Świerzy nabytek cbr 600f1 i kilka pytań
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Świerzy nabytek cbr 600f1 i kilka pytań
Witam forumowicze! Jestem tutaj nowy, wiec nie linczujcie mnie jeżeli źle dobrałem dział lub inne kwiatki.
Przedwczoraj stałem sie posiadaczem hondy cbr 600 f1 pc23 i mam takie pytanie. Po dodaniu gazu i odpuszczeniu silnik przez pewien czas stopniowo spada z obrotów. Poprostu nie schodzi z obrotów od razu po zakręceniu manetki, tylko chwile to trwa. Linka powraca od razu. Czy mogą być winne membrany gaźników? Dodatkowo przy płynnym przyspieszaniu, przy ok. 7000obr/min. ma taka dziurę mocy i później dalej ochoczo przyspiesza.
Motocykl jest przerabiany do stuntu. Chciałbym to zrobić z głową i nie poprawiać tych samych rzeczy kilka razy dlatego mam pytanie. Jaka zębatka tylna i przednia jest odpowiednia dla tego motocykla i gdzie jej szukać. Zawsze mogę dorobić zębatkę ale najlepiej kupić gdzieś gotową.
Jak rozwiązać problem zamontowania prostej kierownicy i nie wydać fortuny? Z góry dzięki za odpowiedzi!
Przedwczoraj stałem sie posiadaczem hondy cbr 600 f1 pc23 i mam takie pytanie. Po dodaniu gazu i odpuszczeniu silnik przez pewien czas stopniowo spada z obrotów. Poprostu nie schodzi z obrotów od razu po zakręceniu manetki, tylko chwile to trwa. Linka powraca od razu. Czy mogą być winne membrany gaźników? Dodatkowo przy płynnym przyspieszaniu, przy ok. 7000obr/min. ma taka dziurę mocy i później dalej ochoczo przyspiesza.
Motocykl jest przerabiany do stuntu. Chciałbym to zrobić z głową i nie poprawiać tych samych rzeczy kilka razy dlatego mam pytanie. Jaka zębatka tylna i przednia jest odpowiednia dla tego motocykla i gdzie jej szukać. Zawsze mogę dorobić zębatkę ale najlepiej kupić gdzieś gotową.
Jak rozwiązać problem zamontowania prostej kierownicy i nie wydać fortuny? Z góry dzięki za odpowiedzi!
- Micheasz600R
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 12/10/2009, 19:37
- Lokalizacja: Wioska
Jesli nie spada z obrotow stopniowe w dolnym zakresie obrotow to pewnie lewe powietrze lapie ,membrany mozesz sprawdzic w jakim sa stanie,to nie duzy problem.
Sprawdz sruby od mieszanki czy wsztskie sa prawidlowo jak serisowka podaje ustawione.
Co do stuntu to pewnie malo kasy sklonilo Cie do zakupu f1 ,na dzisiejsze czasy to juz nie moto do stuntu ale rozumiem jak ciezko z kasa.
Najlepiej poszukaj w necie forum na temat stuntu tam wiele sie dowiesz.
Sprawdz sruby od mieszanki czy wsztskie sa prawidlowo jak serisowka podaje ustawione.
Co do stuntu to pewnie malo kasy sklonilo Cie do zakupu f1 ,na dzisiejsze czasy to juz nie moto do stuntu ale rozumiem jak ciezko z kasa.
Najlepiej poszukaj w necie forum na temat stuntu tam wiele sie dowiesz.
-
macs - Bywalec
- Posty: 546
- Dołączył(a): 29/3/2009, 17:20
- Lokalizacja: Pomorskie
co do adaptera na na kierownice sbk może być ciężko zrobić to tanio
ani Lucas ani LSL nie oferuje tanio takich adapterów pozostaje szukanie używek, lub zabawa w autocadzie i oddanie do frezowania na cnc takiej półki, a opis twój pasuje do membran jeżeli ów dziura przy 7k obr/min jest znaczna, ale może to być coś zupełnie mniej poważnego np. regulacje.

-
zomodj - Świeżak
- Posty: 256
- Dołączył(a): 2/7/2008, 21:33
Podstawy stuntu zacząłem łapać na innych motocyklach. Teraz pora na motocykl, który będę miał tylko w tym celu. Nie ukrywam że mój stunt to amatorka, więc i sprzęt amatorski, zwłaszcza biorąc pod uwagę ilość moich wydatków na ważniejsze rzeczy. Projekt ma być czysto amatorski ale przystosowany do zabawy ze stuntem. Nie ukrywam ze szkoda mi na f1 wykładać kasy na przeróbki rzędu 2000zł. Wole zmieścić się w tysiaku i śmigać
Jutro kupię świece i może jeszcze w tym tygodniu zrobię z kumplem synchro gaźników, bo ja nie mam sprzętu.

- Micheasz600R
- Świeżak
- Posty: 2
- Dołączył(a): 12/10/2009, 19:37
- Lokalizacja: Wioska
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 10 gości