jeszcz jedno porównanie...VFR 800 czy CBR 1100 xx
			Posty: 11
			 • Strona 1 z 1
		
	
jeszcz jedno porównanie...VFR 800 czy CBR 1100 xx
Duże różnice są pomiędzy tymi sprzętami. Pozycja i wygoda?
W kwocie do 20.000 zł co jest lepsze jako sprzęt uniwersalny...?
				
			W kwocie do 20.000 zł co jest lepsze jako sprzęt uniwersalny...?
- fotoforma
 - Świeżak
 - Posty: 14
 - Dołączył(a): 27/8/2008, 16:55
 - Lokalizacja: Warszawa
 
VFR jako uniwersalny lepszy, bo zwinniejszy. Silniki się różnią od siebie nie tylko mocą ale i przenoszeniem jej na koło. sam musisz wybrać. XX jest dużym motocyklem i w mieście nie będzie nim ciekawie
				CBR 600F 2001  | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
			- 
				

jordan23 - Stały bywalec
 - Posty: 1103
 - Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
 - Lokalizacja: jestem?
 
No tak ale czy nadaje się na uniwersalny ?Raczej nie wg mnie . To jest moto do podróży
				CBR 600F 2001  | http://images37.fotosik.pl/265/e87d623e086c6f20med.png
			- 
				

jordan23 - Stały bywalec
 - Posty: 1103
 - Dołączył(a): 23/2/2008, 11:40
 - Lokalizacja: jestem?
 
To prawda, że vfr 97-02 mają w skrzyni biegów jakieś cuś ala wałeczek/tryb zamiast nijakiego łańcuszka, i dzięki temu są dużo bardziej wytrzymałe?
V-tec - cóż to za zabawka?
				WENICJUSZ napisał(a):pOLECAM VFR - CHOCIAŻBY DLATEGO ŻE UŻYWANYCH części full no i V-tec to fajna zabawka
V-tec - cóż to za zabawka?
RSV
			- 
				

kondraxk - Świeżak
 - Posty: 209
 - Dołączył(a): 26/4/2009, 17:19
 
jordan23 napisał(a):VFR jako uniwersalny lepszy, bo zwinniejszy. Silniki się różnią od siebie nie tylko mocą ale i przenoszeniem jej na koło. sam musisz wybrać. XX jest dużym motocyklem i w mieście nie będzie nim ciekawie
duża masa, moc i moment też jak na tą mase moto nie za bardzo , słabe hamowanie silnikiem
no a xx to już inna bajka .
- P-iotras
 - Świeżak
 - Posty: 51
 - Dołączył(a): 30/3/2008, 01:05
 
kondraxk napisał(a):To prawda, że vfr 97-02 mają w skrzyni biegów jakieś cuś ala wałeczek/tryb zamiast nijakiego łańcuszka, i dzięki temu są dużo bardziej wytrzymałe?
V-tec - cóż to za zabawka?
Nie w skrzyni biegow tylko w ukladzie przeniesienia rozrzadu. VFR do pojawienia sie modelu V-tec posiadala kola zebate, a nie lancuszek jak ma to miejsce w wiekszosci motocykli. To rozwiazanie niezwykle trwale, ale kosztowne i ciezkie.
V-tec najkrocej mowiac to elektroniczny system sterowania praca zaworow.
Blackbird i VFR sa gabarytowo i wagowo ("prawie") porownywalne. W miescie zadnym z nich nie jest latwo manewrowac. Nie mniej jednak VFR jest nieco smuklejsza i krotsza, z tego tez powodu jakosc odnajduje sie w miescie.
XX to znacznie wiekszy, mocniejszy silnik z rzedowym ukladem cylindrow. To moze byc na prawde powaznym argumentem w dalekim podrozowaniu, przede wszystkim ze wzgledu na elastycznosc i spalanie.
Komfort, wygoda - chyba na podobnym poziomie.
Jezeli myslisz o powaznych, dlugich wyprawach to zastanowilbym sie poawaznie nad blackbirdem. Jezeli chcesz pojechac gdzies od czasu do czasu i motocykl eksploatowac na codzien jezdzac w kolo komina - zdecydowanie VFR.
Honda VFR 800 FI
			- 
				

elco - Moderator
 - Posty: 3014
 - Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
 - Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław
 
kondraxk napisał(a):To prawda, że vfr 97-02 mają w skrzyni biegów jakieś cuś ala wałeczek/tryb zamiast nijakiego łańcuszka, i dzięki temu są dużo bardziej wytrzymałe?
ale dlaczego '97-'02???
kola zebate w rozrzadzie sa chyba od pierwszego modelu z roku.. kiedy to bylo? 1989/1990? az do roku 2001, od 2002 jest V-tec z lancuszkami rozrzadu
http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... art19.html
http://www.motogen.pl/laboratorium/test ... ,art1.html
GS 500E '93 --> VFR 800 '00
			- 
				

Kris2k - VIP Åšcigacz.pl
 - Posty: 1617
 - Dołączył(a): 22/6/2006, 12:06
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 
Jako sprzęt uniwersalny zdecydowanie VFR. Kiera stoi wyżej niż w CBR xx więc pozycja jest również bardziej wygodna. Cebra to lokomotywa dobra na dłuższe trasy a VFR-ka jest na pewno bardziej zwinna.
				Wypadki chodzÄ… po ludziach, ludzie po wypadkach nie zawsze.
			- 
				

Czester - Administrator
 - Posty: 4657
 - Dołączył(a): 23/5/2009, 05:14
 - Lokalizacja: Suwałki
 
elcommendante napisał(a):Blackbird i VFR sa gabarytowo i wagowo ("prawie") porownywalne. W miescie zadnym z nich nie jest latwo manewrowac. Nie mniej jednak VFR jest nieco smuklejsza i krotsza, z tego tez powodu jakosc odnajduje sie w miescie.
XX to znacznie wiekszy, mocniejszy silnik z rzedowym ukladem cylindrow. To moze byc na prawde powaznym argumentem w dalekim podrozowaniu, przede wszystkim ze wzgledu na elastycznosc i spalanie.
Komfort, wygoda - chyba na podobnym poziomie.
Jezeli myslisz o powaznych, dlugich wyprawach to zastanowilbym sie poawaznie nad blackbirdem. Jezeli chcesz pojechac gdzies od czasu do czasu i motocykl eksploatowac na codzien jezdzac w kolo komina - zdecydowanie VFR.
Samo sedno.
- 
				

Pawcio415 - Świeżak
 - Posty: 422
 - Dołączył(a): 9/3/2007, 21:52
 - Lokalizacja: ÅšlÄ…sk, Newbridge
 
			Posty: 11
			 • Strona 1 z 1
		
	
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości