Duże zużycie paliwa R6 2000r
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Duże zużycie paliwa R6 2000r
Witam!
Wczoraj opadła mi szczena gdy zobaczyłem palącą się kontrolkę rezerwy po przejechaniu ~80km od zatankowania do pełna... Moto przed zimą zalałem do pełna i tak sobie przestał w garażu - był odpalany parę razy w trakcie zimy na około 10-15 minut aż do osiągnięcia temperatury. Bak mieści 17litrów a rezerwa zapala się gdy zostanie około 3,5litra więc wynika z tego że zużyłem ok 13 litrów a przejechałem zaledwie 80km + te kilka odpaleń w trakcie zimy. Jako że jestem początkującym to jazda była normalna bez żadnych szaleństw. Jutro rano podjadę na orlen i siknę go do pełna i zobaczę ile tak na prawdę zużyłem.
Załóżmy, że rezerwa nie szwankuje i faktycznie wleję tyle benzyny to co może być powodem? Moto pali bez żadnych kłopotów, nie dławi się i przyspiesza równo więc z gaźnikami chyba wszystko ok? Z tego co mówił sprzedający to założony jest sportowy wydech. Jest to raczej no name bo nie ma żadnego logo i jest jedynie jakiś symbol cyfrowo-literowy. Gdzieś kiedyś obiło mi sie o uszy, że w przypadku wymiany wydechu należy regulować gaźniki. Czy to prawda? No i ostatnie pytanie - z tego co sie orientuję to R6 przy normalnej jezdzie powinna łykać w granicach 6-7litrów. Jest to realne do osiągnięcia zuzycie czy raczej ciężko?
Wczoraj opadła mi szczena gdy zobaczyłem palącą się kontrolkę rezerwy po przejechaniu ~80km od zatankowania do pełna... Moto przed zimą zalałem do pełna i tak sobie przestał w garażu - był odpalany parę razy w trakcie zimy na około 10-15 minut aż do osiągnięcia temperatury. Bak mieści 17litrów a rezerwa zapala się gdy zostanie około 3,5litra więc wynika z tego że zużyłem ok 13 litrów a przejechałem zaledwie 80km + te kilka odpaleń w trakcie zimy. Jako że jestem początkującym to jazda była normalna bez żadnych szaleństw. Jutro rano podjadę na orlen i siknę go do pełna i zobaczę ile tak na prawdę zużyłem.
Załóżmy, że rezerwa nie szwankuje i faktycznie wleję tyle benzyny to co może być powodem? Moto pali bez żadnych kłopotów, nie dławi się i przyspiesza równo więc z gaźnikami chyba wszystko ok? Z tego co mówił sprzedający to założony jest sportowy wydech. Jest to raczej no name bo nie ma żadnego logo i jest jedynie jakiś symbol cyfrowo-literowy. Gdzieś kiedyś obiło mi sie o uszy, że w przypadku wymiany wydechu należy regulować gaźniki. Czy to prawda? No i ostatnie pytanie - z tego co sie orientuję to R6 przy normalnej jezdzie powinna łykać w granicach 6-7litrów. Jest to realne do osiągnięcia zuzycie czy raczej ciężko?
- fool
- Świeżak
- Posty: 62
- Dołączył(a): 6/9/2008, 12:16
Ja u siebie w F3 mam wymienione dysze w gazniku filtr powietrza K&N i sportowy wydech.... i na 17,5 litra jazdy ze tak powiem mieszanej zrobie dobre 200km.... wiec u ciebie cos nie tak jest...
F-czy %-) -sprzedane ;]
- -sailor-
- Świeżak
- Posty: 118
- Dołączył(a): 25/9/2008, 08:58
- Lokalizacja: Gołdap
Może być to kwestia odpalania silnika na tzw przepalenie.
W tym momencie silnik też zużywa paliwo, im więcej razy był odpalany tym więcej paliwa zużył.
Zatankuj do pełna przejedź 100km i zatankuj (zaobacz ile paliwa weszło i będziesz miał przybliżone zużycie paliwa).
Powinna palić około 7l/100km, chyba że masz dyno jet to może nawet 11l/100km palić.
W tym momencie silnik też zużywa paliwo, im więcej razy był odpalany tym więcej paliwa zużył.
Zatankuj do pełna przejedź 100km i zatankuj (zaobacz ile paliwa weszło i będziesz miał przybliżone zużycie paliwa).
Powinna palić około 7l/100km, chyba że masz dyno jet to może nawet 11l/100km palić.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
- Raczek_6
- VIP Åšcigacz.pl
- Posty: 4217
- Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
- Lokalizacja: W-wa
Posty: 5
• Strona 1 z 1
Powrót do Mechanika motocyklowa
Kto przeglÄ…da forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 40 gości