Zobacz wÄ…tek - <i>[AktualnoÅ›ci]</i> Brakko CWB – innowacyjny system..
NAS Analytics TAG

[AktualnoÅ›ci] Brakko CWB – innowacyjny system..

Komentarze użytkowników
_________

[AktualnoÅ›ci] Brakko CWB – innowacyjny system..

Postprzez Åšcigacz » 26/11/2009, 16:45

Dyskusja na temat: Brakko CWB – innowacyjny system hamulcowy
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
Brakko CWB – innowacyjny system hamulcowy
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 26/11/2009, 16:45

Hmmm, no właśnie ciekawe, czy przy każdym zdjęciu koła trzeba dolewać płynu i odpowietrzać heble. <br><hr>melex
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 26/11/2009, 17:49

Można to rozwiązać za pomocą szybko złączek stosowanych np w wyścigach Endurance.<br><hr>Domel
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/11/2009, 21:39

zupelnie bez sensu, ciezsze niz orginal, i na 100% mniej sztywne niz standardowe rozwiazanie. Moim zdaniem slabym punktem jest montarz zaciskow na bardzo dlugich wysiegnikach ktore sa relatynie malo masywne w porównaniu do standardowego rozwiazania. <br><hr>ATnet
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/11/2009, 00:17

Komentatorzy napisał(a):zupelnie bez sensu, ciezsze niz orginal, i na 100% mniej sztywne niz standardowe rozwiazanie. Moim zdaniem slabym punktem jest montarz zaciskow na bardzo dlugich wysiegnikach ktore sa relatynie malo masywne w porównaniu do standardowego rozwiazania. <br><hr>ATnet<br>
Zgadzam się choć nie o masywność tutaj chodzi, lecz o ich sztywność. Rozwiązanie jest ciekawe, ale też skomplikowane więc pewnie korzystać będą z niego jedynie teamy wyścigowe<br><hr>Piter
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/11/2009, 09:19

Komentatorzy napisał(a):Hmmm, no właśnie ciekawe, czy przy każdym zdjęciu koła trzeba dolewać płynu i odpowietrzać heble. <br><hr>melex<br>
jak już wcześniej zostało to napisane...
szybkozłączki na przewodzie hamulcowym. Przekręcamy i obwód jest przerywany, ale bez jego zapowietrzania. Podczas wyścigów Endurance (długodystansowych) w motocyklach nie wymienia się klocków hamulcowych, ale wymienia się całe zaciski hamulcowe wraz z zamontowanymi nowymi klockami. I właśnie dzięki takim szybkozłączkom nie wymagane jest odpowietrzanie układu, a całą operacja zajmuje mniej czasu niż wymiana samych klocków.
Zresztą na filmiku widać ten właśnie element.<br><hr>szakill
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/11/2009, 09:30

Komentatorzy napisał(a):zupelnie bez sensu, ciezsze niz orginal, i na 100% mniej sztywne niz standardowe rozwiazanie. Moim zdaniem slabym punktem jest montarz zaciskow na bardzo dlugich wysiegnikach ktore sa relatynie malo masywne w porównaniu do standardowego rozwiazania. <br><hr>ATnet<br>
Komentatorzy napisał(a):Zgadzam się choć nie o masywność tutaj chodzi, lecz o ich sztywność. Rozwiązanie jest ciekawe, ale też skomplikowane więc pewnie korzystać będą z niego jedynie teamy wyścigowe<br><hr>Piter<br>
Jeśli hamulce trzeba będzie za każdym razem odpowietrzać, to raczej właśnie NIE będą popularne w wyścigach :)<br><hr>pidżej
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/11/2009, 16:37

Komentatorzy napisał(a):Hmmm, no właśnie ciekawe, czy przy każdym zdjęciu koła trzeba dolewać płynu i odpowietrzać heble. <br><hr>melex<br>
Komentatorzy napisał(a):jak już wcześniej zostało to napisane...
szybkozłączki na przewodzie hamulcowym. Przekręcamy i obwód jest przerywany, ale bez jego zapowietrzania. Podczas wyścigów Endurance (długodystansowych) w motocyklach nie wymienia się klocków hamulcowych, ale wymienia się całe zaciski hamulcowe wraz z zamontowanymi nowymi klockami. I właśnie dzięki takim szybkozłączkom nie wymagane jest odpowietrzanie układu, a całą operacja zajmuje mniej czasu niż wymiana samych klocków.
Zresztą na filmiku widać ten właśnie element.<br><hr>szakill<br>
nie, nie trzeba każdym razem odpowietzrać, to tak jak w wentylach, do puki nie podłączysz jednego przewodu który wciska taką kuleczkę w drugim, to obudwa będą zamknięte, takie rozwiązanie jest stosowane między tirem a naczepą która też ma hamulce<br><hr>skocznia
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 3/12/2009, 20:55

Komentatorzy napisał(a):Hmmm, no właśnie ciekawe, czy przy każdym zdjęciu koła trzeba dolewać płynu i odpowietrzać heble. <br><hr>melex<br>
Komentatorzy napisał(a):jak już wcześniej zostało to napisane...
szybkozłączki na przewodzie hamulcowym. Przekręcamy i obwód jest przerywany, ale bez jego zapowietrzania. Podczas wyścigów Endurance (długodystansowych) w motocyklach nie wymienia się klocków hamulcowych, ale wymienia się całe zaciski hamulcowe wraz z zamontowanymi nowymi klockami. I właśnie dzięki takim szybkozłączkom nie wymagane jest odpowietrzanie układu, a całą operacja zajmuje mniej czasu niż wymiana samych klocków.
Zresztą na filmiku widać ten właśnie element.<br><hr>szakill<br>
Komentatorzy napisał(a):nie, nie trzeba każdym razem odpowietzrać, to tak jak w wentylach, do puki nie podłączysz jednego przewodu który wciska taką kuleczkę w drugim, to obudwa będą zamknięte, takie rozwiązanie jest stosowane między tirem a naczepą która też ma hamulce<br><hr>skocznia<br>
tylko nie zapominaj,że naczepa ma hamulce pneumatyczne, a te się nie zapowietrzają;]<br><hr>ziom
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości




na górê