Zobacz wątek - <i>[Aktualności]</i> KTM 990 Adventure R 2009
NAS Analytics TAG

[Aktualności] KTM 990 Adventure R 2009

Komentarze użytkowników
_________

[Aktualności] KTM 990 Adventure R 2009

Postprzez Åšcigacz » 11/11/2008, 20:14

Dyskusja na temat: KTM 990 Adventure R 2009
Przeczytaj więcej na ten temat na stronie:
KTM 990 Adventure R 2009
Åšcigacz
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16777167
Dołączył(a): 3/5/2006, 19:00


Postprzez Komentatorzy » 11/11/2008, 20:14

990 adventure to jeden z najwspanialszych bike'ów na rynku.<br><hr>fan
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 12/11/2008, 17:31

Dobrze by było, gdyby pani Jędrasiak odrobiła lekcję i nie wprowadzała ludzi w błąd...

Sercem motocykla pozostała sprawdzona jednostka napędowa Lc8 V-Twin o pojemności 999 cm3 w której dokonano znaczących modyfikacji w obrębie zaworów, dzięki temu nie "klepią" już tak jak w poprzednich modelach oraz nie jest konieczny tak częsty przegląd. Miało to wpływ również na osiągi tego już i tak mocnego motocykla- teraz generuje on 114 KM przy 8750 obr/min. Zawieszenie to nadal WP - z pełna regulacją twardości oraz dobicia i odbicia, z przodu widelec typu USD , z tyłu centralny amortyzator. Pozostały również takie same koła - 18 cali z tyłu i 21 z przodu, za wyhamowanie pozostają odpowiedzialne podzespoły Brembo - przód dwie tarcze 300 mm z dwutłoczkowym zaciskiem , z tyłu jedna tarcza 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. Zbiornik paliwa nadal jest dzielony na dwa mniejsze zbiorniki i mieści blisko 20 l. paliwa. Motocykl gotowy do jazdy w wersji R waży 198 kg a w wersji "cywilnej" z ABSem 207 kg.
Nowością w Adventure są malowania, w modnych biało czarno pomaranczowych barwach, zastosowanie fabrycznego immobilisera oraz nowa deska rozdzielcza i przekonstruowany, zamykany na kluczyk przedni schowek. Cena liftingowanego modelu pozostaje na dotychczasowym poziomie ponad 50 tyś zł.
o czym można się dowiedzieć na stronie <a href="http://www.3fun.pl" target="blank" class="link">www.3fun.pl</a> gdzie są też pełnowymiarowe zdjęcia a nie ściągnięte przypadkowo z internetu miniatury, pozdrawiam Krzysiek<br><hr>Krzysztof
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 13/11/2008, 09:34

Komentatorzy napisał(a):Dobrze by było, gdyby pani Jędrasiak odrobiła lekcję i nie wprowadzała ludzi w błąd...

Sercem motocykla pozostała sprawdzona jednostka napędowa Lc8 V-Twin o pojemności 999 cm3 w której dokonano znaczących modyfikacji w obrębie zaworów, dzięki temu nie "klepią" już tak jak w poprzednich modelach oraz nie jest konieczny tak częsty przegląd. Miało to wpływ również na osiągi tego już i tak mocnego motocykla- teraz generuje on 114 KM przy 8750 obr/min. Zawieszenie to nadal WP - z pełna regulacją twardości oraz dobicia i odbicia, z przodu widelec typu USD , z tyłu centralny amortyzator. Pozostały również takie same koła - 18 cali z tyłu i 21 z przodu, za wyhamowanie pozostają odpowiedzialne podzespoły Brembo - przód dwie tarcze 300 mm z dwutłoczkowym zaciskiem , z tyłu jedna tarcza 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. Zbiornik paliwa nadal jest dzielony na dwa mniejsze zbiorniki i mieści blisko 20 l. paliwa. Motocykl gotowy do jazdy w wersji R waży 198 kg a w wersji "cywilnej" z ABSem 207 kg.
Nowością w Adventure są malowania, w modnych biało czarno pomaranczowych barwach, zastosowanie fabrycznego immobilisera oraz nowa deska rozdzielcza i przekonstruowany, zamykany na kluczyk przedni schowek. Cena liftingowanego modelu pozostaje na dotychczasowym poziomie ponad 50 tyś zł.
o czym można się dowiedzieć na stronie <a href="http://www.3fun.pl" target="blank" class="link">www.3fun.pl</a> gdzie są też pełnowymiarowe zdjęcia a nie ściągnięte przypadkowo z internetu miniatury, pozdrawiam Krzysiek<br><hr>Krzysztof<br>
Widzę że kolega ma problemy z czytaniem i rozumieniem czytanego tekstu. Myślę że redaktorzy na tym portalu wiedzą co robią. Natomiast jeżeli się czyta to co ty napisałeś to mam wrażenie że chcesz reklamować 3fun za darmo :))

Pozdrawiam i miłego dnia w pracy :)<br><hr>Tasior
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 17/11/2008, 09:53

Komentatorzy napisał(a):Dobrze by było, gdyby pani Jędrasiak odrobiła lekcję i nie wprowadzała ludzi w błąd...

Sercem motocykla pozostała sprawdzona jednostka napędowa Lc8 V-Twin o pojemności 999 cm3 w której dokonano znaczących modyfikacji w obrębie zaworów, dzięki temu nie "klepią" już tak jak w poprzednich modelach oraz nie jest konieczny tak częsty przegląd. Miało to wpływ również na osiągi tego już i tak mocnego motocykla- teraz generuje on 114 KM przy 8750 obr/min. Zawieszenie to nadal WP - z pełna regulacją twardości oraz dobicia i odbicia, z przodu widelec typu USD , z tyłu centralny amortyzator. Pozostały również takie same koła - 18 cali z tyłu i 21 z przodu, za wyhamowanie pozostają odpowiedzialne podzespoły Brembo - przód dwie tarcze 300 mm z dwutłoczkowym zaciskiem , z tyłu jedna tarcza 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. Zbiornik paliwa nadal jest dzielony na dwa mniejsze zbiorniki i mieści blisko 20 l. paliwa. Motocykl gotowy do jazdy w wersji R waży 198 kg a w wersji "cywilnej" z ABSem 207 kg.
Nowością w Adventure są malowania, w modnych biało czarno pomaranczowych barwach, zastosowanie fabrycznego immobilisera oraz nowa deska rozdzielcza i przekonstruowany, zamykany na kluczyk przedni schowek. Cena liftingowanego modelu pozostaje na dotychczasowym poziomie ponad 50 tyś zł.
o czym można się dowiedzieć na stronie <a href="http://www.3fun.pl" target="blank" class="link">www.3fun.pl</a> gdzie są też pełnowymiarowe zdjęcia a nie ściągnięte przypadkowo z internetu miniatury, pozdrawiam Krzysiek<br><hr>Krzysztof<br>
Dziękuję, za przeczytanie materiału, natomiast z kwestią wprowadzania kogokolwiek w błąd niestety nie moge się zgodzić. Co do modyfikacji jekie zostały przeprowadzone w obrębie silnika niewątpliwie były one bardzo wskazane, ale czy rzeczywiście zdadzą egzamin czas pokaże...<br><hr>Ania J.
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 10/7/2009, 09:43

Komentatorzy napisał(a):Dobrze by było, gdyby pani Jędrasiak odrobiła lekcję i nie wprowadzała ludzi w błąd...

Sercem motocykla pozostała sprawdzona jednostka napędowa Lc8 V-Twin o pojemności 999 cm3 w której dokonano znaczących modyfikacji w obrębie zaworów, dzięki temu nie "klepią" już tak jak w poprzednich modelach oraz nie jest konieczny tak częsty przegląd. Miało to wpływ również na osiągi tego już i tak mocnego motocykla- teraz generuje on 114 KM przy 8750 obr/min. Zawieszenie to nadal WP - z pełna regulacją twardości oraz dobicia i odbicia, z przodu widelec typu USD , z tyłu centralny amortyzator. Pozostały również takie same koła - 18 cali z tyłu i 21 z przodu, za wyhamowanie pozostają odpowiedzialne podzespoły Brembo - przód dwie tarcze 300 mm z dwutłoczkowym zaciskiem , z tyłu jedna tarcza 240 mm z zaciskiem jednotłoczkowym. Zbiornik paliwa nadal jest dzielony na dwa mniejsze zbiorniki i mieści blisko 20 l. paliwa. Motocykl gotowy do jazdy w wersji R waży 198 kg a w wersji "cywilnej" z ABSem 207 kg.
Nowością w Adventure są malowania, w modnych biało czarno pomaranczowych barwach, zastosowanie fabrycznego immobilisera oraz nowa deska rozdzielcza i przekonstruowany, zamykany na kluczyk przedni schowek. Cena liftingowanego modelu pozostaje na dotychczasowym poziomie ponad 50 tyś zł.
o czym można się dowiedzieć na stronie <a href="http://www.3fun.pl" target="blank" class="link">www.3fun.pl</a> gdzie są też pełnowymiarowe zdjęcia a nie ściągnięte przypadkowo z internetu miniatury, pozdrawiam Krzysiek<br><hr>Krzysztof<br>
Komentatorzy napisał(a):Dziękuję, za przeczytanie materiału, natomiast z kwestią wprowadzania kogokolwiek w błąd niestety nie moge się zgodzić. Co do modyfikacji jekie zostały przeprowadzone w obrębie silnika niewątpliwie były one bardzo wskazane, ale czy rzeczywiście zdadzą egzamin czas pokaże...<br><hr>Ania J.<br>
no co do 18calowych ,to by się chyba zgadzało tylko w przypadku tylnego koła,bo z przodu jak mi się wydaje pozostało 21 cali,no chyba że się nie znam;P<br><hr>grzmot83
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35



Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przeglÄ…da forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości




na górê