Zobacz wątek - Czym mocno z dołu?
NAS Analytics TAG

Czym mocno z dołu?

Wszelkie dyskusje o motocyklach onroad.
Milośnikow enduro, crossu, skuterów motorowerów oraz motocykli o pojemności do 125 ccm zapraszamy do działów niżej.
_________

Postprzez SQ » 27/5/2009, 16:58

Faktycznie czytałem o teście, w którym mała sv ma lepszą elastyczność od dużego bandyty. Jednak tego testu nie widziałem, więc nie wiem czy na każdym biegu, czy tylko na np. 6. Jest to istotne, ponieważ w bandycie 1200 bieg nr 6 jest nazwany przez fabrykę nadbiegiem. Zatem z założenia nie służy do rewelacyjnych przyspieszeń, tylko redukcji spalania.

Co do 2 cylindrowców. Mają niższe obroty niż 4 i dlatego zwykło się mówić, że ciągną z dołu. Każdy, kto takim czymś jechał, wie, że jak jest za nisko lubi poszarpać łańcuchem. 4 cylindry pracują płynnej i rzadziej się to zdarza. A, że moc osiągają przy wyższych obrotach…

Duży bandzior t bardzo fajny sprzęt. Różnica do mojego jest powalająca. Zupełnie inne silniki.
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka


Postprzez neuro » 27/5/2009, 19:04

Kedar-88 napisał(a):
Czy ty uważasz że 91 Nm przegrywa z 64 Nm??


Że tak nieśmiało wtrącę: a ile waży B12 w porównaniu z SV> ;]

Pozdr,
p.
SV650S K3
Avatar użytkownika
neuro
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 4/8/2006, 14:31
Lokalizacja: KRK


Postprzez Mike » 27/5/2009, 19:14

elcommendante napisał(a):
Mike napisał(a):Honda VFR, pięknie się zbiera już od 2 tyś obrotów. Przy 40 km/h wrzucasz 6 bieg i też jedziesz :)

Do turystyki idealny, choć to plastik.


Przy 40km/h na 6 i 2 nizszych biegach troche szarpie ta maszyna i wcale nie zbiera sie tak gladko na wyzszych biegach. Nie mniej jednak to bardzo ciekawy silnik z, ktorego nie trzeba ciagnac na czerwonym polu aby w pelni wykrzesac z niego cala moc. Trzeba pamietac, ze jest to V4, ktore ma zupelnie inna charakterystyke niz V2.


No napisałem, że się jedzie, oczywiście przyspieszenia brak i coś tam zawsze szarpnie...ale mam porównanie z CB500, gdzie jak zejdziesz poniżej 3000 to wogóle łańcuch dęba staje :-) Jazda na 6 biegu przy 40 km/h wogóle nie jest możliwa na Cebuli.
Generalnie ja jestem pod wrażeniem i polecam! Nie wiem jak V2, ale wydaje mi się, że V4 jeśli chodzi o elastykę i płynność oddawania mocy będzie lepsza.
Honda VFR 800I
Avatar użytkownika
Mike
Świeżak
 
Posty: 75
Dołączył(a): 25/2/2008, 21:10
Lokalizacja: Łódź

Postprzez SQ » 27/5/2009, 19:18

ponieważ V4 to połączenie zalet R4 z V2 z wyeliminowaniem ich wad
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez elco » 27/5/2009, 20:55

W porownaniu z poprzendnia CBR F2 musze sie przyznac, ze VFR lubi troche mocno poszarpac lancuchem ponizej 3000 r.p.m.. Nie mniej jezeli chodzi o elastycznosc silnika na wyzszych biegach przy wiekszych predkosciach to CBR F2 nawet w polowie nie byla tak dobra :P
Honda VFR 800 FI
Avatar użytkownika
elco
Moderator
 
Posty: 3014
Dołączył(a): 10/3/2007, 01:18
Lokalizacja: Wałbrzych/Wrocław

Postprzez Kedar-88 » 27/5/2009, 21:11

neuro napisał(a):
Kedar-88 napisał(a):
Czy ty uważasz że 91 Nm przegrywa z 64 Nm??


Że tak nieśmiało wtrącę: a ile waży B12 w porównaniu z SV> ;]

Pozdr,
p.


Bandit waży coś koło 225 Kg, ale waga to nie odzwierciedlenie,
np. rocket III waży 320kg a rozbuja się do setki w 3s

Elastyczność mierzy się na ostatnim biegu, a w bandicie to nadbieg służący do jazdy ekonomicznej.
Bandit 1200
Avatar użytkownika
Kedar-88
Stały bywalec
 
Posty: 1327
Dołączył(a): 21/8/2007, 04:54
Lokalizacja: Jaworzno

Postprzez lonewolf » 27/5/2009, 22:14

SQ napisał(a):Jest to istotne, ponieważ w bandycie 1200 bieg nr 6 jest nazwany przez fabrykę nadbiegiem.


Bandit 1200 ma skrzynię 5cio biegową.
Avatar użytkownika
lonewolf
Bywalec
 
Posty: 588
Dołączył(a): 29/5/2008, 19:48

Postprzez SQ » 28/5/2009, 05:50

masz rację. zapatrzyłem się w mojego bandziora :D
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez ociec » 28/5/2009, 08:49

ja smiagam na Triumphie Sprincie 1050 ST, ma 3 cylindry i ten dopiero idzie od samego, no niestety plastik, wiec może speed tripla ? podobny silnik tylko inaczej zestrojony, po ostatnim lataniu mogę stwierdzić że ani mocy ani momentu mu nigdy nie brakuje
cały czas na angolach teraz Street
Avatar użytkownika
ociec
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39

Postprzez SQ » 28/5/2009, 09:17

ociec, kurde weź mi zarysuj jakoś charakterystykę tego motocykla, ponieważ bardzo mnie interesuje w kwestii posiadania :) jak zawieszenia, hamulce, ochrona przed warunkami atmosferycznymi, silnik, możliwości bagażowe, pozycja za kierą, komfort pasażera... może nie w tym wątku, ale jako nowy temat (coś ala test) albo mi na priv
Avatar użytkownika
SQ
Mieszkaniec forum
 
Posty: 1677
Dołączył(a): 22/11/2007, 23:05
Lokalizacja: Przasnysz/Ostrołęka

Postprzez ociec » 28/5/2009, 09:32

SQ, ok w wolnej chwili sie rozpisze ale to za czas jakiś, wybieram się na tor poznań i wtedy będę mógł dużo powiedzieć od latania po mieście po tor wyścigowy na razie mam tylko 2,5 tys nawinięte wiec troche za wcześnie na głębokie refleksje - generalnie po mieście latam Gs'em ;-)
cały czas na angolach teraz Street
Avatar użytkownika
ociec
Świeżak
 
Posty: 63
Dołączył(a): 26/2/2008, 19:39

Postprzez s_extrem* » 28/5/2009, 10:45

Ja tez szukam czego co lapie z dolu po przesiadce z CB i musi ladnie brzmiec jak moje V2 z LeoVince ;p Nie ukrywam tez ze zalezy mi tez na bezawaryjnosci.
Avatar użytkownika
s_extrem*
Świeżak
 
Posty: 294
Dołączył(a): 18/5/2008, 14:43
Lokalizacja: Leszno

Poprzednia strona


Powrót do Motocykle



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości




na gr