Yamaha R1 przerywa na niskich obrotach
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Yamaha R1 przerywa na niskich obrotach
Witam!
Po remoncie R1 z 99 roku przejechałem około 300km i wszystko chodziło jak trzeba (naprawiany 2 bieg i historia panewkowa). Przy okazji jakiegoś wyjazdu moto zaczął przerywać, ale tylko do 4000rpm, powyżej chodzi super. Odpala bezproblemowo, wkręca się na obroty też dobrze, ale jak się rusza to jakby nie przepalał za 2 cylindry. Świece sprawdziłem, gaźniki wyczyszczone, zsynchronizowane, nie wiem, co to może być.
Podejrzewam paliwo, ale stało się tak w połowie baku (tankuje zawsze do pełna)...Dziwna sprawa.
Za wszelkie rady dziękuję.
Po remoncie R1 z 99 roku przejechałem około 300km i wszystko chodziło jak trzeba (naprawiany 2 bieg i historia panewkowa). Przy okazji jakiegoś wyjazdu moto zaczął przerywać, ale tylko do 4000rpm, powyżej chodzi super. Odpala bezproblemowo, wkręca się na obroty też dobrze, ale jak się rusza to jakby nie przepalał za 2 cylindry. Świece sprawdziłem, gaźniki wyczyszczone, zsynchronizowane, nie wiem, co to może być.
Podejrzewam paliwo, ale stało się tak w połowie baku (tankuje zawsze do pełna)...Dziwna sprawa.
Za wszelkie rady dziękuję.
- arcadioo997
- Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Tak, sam. Gaźniki miałem w mak rozebrane i nic, jednego paprocha znalazłem na 2 gaźniku, miałem nadzieję, że to przez to,ale niestety. Przy wolnych obrotach też strzela i nie równo chodzi, a jak mam 4500rpm to równo...Nie wiem, czy rozbierać jeszcze raz gaźniki, może coś z filtra powietrza leci i cały czas zapycha...ale filtr też rozebrałem, przedmuchałem...
Paliwo odpada - wylałem stare i zatankowałem verwę i nadal nic...pozostanie jeszcze raz rozebrać gaźniki (może coś znajdę)...
Ok. Maszyna chodzi - rozwiązanie - regulacja dyszy pt. PILOT JET dla jednego gaźnika była zła, tzn wkręcona do końca (dla mnie dziwne, bo jej nie wkręcałem, ale pojeżdżę, zobaczę, może sprężynka słaba i od drgań się wkręca). Regulacja tejże śrubki + ponownie synchro i sprzęt elegancko chodzi.
(temat do zamknięcia)
Dzięki i pozdrawiam
Paliwo odpada - wylałem stare i zatankowałem verwę i nadal nic...pozostanie jeszcze raz rozebrać gaźniki (może coś znajdę)...
Ok. Maszyna chodzi - rozwiązanie - regulacja dyszy pt. PILOT JET dla jednego gaźnika była zła, tzn wkręcona do końca (dla mnie dziwne, bo jej nie wkręcałem, ale pojeżdżę, zobaczę, może sprężynka słaba i od drgań się wkręca). Regulacja tejże śrubki + ponownie synchro i sprzęt elegancko chodzi.
(temat do zamknięcia)
Dzięki i pozdrawiam
- arcadioo997
- Świeżak
- Posty: 178
- Dołączył(a): 23/10/2008, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Posty: 3
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości