Zobacz wątek - <i>[Honda]</i> CBR 125 R
NAS Analytics TAG

[Honda] CBR 125 R

Komentarze użytkowników
_________

Postprzez Komentatorzy » 5/7/2008, 21:24

mam zamiar kupić honde tylko nie wiem czy cbr 125 czy nsr . co jest lepsze ??? co wiecej idzie???<br><hr>adam145
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/7/2008, 11:05

Komentatorzy napisał(a):mam zamiar kupić honde tylko nie wiem czy cbr 125 czy nsr . co jest lepsze ??? co wiecej idzie???<br><hr>adam145<br>
Stary kupiłem sobie teraz honde cbr 125 i to był bobry wyór.Pali tylko 3.5 l/100 a nsr conajmniej 5.5 l. Przy takiej cenie paliwa to pojeździsz tylko w święta.Jeżeli chodzi o prędkość to spokojnie jade ponad 120 na piątym biegu na szósty nie mam takiej trasy.Pozdro<br><hr>Melepeta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35


Postprzez Komentatorzy » 7/7/2008, 11:11

Poszukuje rysunek modelu honda cbr 125 z poszczególnymi częściami.Chcę wiedzieć co gdzie czego i ile się wlewa(dla pewności)Może jakiś link...<br><hr>Melepeta
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 8/7/2008, 22:41

Siemka. Mam problem :
Prawko na motor o pojemnosci 125cm3 mozna robic od 16 roku zycia a jezeli ja mam urodziny w pazdzierniku to musze czkec az skoncze te 16 w pazdzierniku czy moge je zrobic wczesniej (rocznikowo) <br><hr>AriX2810
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/7/2008, 13:49

Komentatorzy napisał(a):Siemka. Mam problem :
Prawko na motor o pojemnosci 125cm3 mozna robic od 16 roku zycia a jezeli ja mam urodziny w pazdzierniku to musze czkec az skoncze te 16 w pazdzierniku czy moge je zrobic wczesniej (rocznikowo) <br><hr>AriX2810<br>
a1 morzesz zrobić 3 miesiące przed ukończeniem 16 lat ale papierek dostaniesz na 16<br><hr>domo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/7/2008, 13:53

Komentatorzy napisał(a):siemano.jestem zainteresowany kupnem cbr-ki 125 i chciałbym sie dowiedzieć ile ma ona mocy (km i kW)<br><hr>poma<br>
9,8 KW =15 KM odblokowana<br><hr>domo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 18/7/2008, 13:56

Komentatorzy napisał(a):Prosze o pomoc moja honda jedzie i120 i co mam zrobic aby szybciej jechała?? może ma blokade gdzieś w tłumiku?? poradzcie mi coś<br><hr>klosik<br>
Komentatorzy napisał(a):zaden motor niema blokaty w tłumniku!!!! kto wam takie kity wciska??? maja na zapłonie i na przełożeniu napedu paska czy łancucha!!! lub zmienia się rolki.... <br><hr>baronno<br>
sprawdzałeś na module???????????????!!!!!!!!!!!!
<br><hr>domo
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/7/2008, 18:05

Komentatorzy napisał(a):Witam Wszystkich. Mam problem z Cbr 125R. Wszystko ładnie pięknie chodzi, ale na niskich obrotach 1500 słychać stukanie (jak dodam gazu stukania już nie słychać) Nie wiem co może być przyczyną. Dodam tylko że nie zawsze jest to stukanie, raz jest, raz nie, więc nie mam pojecia co to może być. Czy ktoś też miał już taki problem? Pozdrawiam<br><hr>Charles<br>
Komentatorzy napisał(a):mam podobną sytuację. Byłem u jednego mechanika miał być to rozrząd albo zawory, ale okazało się że to nie to (powiedział że na łańcuszku można jeździć jeszcze ok 20 tys) i powiedział że nie wie co to może być. Potem pojechałem do warsztatu który mi polecił kolega i tam stwierdzili że to jest łożysko na sworzniu albo na korbowodzie. Rozebrali silnik i okazało się że to jest łożysko na sworzniu (koszt łożyska ok 100zł, a rozebranie silnika ok 400zł + uszczelniacze). Ale mało tego okazało się że jest uszkodzony wał (przyczyna - musiał być wcześniej "zagrzany" porządnie silnik) jutro mam zadzwonić do warsztatu i się spytać co z tym wałem mają go obejrzeć dokładnie. Moja rada sprawdzać płyn w chłodnicy żeby go tam nigdy nie brakowało. I moto oddawać zawsze do pożądnego warsztatu<br><hr>grz<br>
hej, mam coś podobnego, ale oglądałem kilka takich motrków przed kupnem i wszystkie tak miały.<br><hr>drakers
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 27/7/2008, 23:31

jaką moc ma NIE odblokowana cbr-ka 125 ile km i kW?????<br><hr>poma
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 5/8/2008, 12:23

cześć, mam zamiar kupic sobie jakiś motor bo skuter min sie znudził i chciałabym coś pokroju tej hondy albo NSRki tylko że nie jestem zbyt wysoka i silna doradzicie coś ??? albo jakis nie wielki lekki motor... prosiłabym o szybka odpowiedz pozdrawiam wszystkich <br><hr>Lilka17
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2008, 12:37

Komentatorzy napisał(a):cześć, mam zamiar kupic sobie jakiś motor bo skuter min sie znudził i chciałabym coś pokroju tej hondy albo NSRki tylko że nie jestem zbyt wysoka i silna doradzicie coś ??? albo jakis nie wielki lekki motor... prosiłabym o szybka odpowiedz pozdrawiam wszystkich <br><hr>Lilka17<br>
ja osobiscie doradziłbym Ci hondę cbr 125 r jest leciutka zwinna i mocna a zwłaszcza gdyż jesteś zbyt wysoka i silna. Nsr tez fajny motocykl ale jest dużo cięższy i szybszy. Wybór należy do Ciebie ale ja dla Ciebie wybrałbym cbr 125 r :) . Pozdrawiam :)<br><hr>Mateusz :)
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 9/8/2008, 22:29

Komentatorzy napisał(a):cześć, mam zamiar kupic sobie jakiś motor bo skuter min sie znudził i chciałabym coś pokroju tej hondy albo NSRki tylko że nie jestem zbyt wysoka i silna doradzicie coś ??? albo jakis nie wielki lekki motor... prosiłabym o szybka odpowiedz pozdrawiam wszystkich <br><hr>Lilka17<br>
Dobrze Cię rozumiem, bo też jestem dziewczyną. Też się zastanawiałam czy cbr-ka czy jednak nsr-ka. Przejchałam się jedną i drugą i wybrałam CBR-ke. Z wyboru jestem bardzo zadowolona, motor stworzony dla początkujących. Łatwy w prowadzeniu, zrywny i nie jest taki cięzki :). mam ok 167 cm wzrostu, za silna też nie jestem, ale utrzymać go potrafie :D
Pozdrawiam wszyskich posiadaczy CBR 125R :)<br><hr>motocyklistka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 19/8/2008, 19:10

Komentatorzy napisał(a):mam zamiar kupić honde tylko nie wiem czy cbr 125 czy nsr . co jest lepsze ??? co wiecej idzie???<br><hr>adam145<br>
Komentatorzy napisał(a):Stary kupiłem sobie teraz honde cbr 125 i to był bobry wyór.Pali tylko 3.5 l/100 a nsr conajmniej 5.5 l. Przy takiej cenie paliwa to pojeździsz tylko w święta.Jeżeli chodzi o prędkość to spokojnie jade ponad 120 na piątym biegu na szósty nie mam takiej trasy.Pozdro<br><hr>Melepeta<br>
mimo to odblokowana NSR jedzie Troche szybciej. Jej minusem jest dzwiek silnika bo to chyba 2-sów. CBR jest wiele mniejsza i lżejsza jak już ktoś napisał. I pali oczywiście mniej. Według mnie NSR jest ładniejsza, gdyby tylko nie ten dźwięk...
pozdrawiam<br><hr>486
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/8/2008, 08:59

Komentatorzy napisał(a):Dobra dziewczyny...

Wiem że macie 13 lat i chcecie zarejestrować CBR125 na 50tkę i poinformować przy tym wszystkich... tak się nie robi, nasza kochana Polska Policja też już korzysta z Internetu...

Ale wracając do tematu, CBR125, dość tandetny motocykl, ale nie oznacza to że jest zły. Jest trochę słabej jakości, ponieważ jest tani. Generalnie jest to dobry motorek, dla początkującego zwłaszcza. Osobiście CBR moja wyciska 120km/h bez najmniejszego problemu, i przy odrobinie chęci 140km/h. I jedynym sensownym tuningiem tego motocykla jest zmiana przełożeń (przyspieszenie/prędkość). Żadne inne formy tuningu w praktyce się nie sprawdzają. Np.: po zmianie wydechu na przelotowy, zmianie ukł. dolotowego, zmianie cylindra na większy (ok.160ccm) uzyskuje się około 4-7KM, jest to bezsensowne, a dodam tylko że po takowych modyfikacjach żywotność 4-suwowego silnika CBRki spada diametralnie do poziomu przeciętnego 2-suwa (remonty co ok. 15-20 tys. km).

Także nie gorączkujcie sie że NSR jedzie 170km/h, bo to jest NSR, a CBRka to jest bardziej taki troche mocniejszy i ładniejszy "skuterek" do miasta a nie wielce rasowy przecinak... ;] Pochwalę się, że moją CBR ścigając się po mieście z Nissanem 350z i Fordem Coguarem V6 wyszedłem zwycięsko, ale to tylko w mieście, oczywiste że na trasie, gdzie prędkości przekroczyły by 100km/h mógłbym o nich zapomnieć... no i wheelie do 3ciego byegu, czyli ok.90km/h na kole... :-)

Niżej linki do moich filmów, o CBR 125:
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k</a><br><hr>Artur<br>
niech korzysta:) poprostu im chodzi o to ze jak zerejestruja na 50ccm to beda mogly jechac w te drogi gdzi sa zakazy poruszania sie motocyklami a jak zarejestruja na motorower czy tam 50 to beda mogly:) bo kobiety raczej na predkosc sie niepchaja bo sa madre:)<br><hr>x-rajder
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 20/8/2008, 20:53

Komentatorzy napisał(a):Dobra dziewczyny...

Wiem że macie 13 lat i chcecie zarejestrować CBR125 na 50tkę i poinformować przy tym wszystkich... tak się nie robi, nasza kochana Polska Policja też już korzysta z Internetu...

Ale wracając do tematu, CBR125, dość tandetny motocykl, ale nie oznacza to że jest zły. Jest trochę słabej jakości, ponieważ jest tani. Generalnie jest to dobry motorek, dla początkującego zwłaszcza. Osobiście CBR moja wyciska 120km/h bez najmniejszego problemu, i przy odrobinie chęci 140km/h. I jedynym sensownym tuningiem tego motocykla jest zmiana przełożeń (przyspieszenie/prędkość). Żadne inne formy tuningu w praktyce się nie sprawdzają. Np.: po zmianie wydechu na przelotowy, zmianie ukł. dolotowego, zmianie cylindra na większy (ok.160ccm) uzyskuje się około 4-7KM, jest to bezsensowne, a dodam tylko że po takowych modyfikacjach żywotność 4-suwowego silnika CBRki spada diametralnie do poziomu przeciętnego 2-suwa (remonty co ok. 15-20 tys. km).

Także nie gorączkujcie sie że NSR jedzie 170km/h, bo to jest NSR, a CBRka to jest bardziej taki troche mocniejszy i ładniejszy "skuterek" do miasta a nie wielce rasowy przecinak... ;] Pochwalę się, że moją CBR ścigając się po mieście z Nissanem 350z i Fordem Coguarem V6 wyszedłem zwycięsko, ale to tylko w mieście, oczywiste że na trasie, gdzie prędkości przekroczyły by 100km/h mógłbym o nich zapomnieć... no i wheelie do 3ciego byegu, czyli ok.90km/h na kole... :-)

Niżej linki do moich filmów, o CBR 125:
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=Isr0TOOYBlQ</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=RGPZXVE3SqI</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=gownx9sHJ2g</a>
<a href="http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k" target="blank" class="link">http://pl.youtube.com/watch?v=vp83bIVYI_k</a><br><hr>Artur<br>
Heh ... z tego co czytałam na tym forum to PŁEĆ BRZYDKA usiłowała się dowiedzieć jak zarejestrować CBR125 na 50tkę ...więc nie wypowiadaj się jak nie doczytasz do końca, chyba że uważasz, że dziewczyna pisze : ,,chciałem "
( to już tylko współczuć ...)

Pozdrowionka dla wszystkich posiadaczy CBR 125 R :*:D



<br><hr>easyriderka
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 23/8/2008, 10:55

Komentatorzy napisał(a):Siemka. Mam problem :
Prawko na motor o pojemnosci 125cm3 mozna robic od 16 roku zycia a jezeli ja mam urodziny w pazdzierniku to musze czkec az skoncze te 16 w pazdzierniku czy moge je zrobic wczesniej (rocznikowo) <br><hr>AriX2810<br>
ja sam sie zapisałem na prawko A1 i mozesz sie zapisac 3 miesiące przed ukonczeniem 16 lat z tym ze musisz miec dowod osobisty lub paszport....
ja placilem 800 zł
pozdrawiam<br><hr>J@reczek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 24/8/2008, 10:54

Skutery mają blokady na tlumikach... np. Piaggio Typhoon ma zawirowywacz spalin który trzeba odciac i zaspawac dzióre która po nim zostala. Mój skuter (Generic cracker) ma blokade na katalizatorze którą mam zamiar ściągnac.<br><hr>Krzych
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 26/8/2008, 22:34

witam potrzebuje pomocy moja cbr cos niechodzi niekiedy gasnie podczas jazdy a za ok 10 min znowu pali ale jak zapali to nieumie wejsc na obroty niewiem czy cos sie niestało jak jezdziłem bez akumulatora pomuzcie mi <br><hr>lolek
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 28/8/2008, 21:01

Komentatorzy napisał(a):Witam Wszystkich. Mam problem z Cbr 125R. Wszystko ładnie pięknie chodzi, ale na niskich obrotach 1500 słychać stukanie (jak dodam gazu stukania już nie słychać) Nie wiem co może być przyczyną. Dodam tylko że nie zawsze jest to stukanie, raz jest, raz nie, więc nie mam pojecia co to może być. Czy ktoś też miał już taki problem? Pozdrawiam<br><hr>Charles<br>
Komentatorzy napisał(a):mam podobną sytuację. Byłem u jednego mechanika miał być to rozrząd albo zawory, ale okazało się że to nie to (powiedział że na łańcuszku można jeździć jeszcze ok 20 tys) i powiedział że nie wie co to może być. Potem pojechałem do warsztatu który mi polecił kolega i tam stwierdzili że to jest łożysko na sworzniu albo na korbowodzie. Rozebrali silnik i okazało się że to jest łożysko na sworzniu (koszt łożyska ok 100zł, a rozebranie silnika ok 400zł + uszczelniacze). Ale mało tego okazało się że jest uszkodzony wał (przyczyna - musiał być wcześniej "zagrzany" porządnie silnik) jutro mam zadzwonić do warsztatu i się spytać co z tym wałem mają go obejrzeć dokładnie. Moja rada sprawdzać płyn w chłodnicy żeby go tam nigdy nie brakowało. I moto oddawać zawsze do pożądnego warsztatu<br><hr>grz<br>
Komentatorzy napisał(a):hej, mam coś podobnego, ale oglądałem kilka takich motrków przed kupnem i wszystkie tak miały.<br><hr>drakers<br>
zastanawiam się nad kupnem cbr-ki, ale nie wiem jak jak jest z częściami? Latwo jest je dostać ?<br><hr>adik
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Postprzez Komentatorzy » 30/8/2008, 18:34

Ja osobiście mam CBR 125r i jeździ mi się na niej idealnie. Jest leciutka, zwrotna i zajebisty ma dźwięk. Mój kumpel ma nsr 125 i chodzi to chujowo jest nie wygodne sztywne i bardzo duzo pali bo okolo 5 do 7 litrów cbr 3 do max 4 polecam cberke dla poczatkujących !!!!<br><hr>Szybki
Komentatorzy
Mieszkaniec forum
 
Posty: 16771805
Dołączył(a): 27/10/2006, 12:35

Poprzednia stronaNastępna strona


Powrót do Komentarze do artykułów na Ścigacz.pl



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości




na gr