KLX 650 wysokie spalanie
Posty: 4
• Strona 1 z 1
KLX 650 wysokie spalanie
Witam
Zakupiłem ostatnio KLX 650C 93r za 4500 w dobrym stanie (co powiecie na ta cene??) ale z racji tragicznie ustawionego gaźnika za bardzo nie potestowałem go. Ostatnio zacząłem dopieszczanie m.in. gaźnik i teraz chociaż idzie i z odpalaniem nie ma problemów. Przed regulacją przy jeździe po pare km (przejażdżki) moto paliło mi jakieś 10l/ 100km. Mimo ustawienia wszystkiego zgodnie z serwisówką i wyczyszczenia filtra powietrza spalanie się nie zmieniło. Czy to może być wina źle wyregulowanych zaworów (nie stukają ale nie robiłem regulacji a kto wie co robił poprzedni właściciel). Dodam tylko iż moto teraz odpala w następujący sposób: zaciągnięcie i wyłączenie ssania i gdy załapie ponowne zaciągnięcie ssania aż do chwili gdy moto się zagrzeje. Może jest to wina mojego stylu jazdy?: odpalenie, przejechanie 1,2,3, góra 4 km i ponowne postawienie motocykla. Te modele o ile dobrze wiem powinny palić jakieś 4-6l, dla mnie te wartości są mocno abstrakcyjne, nawet przy spokojnej jeździe do 3 tyś obrotów. Pomocy xD
Zakupiłem ostatnio KLX 650C 93r za 4500 w dobrym stanie (co powiecie na ta cene??) ale z racji tragicznie ustawionego gaźnika za bardzo nie potestowałem go. Ostatnio zacząłem dopieszczanie m.in. gaźnik i teraz chociaż idzie i z odpalaniem nie ma problemów. Przed regulacją przy jeździe po pare km (przejażdżki) moto paliło mi jakieś 10l/ 100km. Mimo ustawienia wszystkiego zgodnie z serwisówką i wyczyszczenia filtra powietrza spalanie się nie zmieniło. Czy to może być wina źle wyregulowanych zaworów (nie stukają ale nie robiłem regulacji a kto wie co robił poprzedni właściciel). Dodam tylko iż moto teraz odpala w następujący sposób: zaciągnięcie i wyłączenie ssania i gdy załapie ponowne zaciągnięcie ssania aż do chwili gdy moto się zagrzeje. Może jest to wina mojego stylu jazdy?: odpalenie, przejechanie 1,2,3, góra 4 km i ponowne postawienie motocykla. Te modele o ile dobrze wiem powinny palić jakieś 4-6l, dla mnie te wartości są mocno abstrakcyjne, nawet przy spokojnej jeździe do 3 tyś obrotów. Pomocy xD
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Żeby sprawdzić realne spalanie musiał byś pojechać w trasę, zatankować do pełna i przejechać 100km i znów zatankować.
Jeżdżąc na krótkich odcinkach silnik jest niedogrzany przez co spalanie wzrasta.
Polecam sprawdzić luzy zaworowe (w Kawasaki jest to podstawa - tam lubią się zacieśniać - czyli nigdy nie będzie słychać klepania zaworów).
Jakie są dysze w gaźniku i jakie powinny być wg. manuala oraz jak jest ustawiona iglica i skład mieszanki?
Do tego jak wygląda świeca i jeśli filtr powietrza jest mocno zabrudzony lepsza była by wymiana na nowy.
Jeżdżąc na krótkich odcinkach silnik jest niedogrzany przez co spalanie wzrasta.
Polecam sprawdzić luzy zaworowe (w Kawasaki jest to podstawa - tam lubią się zacieśniać - czyli nigdy nie będzie słychać klepania zaworów).
Jakie są dysze w gaźniku i jakie powinny być wg. manuala oraz jak jest ustawiona iglica i skład mieszanki?
Do tego jak wygląda świeca i jeśli filtr powietrza jest mocno zabrudzony lepsza była by wymiana na nowy.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Tak też zrobię, przyjrzę się spalaniu w trasie i zajmę się regulacją zaworów. Świeca NGK Iryd jest ok, filtr wyprany i nasączony. Gaźnik na oryginalnych dyszach (iglica również), wyczyszczony i wyregulowany zgodnie z serwisówką. Dzięki za pomoc xD
komar 2 biegi
->derbi vamos 50 fl ->derbi senda Bi3 80 ->kawasaki klx 650c ->Honda CB450s
->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"

->Kawasaki ZZR600e
"ZIEMIE RWIE"
- balchan1
- Bywalec
- Posty: 507
- Dołączył(a): 4/3/2008, 15:10
- Lokalizacja: Lubuskie
Posty: 4
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości