Zobacz wątek - Problemy z odpalenie - pomoc w zdiagnozowaniu problemu
NAS Analytics TAG

Problemy z odpalenie - pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Mechanika tylko powyżej 125cc.
_________

Problemy z odpalenie - pomoc w zdiagnozowaniu problemu

Postprzez willyfog » 29/3/2009, 16:48

Czesc

ducati M800 z 2004 roku.
Przekrecam kluczyk kontrolki swieca, pompa paliwa pracuje. Naciskam starter i slychac tylko taki lekki trzask z przekaznikow, prad dochodzi do cewki zaplonowej (ktora jest ok, nie ma przebicia).

Aku wskazuje 12,9V.

Biore moto, stawiam kolo auta, podlaczam poprzez kable akumulator samochodowy do akumulatora motorowego. Moto odpala bez problemu.

Co ciekawe gdy odlacze akumulator motocyklowy i probuje odpalic, moto nie odpala.

Zglupialem troche i juz nie wiem o co chodzi. Zaczynam myslec o przekaznikach (sa 2), jeden wskazuje 6900 ohm, a drugi 7300 ohm. (Zakres normaly powinien byc ponizej 6300.

Powiedzcie co jeszcze sprawdzic i dzielcie sie pomyslami.
________________________________________
Ducati Monster 800 '04
Avatar użytkownika
willyfog
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 5/11/2007, 10:23


Postprzez Raczek_6 » 29/3/2009, 21:25

Czy klemy są czyste, oraz włożyć inny akumulator.
Ale wcześniej sprawdź do jakiego napięcie spada w momencie rozruchu, nie powinno poniżej 10,5V.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa


Postprzez Raczek_6 » 29/3/2009, 21:25

Czy klemy są czyste, oraz włożyć inny akumulator.
Ale wcześniej sprawdź do jakiego napięcie spada w momencie rozruchu, nie powinno poniżej 10,5V.
Moto Theodor - nieautoryzowany serwis Ducati
Raczek_6
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 4217
Dołączył(a): 20/9/2008, 23:23
Lokalizacja: W-wa

Postprzez willyfog » 29/3/2009, 22:38

Tak oczywista sprawe jak klemy, przeciscilem na samym poczatku. oprocz tego wszystkie styki sprawdzone a takze bezpieczniki.

Akumulator inny nie wsadzalem ale podlaczalem kablami aku z auta bezposrednio to kabli zasilajacych moto i nic dupa!
________________________________________
Ducati Monster 800 '04
Avatar użytkownika
willyfog
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 5/11/2007, 10:23

Postprzez Adam M. » 29/3/2009, 22:52

Trzeba to pomierzyc zaczynajac od tego ile masz na tych kablach laczacych z klemami moto.
Czesto rdzewieja i nie puszczaja za duzo pradu.
Aku motocyklowe pokaze ci jak jest naprawde naladowane kiedy je obciazysz - przy pomiarze z klem aku musisz wlaczyc swiatla glowne moto - wtedy otrzymasz prawdziwy wynik.
Sa tylko 2 mozliwosci - slaby aku albo padniety przekaznik, to wszystko.
Adam M.
VIP Ścigacz.pl
 
Posty: 786
Dołączył(a): 5/2/2008, 02:56

Postprzez cichykk » 30/3/2009, 02:46

a czy przo odpalaniu kontrolki gasną (nawet przy podłączeniu do auta) ?? Jeśli tak to padła cela w aku. Kiedyś z kolegą w trasie zatrzymaliśmy się na jadło (bez jakich kolwiek podejrzeń że z moto coś sie dzieje), idziemy do moto, a u kolegi (YZF 750) tylko słychać kliknięcie i sisza...... Podłączyliśmy się do auta i tak samo!! Moto odpalił na pych. Wróciliśmy do domu podłączyliśmy nowe aku i wszystko wróciło do normy :-)
Avatar użytkownika
cichykk
Świeżak
 
Posty: 112
Dołączył(a): 8/3/2008, 22:01
Lokalizacja: Warszawa, Łasin

Postprzez willyfog » 30/3/2009, 17:00

oddalem moto do mechanika aby sprawdzil z innym aku, ciekawe co powie, choc na oko powiedzial ze "cele mi spuchly", ze niby takie zaokraglone. :cry:
________________________________________
Ducati Monster 800 '04
Avatar użytkownika
willyfog
Świeżak
 
Posty: 79
Dołączył(a): 5/11/2007, 10:23



Powrót do Mechanika motocyklowa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 33 gości




na gr