Suzuki Dr 650 RE
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Suzuki Dr 650 RE
A więc tak, znalazłem w Niemczech takowe suzuki w naprawdę dobrym stanie, rocznik 94
na co patrzeć jak będe kupowałem w tym moto? i wogle powiedzcie mi cos o nim bo zbyt wiele informacji nie znalazłem... w PL jest tego troche, a więc mysle że z częściami nie będzie problemu. Waży ona z 140kg, ale te ok.45KM powinno dawać rady juz w terenie, przynajmniej tak mi sie wydaje.
tu daje zdjęcie:
http://i.ebayimg.com/18/!!qfj-DwBm0~$(K ... EYEjlLly8E)BKSSf!NbWw~~_27.JPG
i najważniejsze pytanie. Czy ze sprzedażą nie bedzie problemu? i ile za taki sprzęt można wołać? (pytam aby nie przepłacić)
na co patrzeć jak będe kupowałem w tym moto? i wogle powiedzcie mi cos o nim bo zbyt wiele informacji nie znalazłem... w PL jest tego troche, a więc mysle że z częściami nie będzie problemu. Waży ona z 140kg, ale te ok.45KM powinno dawać rady juz w terenie, przynajmniej tak mi sie wydaje.
tu daje zdjęcie:
http://i.ebayimg.com/18/!!qfj-DwBm0~$(K ... EYEjlLly8E)BKSSf!NbWw~~_27.JPG
i najważniejsze pytanie. Czy ze sprzedażą nie bedzie problemu? i ile za taki sprzęt można wołać? (pytam aby nie przepłacić)
- trzebnicki
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 4/2/2008, 22:10
Waży ona troche więcej niż 140 kg chyba ze 170kg na sucho z tego co pamiętam.
Do terenu nie za bardzo bo za duża i za ciężka , ale jak umniesz latać to dasz rade i jeśli już to nie na takiej oponie, musisz wymienić opone i zębatki bo strasznie szarpie.
Ja taką kupiłem z 1,5 roku temu w niemczech za 800euro.
Ogólnie pojeździłem po asfalcie i po lesie ale bez szaleństw
Prędkość max powinna być ok 160 km/h.
Do terenu nie za bardzo bo za duża i za ciężka , ale jak umniesz latać to dasz rade i jeśli już to nie na takiej oponie, musisz wymienić opone i zębatki bo strasznie szarpie.
Ja taką kupiłem z 1,5 roku temu w niemczech za 800euro.
Ogólnie pojeździłem po asfalcie i po lesie ale bez szaleństw
Prędkość max powinna być ok 160 km/h.
- PawellDz
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 22/10/2008, 17:36
- Lokalizacja: Miedzyzdroje
PawellDz napisał(a):Waży ona troche więcej niż 140 kg chyba ze 170kg na sucho z tego co pamiętam.
Do terenu nie za bardzo bo za duża i za ciężka , ale jak umniesz latać to dasz rade i jeśli już to nie na takiej oponie, musisz wymienić opone i zębatki bo strasznie szarpie.
Ja taką kupiłem z 1,5 roku temu w niemczech za 800euro.
Ogólnie pojeździłem po asfalcie i po lesie ale bez szaleństw
Prędkość max powinna być ok 160 km/h.
ogólnie to latam już sporo na różnych sprzętach, waga z pełnym bakiem wyniesie ok.160kg, opony to oczywiście full kostki, powiedz mi jak z mocą bo jeszcze na takim sprzęcie nie siedziałem, miałem cr 125 ale koszta eksploatacji był za duże i sprzedałem, wiadomo że do cr nie ma co porównywać... ale nie wiem jak to będzie szło, rwie to z gazu z 2 na koło czy za ciężkie?
a i jeszcze ile wezme za takową z 94r? chodzi mi o rozsądną cene aby się nie bujać
- trzebnicki
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 4/2/2008, 22:10
trzebnicki napisał(a):rwie to z gazu z 2 na koło czy za ciężkie?
To nawet z 1 ma problem z gazu na koło wyrwać, musisz 1 nogę na tylnej stopce postawić i mocno szarpnąć. Miałem przez sezon XF650, identyczny silnik, jak w tej DR. Nie ma co ukrywać, ta DR to wielka, ciężka krowa, w teren się wcale nie nadaje.
Z tego co widzę, DR650 jest ciężko sprzedać. Lepiej się sprzedają XT600, XR600 czy DR350.
BMW F650 Funduro.
-
qadrat - Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
- Lokalizacja: Ozorków
ok, dzięki za pomoc
szukam jakiegoś moto w teren, a te wszystkie 2t mi sie znudziły już, 4t większość są ciężkie, ale jak mówisz że to przy swojej wadze jest takie słabe to zrezygnuje z tego, bo tak jak pisałem szukam czegoś w teren aby sie pobawić, i raczej 4t, napewno kupie coś z DE ale tam mało "okazji"
cena za tą dr wynosiła 800euro (za 700 by wziął) ale nie chce słonia na asfalt
jeszcze raz dzięki,
szukam jakiegoś moto w teren, a te wszystkie 2t mi sie znudziły już, 4t większość są ciężkie, ale jak mówisz że to przy swojej wadze jest takie słabe to zrezygnuje z tego, bo tak jak pisałem szukam czegoś w teren aby sie pobawić, i raczej 4t, napewno kupie coś z DE ale tam mało "okazji"
cena za tą dr wynosiła 800euro (za 700 by wziął) ale nie chce słonia na asfalt
jeszcze raz dzięki,
- trzebnicki
- Świeżak
- Posty: 30
- Dołączył(a): 4/2/2008, 22:10
jeszcze jedno, poledzcie mi kilka sprzętów 4t nie za drogich i w miare mocnych, tzn. dobrym stosunkiem masy do mocy
coś co jest w miare hodliwe w PL i nie bedzie problemu ze sprzedażą, tak jak w 2t np: dt, kmx, yz, cr
coś co jest w miare hodliwe w PL i nie bedzie problemu ze sprzedażą, tak jak w 2t np: dt, kmx, yz, cr
- martin6230i
- Świeżak
- Posty: 183
- Dołączył(a): 18/4/2007, 22:23
- Lokalizacja: Walbrzych
Jak wsiadłem na kumpla 450tke krossa to nie było porównania , na koło sam rwał, ale na asfalcie się nie pojeździło a DR-ką jak najbardziej, spalanie ok4l i dosyć wygodna pozycja.
Co do rwania na koło to na jedynce bez najmniejszego prolemu : trzymasz na niskich obrotach np1,5tys i odkręcasz manetke ( i też nie do końca) a moto bez problemu staje , jak nie szkoda Ci motocykla to zapinasz 2ke bez sprzęgła i sobie latasz
A i przede wszystkim te jedno-cylindrowce naprawde są wytrzymałe.
Zresztą polecam forum DR- wspaniała atmosfera, dostaniesz odpowiedź na każde pytanie bez głupich docinek i nabijania postów
Co do rwania na koło to na jedynce bez najmniejszego prolemu : trzymasz na niskich obrotach np1,5tys i odkręcasz manetke ( i też nie do końca) a moto bez problemu staje , jak nie szkoda Ci motocykla to zapinasz 2ke bez sprzęgła i sobie latasz
A i przede wszystkim te jedno-cylindrowce naprawde są wytrzymałe.
Zresztą polecam forum DR- wspaniała atmosfera, dostaniesz odpowiedź na każde pytanie bez głupich docinek i nabijania postów
- PawellDz
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 22/10/2008, 17:36
- Lokalizacja: Miedzyzdroje
PawellDz napisał(a):Co do rwania na koło to na jedynce bez najmniejszego prolemu : trzymasz na niskich obrotach np1,5tys i odkręcasz manetke ( i też nie do końca) a moto bez problemu staje
1. DR650 przy 1500rpm szarpie i nie przyspiesza (ba, DR650 wolne obroty ma właśnie na poziomie 1600rpm), nie warto pozwalać mu schodzić poniżej 3500rpm, więc darujmy sobie to "1,5tys i odkręcenie manetki" Już prędzej dociągnąć go do ok. 4500rpm i wtedy za ułamek sekundy zamknąć gaz i ponownie otworzyć, ale nie w tym sprzęcie, masa robi swoje.
2. Cały czas podtrzymuję, że DR650 NIE WEJDZIE na gumę z gazu, nawet nie wiem jak można kombinować, bo sam jeździłem XF650 przez cały sezon i wiem, co ten sprzęt potrafi. Ze sprzęgła wejdzie, ale z gazu bez szarpania moto i stawaniem na tylnych stopkach NIE
3. Lepiej kupić DR350, ale te sprzęty się trzymają w cenie, 7tys. zł trzeba za zadbaną sztukę dać, tym na gumę z gazu szło nawet z 3 biegu, bo leciutki.
BMW F650 Funduro.
-
qadrat - Świeżak
- Posty: 276
- Dołączył(a): 21/4/2008, 21:25
- Lokalizacja: Ozorków
3. Lepiej kupić DR350, ale te sprzęty się trzymają w cenie, 7tys. zł trzeba za zadbaną sztukę dać, tym na gumę z gazu szło nawet z 3 biegu, bo leciutki.[/quote]
co do tego jak najbardziej popieram , a co do stawania no koło to ja się upre przy swoim bo tak robiłem bez problemu , tylko zapomniałem dodać że faktycznie na oryginalnych zębatkach tak się robi -dlatego wymieniłem i problem zniknął, była dużo elastyczniejsza
co do tego jak najbardziej popieram , a co do stawania no koło to ja się upre przy swoim bo tak robiłem bez problemu , tylko zapomniałem dodać że faktycznie na oryginalnych zębatkach tak się robi -dlatego wymieniłem i problem zniknął, była dużo elastyczniejsza
- PawellDz
- Świeżak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 22/10/2008, 17:36
- Lokalizacja: Miedzyzdroje
Posty: 9
• Strona 1 z 1
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości