensu, ciezsze niz orginal, i na 100% mniej sztywne niz standardowe rozwiazanie. Moim zdaniem slabym punktem jest montarz zaciskow na bardzo dlugich wysiegnikach ktore sa relatynie malo masywne w porównaniu do standardowego rozwiazania. <br><hr>ATnet
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Zgadzam się choć nie o masywność tutaj chodzi, lecz o ich sztywność. Rozwiązanie jest ciekawe, ale też skomplikowane więc pewnie korzystać będą z niego jedynie teamy wyścigowe<br><hr>PiterKomentatorzy napisał(a):zupelnie bez sensu, ciezsze niz orginal, i na 100% mniej sztywne niz standardowe rozwiazanie. Moim zdaniem slabym punktem jest montarz zaciskow na bardzo dlugich wysiegnikach ktore sa relatynie malo masywne w porównaniu do standardowego rozwiazania. <br><hr>ATnet<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
jak już wcześniej zostało to napisane...Komentatorzy napisał(a):Hmmm, no właśnie ciekawe, czy przy każdym zdjęciu koła trzeba dolewać płynu i odpowietrzać heble. <br><hr>melex<br>
szybkozłączki na przewodzie hamulcowym. Przekręcamy i obwód jest przerywany, ale bez jego zapowietrzania. Podczas wyścigów Endurance (długodystansowych) w motocyklach nie wymienia się klocków hamulcowych, ale wymienia się całe zaciski hamulcowe wraz z zamontowanymi nowymi klockami. I właśnie dzięki takim szybkozłączkom nie wymagane jest odpowietrzanie układu, a całą operacja zajmuje mniej czasu niż wymiana samych klocków.
Zresztą na filmiku widać ten właśnie element.<br><hr>szakill
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Jeśli hamulce trzeba będzie za każdym razem odpowietrzać, to raczej właśnie NIE będą popularne w wyścigachKomentatorzy napisał(a):zupelnie bez sensu, ciezsze niz orginal, i na 100% mniej sztywne niz standardowe rozwiazanie. Moim zdaniem slabym punktem jest montarz zaciskow na bardzo dlugich wysiegnikach ktore sa relatynie malo masywne w porównaniu do standardowego rozwiazania. <br><hr>ATnet<br>Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się choć nie o masywność tutaj chodzi, lecz o ich sztywność. Rozwiązanie jest ciekawe, ale też skomplikowane więc pewnie korzystać będą z niego jedynie teamy wyścigowe<br><hr>Piter<br>

- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
nie, nie trzeba każdym razem odpowietzrać, to tak jak w wentylach, do puki nie podłączysz jednego przewodu który wciska taką kuleczkę w drugim, to obudwa będą zamknięte, takie rozwiązanie jest stosowane między tirem a naczepą która też ma hamulce<br><hr>skoczniaKomentatorzy napisał(a):Hmmm, no właśnie ciekawe, czy przy każdym zdjęciu koła trzeba dolewać płynu i odpowietrzać heble. <br><hr>melex<br>Komentatorzy napisał(a):jak już wcześniej zostało to napisane...
szybkozłączki na przewodzie hamulcowym. Przekręcamy i obwód jest przerywany, ale bez jego zapowietrzania. Podczas wyścigów Endurance (długodystansowych) w motocyklach nie wymienia się klocków hamulcowych, ale wymienia się całe zaciski hamulcowe wraz z zamontowanymi nowymi klockami. I właśnie dzięki takim szybkozłączkom nie wymagane jest odpowietrzanie układu, a całą operacja zajmuje mniej czasu niż wymiana samych klocków.
Zresztą na filmiku widać ten właśnie element.<br><hr>szakill<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
tylko nie zapominaj,że naczepa ma hamulce pneumatyczne, a te się nie zapowietrzają;]<br><hr>ziomKomentatorzy napisał(a):Hmmm, no właśnie ciekawe, czy przy każdym zdjęciu koła trzeba dolewać płynu i odpowietrzać heble. <br><hr>melex<br>Komentatorzy napisał(a):jak już wcześniej zostało to napisane...
szybkozłączki na przewodzie hamulcowym. Przekręcamy i obwód jest przerywany, ale bez jego zapowietrzania. Podczas wyścigów Endurance (długodystansowych) w motocyklach nie wymienia się klocków hamulcowych, ale wymienia się całe zaciski hamulcowe wraz z zamontowanymi nowymi klockami. I właśnie dzięki takim szybkozłączkom nie wymagane jest odpowietrzanie układu, a całą operacja zajmuje mniej czasu niż wymiana samych klocków.
Zresztą na filmiku widać ten właśnie element.<br><hr>szakill<br>Komentatorzy napisał(a):nie, nie trzeba każdym razem odpowietzrać, to tak jak w wentylach, do puki nie podłączysz jednego przewodu który wciska taką kuleczkę w drugim, to obudwa będą zamknięte, takie rozwiązanie jest stosowane między tirem a naczepą która też ma hamulce<br><hr>skocznia<br>
- Komentatorzy
- Mieszkaniec forum
- Posty: 16771805
- Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 65 gości